Gå til innhold

Hvor mange sexpartnere er for mange?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg er prippen, men jeg ville ikke date en mann fordi han hadde hatt sex med 50+ stk, det ble for ekkelt for meg, det er 2 år siden og han erklærer stadig sin kjærlighet, men jeg føler han er oppbrukt, så nei takk

dette er bare bare en besettelse fra han, han er vel ikke vant med nei.

Anonymkode: 3a79b...150

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at antall sexpartnere definerer ikke hvem han er som person. For mange mennesker er seksualitet en veldig stor del av oss og vi kan tenke ulikt om det. Så lenge man ikke skader noen så får hver enkelte gjøre som de vil.

Personlig så hadde jeg ikke avvist en mann på så tynt grunnlag, for det mener jeg det er. 

Anonymkode: ed8a3...ed6

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker at antall sexpartnere definerer ikke hvem han er som person. For mange mennesker er seksualitet en veldig stor del av oss og vi kan tenke ulikt om det. Så lenge man ikke skader noen så får hver enkelte gjøre som de vil.

Personlig så hadde jeg ikke avvist en mann på så tynt grunnlag, for det mener jeg det er. 

Jeg har hatt det vanskelig, men det strider mot alt, jeg syns det er altfor mye.

kan ikke alltid følge «hjertet» og følelsene

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En partner er passe. To og tre kan det bli om man roter det til og går gjennom samlivsbrudd. Mer enn fem, da begynner det å bli idiotisk.

Anonymkode: f708e...854

• Liker 5
Skrevet

Tenker fort at de som har hatt mange partnere eller mange kjærester, ofte på kort tid, aldri vil finne den riktige.

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde det passe morsomt under studiene som har gjort min «bodycount» høy. Der er 20 år siden, det definerer meg ikke. Jeg har hatt samme partner siden jeg møtte hun jeg er gift med for like lenge siden. Uproblematisk .

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Eric_B skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde det passe morsomt under studiene som har gjort min «bodycount» høy. Der er 20 år siden, det definerer meg ikke. Jeg har hatt samme partner siden jeg møtte hun jeg er gift med for like lenge siden. Uproblematisk .

Bra for dere

Skrevet

Vi har heldigvis begge to stor seksuell appetitt og utforskertrang, så vårt antall partnere øker for begge to. 
Dette er en liten del av vår greie og noe som definerer oss. 

Hun er en vakker og varm kvinne og hennes store grad av lidenskap er med på å gi næring til min kjærlighet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Eric_B skrev (7 minutter siden):

SAMME HER.  Kvinne 42. 

Dessuten så trenger jo ingen vite antallet ditt. Det er jo bare å ikke si noe.  En som sier h@n har hatt 3, så kan det jo være 30+. 

Anonymkode: f3d42...fed

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Undertegnede var "ungkar" lenge, ble voksen litt senere enn hans like, og jeg har hatt det mye morro den tiden. (Noe som har resultert i at man må stå med buksen på knærne hos legen, noe som ikke er så gøy. Men morro mens det sto på) Etter den perioden har jeg hatt to lange forhold, og jeg er nå gift. 

Kan vel si jeg har rast fra meg.

Min gamle bestemor sa alltid "Det blir folk av de fleste, noen bruker bare litt lengre tid" :) 

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Mulig jeg er prippen, men jeg ville ikke date en mann fordi han hadde hatt sex med 50+ stk, det ble for ekkelt for meg, det er 2 år siden og han erklærer stadig sin kjærlighet, men jeg føler han er oppbrukt, så nei takk

Hadde du syntes han var like «oppbrukt» om han hadde løyet og sagt han hadde hatt 5 damer før deg? For det kunne han jo gjort, og du hadde levd happy i uvitenhet… Du er i overkant prippen, ja. Om han er over 40 pg har hatt et aktivt sexliv så er ikke 50 stk all verden. Det er nok du som er sjalu på de 50 andre tenker jeg.

Anonymkode: 897af...05e

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har ingen betydning..vært med min mann i 20 år nå, har ikke peiling på hvor mange han har hatt seg med før han møtte meg, det som betyr noe at det har vært oss siden vi ble et par. Vi lever da ikke i fortiden.

Anonymkode: b4092...ccf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Eric_B skrev (24 minutter siden):

Så du har drepte masse folk under studietiden og syntes det var gøy? 

Anonymkode: bc03d...395

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

50+ stykker er ok for en mann, men altfor mange som kvinne. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvor mange partnere samboeren min hadde før vi møttes. Han vet ikke hvor mange jeg har hatt heller. Jeg vet han har levd litt (som jo er bare bra!), men om det er snakk om 10 eller 30 partnere vet jeg ikke. 

Anonymkode: b6a3a...b79

• Liker 1
  • Nyttig 2
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du har drepte masse folk under studietiden og syntes det var gøy? 

Ja, det har jeg vettu. 
Enten var det en dadjoke som ikke kom frem eller du får hilse Sheldon Cooper.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Problemet blir uansett kjønn, hvorfor skal han/henne stoppe med deg? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann har hatt over dobbelt av det din grense er, og det plager meg overhodet ikke. Om jeg skulle tenke noe på det må det være et kompliment at han blant alle kvinner han har hatt valgte meg som den han ønsket å bli med for resten av livet, men i det store og hele betyr det ingenting annet enn at hans livserfaringer, og mine, i alt vi har vært og er, gjorde akkurat oss to til de menneskene som passer så godt sammen. Det handler om mer enn sex, men det er likevel slik at vi neppe hadde modnet inn i å bli den vi er uten samtlige erfaringer vi har hatt. Også de seksuelle. 

Sex brukes ikke opp heldigvis, og å være med den man elsker og ønsker er noe helt spesielt, uansett antall tidligere partnere. 

Anonymkode: 6a7ad...2d3

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

50+ stykker er ok for en mann, men altfor mange som kvinne. 

Kjønnsdiskriminering er ikke greit...

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hadde du syntes han var like «oppbrukt» om han hadde løyet og sagt han hadde hatt 5 damer før deg? For det kunne han jo gjort, og du hadde levd happy i uvitenhet… Du er i overkant prippen, ja. Om han er over 40 pg har hatt et aktivt sexliv så er ikke 50 stk all verden. Det er nok du som er sjalu på de 50 andre tenker jeg.

Anonymkode: 897af...05e

Hadde ikke reagert på 5 partnere nei.

du er ikke meg så du kan ikke uttale deg om hva jeg mener og tenker og føler😏

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...