AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Ønsker lesning på forholdet mitt, er det noen klarsynte som vil hjelpe? Hva kommer opp? Tusen takk til den/de som vil prøve🙂 Anonymkode: 2b857...ab7
AnonymBruker Skrevet 18. juni #2 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ønsker lesning på forholdet mitt, er det noen klarsynte som vil hjelpe? Hva kommer opp? Tusen takk til den/de som vil prøve🙂 Anonymkode: 2b857...ab7 Jeg ser et barn i forholdet som dere trenger å samarbeide litt om å gi litt ekstra veiledning, men alt går bra. Det ordner seg og er bare en del av livet. Gå med Jesus ❤️ Anonymkode: 6dbf2...390 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #3 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg ser et barn i forholdet som dere trenger å samarbeide litt om å gi litt ekstra veiledning, men alt går bra. Det ordner seg og er bare en del av livet. Gå med Jesus ❤️ Anonymkode: 6dbf2...390 Takk for svar❤️ Vi har ikke utfordringer med et barn, jeg har ikke barn selv, og han har et barn som går på vgs og som gjør det veldig bra både på skolen og i livet generelt. Det er mer selve forholdet jeg lurer på, om noen ser noe der? Vi er glad i hverandre, men har noen problemer jeg ikke vet hvordan vi skal løse. Han viker litt unna samtaler om fremtiden, potensielt samboerskap f.eks. Ser du at vi flytter sammen på et tidspunkt, og om det vil bli bra for oss begge? Anonymkode: 2b857...ab7
AnonymBruker Skrevet 18. juni #4 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk for svar❤️ Vi har ikke utfordringer med et barn, jeg har ikke barn selv, og han har et barn som går på vgs og som gjør det veldig bra både på skolen og i livet generelt. Det er mer selve forholdet jeg lurer på, om noen ser noe der? Vi er glad i hverandre, men har noen problemer jeg ikke vet hvordan vi skal løse. Han viker litt unna samtaler om fremtiden, potensielt samboerskap f.eks. Ser du at vi flytter sammen på et tidspunkt, og om det vil bli bra for oss begge? Anonymkode: 2b857...ab7 Du er for stresset i disse spørsmålene. Han er av typen som trenger tid før han tar sånne beslutninger og kan få litt beslutningsvegring. Få ham til å virkelig føle seg elsket og la ham vite at det er ham du vil ha. Litt gammeldags lidenskapelighet hjelper på veien. Jeg har bare intuisjon. Du har også intuisjon og du finner svar i magefølelsen når du spør deg selv. Anonymkode: 6dbf2...390
AnonymBruker Skrevet 18. juni #5 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er for stresset i disse spørsmålene. Han er av typen som trenger tid før han tar sånne beslutninger og kan få litt beslutningsvegring. Få ham til å virkelig føle seg elsket og la ham vite at det er ham du vil ha. Litt gammeldags lidenskapelighet hjelper på veien. Jeg har bare intuisjon. Du har også intuisjon og du finner svar i magefølelsen når du spør deg selv. Anonymkode: 6dbf2...390 Kan godt hende jeg er for stresset i disse spørsmålene, det har blitt sånn, siden han ikke svarer eller er med på samtalen. Jeg har sagt at det ikke er sånn at vi må bestemme noe som helst nå, men at det er fint å snakke om hva vi ser for oss, om det er hverandre vi vil satse på, på lengre sikt. Du har rett i at han trenger tid, det gjorde han i starten av forholdet vårt også, mye tid for å finne ut som det skulle bli oss. Jeg tror nok jeg blir usikker av dette, og lurer på om han har de rette følelsene for meg. Jeg er forresten mye mer lidenskapelig enn han, og mye flinkere til å vise at jeg elsker han. Han er veldig forsiktig her også. Derfor holder jeg litt tilbake, for å beskytte meg selv. Jeg speiler han nok litt, ubevisst. Men kanskje jeg skal gjøre som du sier, vise han mer kjærlighet og lidenskap. Jeg vet alle har en intuisjon, men jeg føler ikke jeg har noen god intuisjon. Usikkerheten får størst plass. Skulle jeg fulgt magefølelsen nå, så sier den at han ikke elsker meg og ikke vip forplikte seg til meg, og at jeg enten må avslutte forholdet, eller fortsette med en annen innstilling, hvor vi bare skal ha det kjekt sammen og ikke tenke på fremtiden. Anonymkode: 2b857...ab7
AnonymBruker Skrevet 18. juni #6 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan godt hende jeg er for stresset i disse spørsmålene, det har blitt sånn, siden han ikke svarer eller er med på samtalen. Jeg har sagt at det ikke er sånn at vi må bestemme noe som helst nå, men at det er fint å snakke om hva vi ser for oss, om det er hverandre vi vil satse på, på lengre sikt. Du har rett i at han trenger tid, det gjorde han i starten av forholdet vårt også, mye tid for å finne ut som det skulle bli oss. Jeg tror nok jeg blir usikker av dette, og lurer på om han har de rette følelsene for meg. Jeg er forresten mye mer lidenskapelig enn han, og mye flinkere til å vise at jeg elsker han. Han er veldig forsiktig her også. Derfor holder jeg litt tilbake, for å beskytte meg selv. Jeg speiler han nok litt, ubevisst. Men kanskje jeg skal gjøre som du sier, vise han mer kjærlighet og lidenskap. Jeg vet alle har en intuisjon, men jeg føler ikke jeg har noen god intuisjon. Usikkerheten får størst plass. Skulle jeg fulgt magefølelsen nå, så sier den at han ikke elsker meg og ikke vip forplikte seg til meg, og at jeg enten må avslutte forholdet, eller fortsette med en annen innstilling, hvor vi bare skal ha det kjekt sammen og ikke tenke på fremtiden. Anonymkode: 2b857...ab7 Han har vokst opp i et hjem hvor han lærte et annet kjærlighetsspråk enn deg. Legg merke til om at hjelper deg med praktiske ting, hjelper deg å huske ting du skal gjøre, lager middag til deg, skifter dekk på bilen din. For han kan det være hans måte å si at jeg elsker deg på. Intuisjonen kommer egentlig fra hjertet og alle kan øve den opp. Jeg tror nå at det er din indre kritiker som prater. Vent med samtalen om samboerskap og still han heller et mindre spørsmål: Er det noe i forholdet du synes er vanskelig? Noe jeg kan gjøre bedre? Anonymkode: 6dbf2...390
AnonymBruker Skrevet 18. juni #7 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han har vokst opp i et hjem hvor han lærte et annet kjærlighetsspråk enn deg. Legg merke til om at hjelper deg med praktiske ting, hjelper deg å huske ting du skal gjøre, lager middag til deg, skifter dekk på bilen din. For han kan det være hans måte å si at jeg elsker deg på. Intuisjonen kommer egentlig fra hjertet og alle kan øve den opp. Jeg tror nå at det er din indre kritiker som prater. Vent med samtalen om samboerskap og still han heller et mindre spørsmål: Er det noe i forholdet du synes er vanskelig? Noe jeg kan gjøre bedre? Anonymkode: 6dbf2...390 Jeg tror du leser godt❤️ Han har tjenester som kjærlighetsspråk, som du sier. Men har gjør ikke disse tingene på eget initiativ, jeg må alltid spørre om hjelp hvis jeg trenger det, også sier han ja dersom han kan. Føler du han elsker meg? Gode tips til mindre spørsmål, men som også er veldig viktig. Jeg har prøvd dette også, men han er en mann av få ord. Jeg skal spørre igjen😊 Anonymkode: 2b857...ab7
AnonymBruker Skrevet 18. juni #8 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror du leser godt❤️ Han har tjenester som kjærlighetsspråk, som du sier. Men har gjør ikke disse tingene på eget initiativ, jeg må alltid spørre om hjelp hvis jeg trenger det, også sier han ja dersom han kan. Føler du han elsker meg? Gode tips til mindre spørsmål, men som også er veldig viktig. Jeg har prøvd dette også, men han er en mann av få ord. Jeg skal spørre igjen😊 Anonymkode: 2b857...ab7 - han lager svært sjelden middag til meg, og vasker/rydder aldri opp, jeg står med både middag og oppvask. Det hender jeg sier at nå er det hans tur til å rydde, og da blir han litt som en tenåring som bare setter tallerkener i vasker og lar alle kasseroller og div stå på komfyren.. Anonymkode: 2b857...ab7
AnonymBruker Skrevet 18. juni #9 Skrevet 18. juni Vil du at flere skal lyve og tekkes deg, eller er du fornøyd nok med de som manipulerer allerede? Anonymkode: 1271b...446
AnonymBruker Skrevet 18. juni #10 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil du at flere skal lyve og tekkes deg, eller er du fornøyd nok med de som manipulerer allerede? Anonymkode: 1271b...446 Hæ? Anonymkode: 2b857...ab7
AnonymBruker Skrevet 18. juni #11 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vil du at flere skal lyve og tekkes deg, eller er du fornøyd nok med de som manipulerer allerede? Anonymkode: 1271b...446 Hva i huleste skulle den kommentaren være god for?? Ts, denne kommentaren må du bare la prelle av. Det finnes en del surmagra folk her på KG som lever for å trykke ned andre, og dette er tydeligvis en av dem. Overse hele personen Anonymkode: 03756...f1e 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni #12 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tror du leser godt❤️ Han har tjenester som kjærlighetsspråk, som du sier. Men har gjør ikke disse tingene på eget initiativ, jeg må alltid spørre om hjelp hvis jeg trenger det, også sier han ja dersom han kan. Føler du han elsker meg? Gode tips til mindre spørsmål, men som også er veldig viktig. Jeg har prøvd dette også, men han er en mann av få ord. Jeg skal spørre igjen😊 Anonymkode: 2b857...ab7 Han elsker deg ❤️ Beklager sent svar men har vært opptatt i kveld. Anonymkode: 6dbf2...390 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #13 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Han elsker deg ❤️ Beklager sent svar men har vært opptatt i kveld. Anonymkode: 6dbf2...390 Tusen takk for svar og for hjelpen din, dette var veldig godt å lese❤️ Anonymkode: 2b857...ab7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå