Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk beskjed av en lege at jeg burde bruke nettsiden trygg mamma hvis jeg var usikker på medisiner men så sa en annen lege at jeg ikke burde bruke den så er litt forvirret 😮‍💨 det er min første graviditet så jeg har ikke lyst til og gjøre noe man ikke bør i svangerskapet 

Anonymkode: 04301...cff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tryggmammamedisin eller relis er trygge å bruke for å sjekke medisiner :)
Legene og jordmødrene bruker relis 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg fikk beskjed av en lege at jeg burde bruke nettsiden trygg mamma hvis jeg var usikker på medisiner men så sa en annen lege at jeg ikke burde bruke den så er litt forvirret 😮‍💨 det er min første graviditet så jeg har ikke lyst til og gjøre noe man ikke bør i svangerskapet 

Snakk med jordmor eller lege hvis det er andre medisiner enn Paracet. 

Anonymkode: d575d...cbb

AnonymBruker
Skrevet

Tror du kommer lengre med drugs.com (for medisin) , selv om eneste en bør gidde å bruke her er "interaksjons sjekker"; utover dette bør en kun forholde seg til hva en lege sier. Interaksjonsjekker er en life-safer, ettersom den plukker opp farlige interaksjoner med andre medisiner, ulike form for mat, alkohol,  nikotin(snus), og faremoment opp mot ulike sykdommer (f.eks problemer med stoffskifte).

Anonymkode: 49ad0...84f

AnonymBruker
Skrevet

Tryggmammamedisin kan du helt fint bruke. Mange leger og jordmødre som både anbefaler og bruker den. 

Anonymkode: 525c6...490

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Tror du kommer lengre med drugs.com (for medisin) , selv om eneste en bør gidde å bruke her er "interaksjons sjekker"; utover dette bør en kun forholde seg til hva en lege sier. Interaksjonsjekker er en life-safer, ettersom den plukker opp farlige interaksjoner med andre medisiner, ulike form for mat, alkohol,  nikotin(snus), og faremoment opp mot ulike sykdommer (f.eks problemer med stoffskifte).

Anonymkode: 49ad0...84f

Hvorfor mener du TS kommer lengre med dette? Tryggmammamedisin som er laget av Relis er helt trygt. Det er forskningsbasert.

Anonymkode: 75469...232

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var vist trygg mamma medisin den het den jeg mente🙈 som jeg hadde fått forskjellige beskjeder fra legene. Privat legen jeg var hos først anbefale den mens fastlegen sa noe helt annet 

AnonymBruker
Skrevet

Mine fastleger hadde null peiling på svangerskapsrelaterte ting. Har mye mer tillit til jordmor, og jordmødrene mine har alltid anbefalt relis og tryggmammamedisin.

Anonymkode: 63881...623

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...