AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Jeg har gått hos en klarsynt healer sporadisk gjennom flere år. Først og fremst for å få healing, men vi snakket mye under healingen og jeg fikk dermed også litt hjelp av hans klarsynte evner. Jeg oppfattet han som en som genuint ønsket å bruke evnene sine til å hjelpe andre mennesker, selv om jeg også syns har var litt dyr. Nå virker det som om han har tatt helt av på nettet, og at han er mest opptatt av å tjene mest mulig penger på kortest mulig tid. Han har innimellom tilbud, og da strømmer det til med oppdrag. Jeg har av og til benyttet meg når det er tilbud, selv om jeg fortsatt syns det er dyrt. Ved disse sammenhengene virker det som han har for mye å gjøre, og at han ikke tar seg god nok tid til å lese hver enkelt. Han slenger ut absolutte sannheter som sårer, og i andre spørsmål kan han svare at han ikke ser godt nok ang saken det spørres om. I tillegg har han helt sluttet med å ta imot mennesker som ønsker healing, bortsett fra fjernhealing da, til samme, dyre pris. Jeg blir litt lei meg pga dette. Jeg spør om spørsmål som er viktig å få klarhet i, og jeg betaler jo for jobben, men føler jeg ikke får så god hjelp. Jeg trodde virkelige gode åndelige veiledere og klarsynte visste at man ikke kan si med absolutt sannhet at det ene eller det andre vil skje? Jeg trodde alt endrer seg hele tiden, og at man må ta med seg i totalbildet at man selv velger veien man vil gå? Og at ingen veier egentlig er feil å gå, bare ulike varianter av hverandre? Mange åndelige veiledere snakker om at tankene våre skaper livet vårt, at vi selv kan styre tankene våre og dermed skrive vårt eget manus, vårt eget liv? Hvordan kan en klarsynt si med absolutt sikkerhet at en person ikke elsker en annen, og aldri vil elske den andre? Hvordan kan en klarsynt si at en person ikke vil forplikte seg til kjæresten sin, og aldri kommer til å ville bli samboer med kjæresten sin? Er det ikke isåfall mer riktig av den klarsynte å si at han pr i dag ikke føler at den ene elsker den andre, men at han ikke kan forutse hvordan dette vil endre seg med tiden? Dette er eksempler bare. Hva tenker dere som er klarsynte healere her? Får dere opp noen vibber ang personen jeg snakker om? Anonymkode: b6027...3d8
BobbySocks Skrevet 17. juni #2 Skrevet 17. juni Jeg får opp en kjempevibb og den skriker «svindler». 11 6
AnonymBruker Skrevet 17. juni #3 Skrevet 17. juni BobbySocks skrev (Akkurat nå): Jeg får opp en kjempevibb og den skriker «svindler». Nå vet jeg ikke om du tror på at det i utgangspunktet er mulig å ha disse evnene. Det gjør jeg, jeg er helt overbevist. Jeg tror ikke at denne healeren bevisst er svindler, men jeg tror han får litt dollarøyne i prosessen, og at han har sett at han med mye mindre tid og energi kan tjene mye mer på dette enn han gjorde opprinnelig. Jeg tror han har ødelagt evnene sine litt på dette. Han føles ikke som den samme genuine, gode mannen som han gjorde i starten. Han virker mer kynisk. Anonymkode: b6027...3d8 3
BobbySocks Skrevet 17. juni #4 Skrevet 17. juni (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nå vet jeg ikke om du tror på at det i utgangspunktet er mulig å ha disse evnene. Det gjør jeg, jeg er helt overbevist. Jeg tror ikke at denne healeren bevisst er svindler, men jeg tror han får litt dollarøyne i prosessen, og at han har sett at han med mye mindre tid og energi kan tjene mye mer på dette enn han gjorde opprinnelig. Jeg tror han har ødelagt evnene sine litt på dette. Han føles ikke som den samme genuine, gode mannen som han gjorde i starten. Han virker mer kynisk. Anonymkode: b6027...3d8 Jeg tror per definisjon ikke på overnaturlige ting, men jeg tror på gode møter mellom mennesker og at enkelte har en væremåte som gjør at andre tiltrekkes dem, det være seg healere, synske eller hva man liker å kalle seg. En del av disse mister sitt gode vesen i jakten på penger, og går da over til å misbruke denne «evnen» til å tjene penger på andre mennesker. Jeg tror det er det du opplever. Endret 17. juni av BobbySocks 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni #5 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har gått hos en klarsynt healer sporadisk gjennom flere år. Først og fremst for å få healing, men vi snakket mye under healingen og jeg fikk dermed også litt hjelp av hans klarsynte evner. Jeg oppfattet han som en som genuint ønsket å bruke evnene sine til å hjelpe andre mennesker, selv om jeg også syns har var litt dyr. Nå virker det som om han har tatt helt av på nettet, og at han er mest opptatt av å tjene mest mulig penger på kortest mulig tid. Han har innimellom tilbud, og da strømmer det til med oppdrag. Jeg har av og til benyttet meg når det er tilbud, selv om jeg fortsatt syns det er dyrt. Ved disse sammenhengene virker det som han har for mye å gjøre, og at han ikke tar seg god nok tid til å lese hver enkelt. Han slenger ut absolutte sannheter som sårer, og i andre spørsmål kan han svare at han ikke ser godt nok ang saken det spørres om. I tillegg har han helt sluttet med å ta imot mennesker som ønsker healing, bortsett fra fjernhealing da, til samme, dyre pris. Jeg blir litt lei meg pga dette. Jeg spør om spørsmål som er viktig å få klarhet i, og jeg betaler jo for jobben, men føler jeg ikke får så god hjelp. Jeg trodde virkelige gode åndelige veiledere og klarsynte visste at man ikke kan si med absolutt sannhet at det ene eller det andre vil skje? Jeg trodde alt endrer seg hele tiden, og at man må ta med seg i totalbildet at man selv velger veien man vil gå? Og at ingen veier egentlig er feil å gå, bare ulike varianter av hverandre? Mange åndelige veiledere snakker om at tankene våre skaper livet vårt, at vi selv kan styre tankene våre og dermed skrive vårt eget manus, vårt eget liv? Hvordan kan en klarsynt si med absolutt sikkerhet at en person ikke elsker en annen, og aldri vil elske den andre? Hvordan kan en klarsynt si at en person ikke vil forplikte seg til kjæresten sin, og aldri kommer til å ville bli samboer med kjæresten sin? Er det ikke isåfall mer riktig av den klarsynte å si at han pr i dag ikke føler at den ene elsker den andre, men at han ikke kan forutse hvordan dette vil endre seg med tiden? Dette er eksempler bare. Hva tenker dere som er klarsynte healere her? Får dere opp noen vibber ang personen jeg snakker om? Anonymkode: b6027...3d8 MW? Anonymkode: 5ddde...bbe
K.B. Skrevet 17. juni #6 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har gått hos en klarsynt healer sporadisk gjennom flere år. Først og fremst for å få healing, men vi snakket mye under healingen og jeg fikk dermed også litt hjelp av hans klarsynte evner. Jeg oppfattet han som en som genuint ønsket å bruke evnene sine til å hjelpe andre mennesker, selv om jeg også syns har var litt dyr. Nå virker det som om han har tatt helt av på nettet, og at han er mest opptatt av å tjene mest mulig penger på kortest mulig tid. Han har innimellom tilbud, og da strømmer det til med oppdrag. Jeg har av og til benyttet meg når det er tilbud, selv om jeg fortsatt syns det er dyrt. Ved disse sammenhengene virker det som han har for mye å gjøre, og at han ikke tar seg god nok tid til å lese hver enkelt. Han slenger ut absolutte sannheter som sårer, og i andre spørsmål kan han svare at han ikke ser godt nok ang saken det spørres om. I tillegg har han helt sluttet med å ta imot mennesker som ønsker healing, bortsett fra fjernhealing da, til samme, dyre pris. Jeg blir litt lei meg pga dette. Jeg spør om spørsmål som er viktig å få klarhet i, og jeg betaler jo for jobben, men føler jeg ikke får så god hjelp. Jeg trodde virkelige gode åndelige veiledere og klarsynte visste at man ikke kan si med absolutt sannhet at det ene eller det andre vil skje? Jeg trodde alt endrer seg hele tiden, og at man må ta med seg i totalbildet at man selv velger veien man vil gå? Og at ingen veier egentlig er feil å gå, bare ulike varianter av hverandre? Mange åndelige veiledere snakker om at tankene våre skaper livet vårt, at vi selv kan styre tankene våre og dermed skrive vårt eget manus, vårt eget liv? Hvordan kan en klarsynt si med absolutt sikkerhet at en person ikke elsker en annen, og aldri vil elske den andre? Hvordan kan en klarsynt si at en person ikke vil forplikte seg til kjæresten sin, og aldri kommer til å ville bli samboer med kjæresten sin? Er det ikke isåfall mer riktig av den klarsynte å si at han pr i dag ikke føler at den ene elsker den andre, men at han ikke kan forutse hvordan dette vil endre seg med tiden? Dette er eksempler bare. Hva tenker dere som er klarsynte healere her? Får dere opp noen vibber ang personen jeg snakker om? Anonymkode: b6027...3d8 Hvorfor har du gått til vedkommende over flere år? Vedkommende er jo healer, helseplagene dine burde vært borte om denne "behandlingen" virket. Klarsynte og healere er bullshit! Du har også google og kan lett faktasjekke dette. 5
pennyless Skrevet 17. juni #7 Skrevet 17. juni Få deg venner som er klarsynte eller er healere, eller hør på podcasting istede. Det er gratis. Hjelper meg veldig mye hvertfall.❤️ 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni #8 Skrevet 17. juni K.B. skrev (5 minutter siden): Hvorfor har du gått til vedkommende over flere år? Vedkommende er jo healer, helseplagene dine burde vært borte om denne "behandlingen" virket. Klarsynte og healere er bullshit! Du har også google og kan lett faktasjekke dette. Jeg har gått sporadisk over flere år, ikke ofte. Og healingen har hjulpet. Healing er ikke «helbredelse», men en behandling som kan hjelpe, på lik linje som en fysioterapeut. Nye spenninger eller symptomer dukker opp, eller kroniske smerter går i bølgedaler, og dermed trenger man i perioder behandling. Jeg har prøvd mange ulike behandlingsmetoder, og healing har vært best for meg. Healere og klarsynte er ikke bullshit, det er mange som har disse evnene, i større eller mindre grad. Men hva du velger å tro på eller ikke, er helt opp til deg. Jeg skal ikke overbevise deg, det er ikke det denne tråden dreier seg om. Anonymkode: b6027...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #9 Skrevet 17. juni Hen har blitt trangsynt altså!? Anonymkode: a5ac4...69c 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #10 Skrevet 17. juni pennyless skrev (15 minutter siden): Få deg venner som er klarsynte eller er healere, eller hør på podcasting istede. Det er gratis. Hjelper meg veldig mye hvertfall.❤️ Podcaster er vel og bra, det😊 Men det er noe helt annet enn å få svar fra klarsynte på konkrete ting i livet man lurer på. Har ingen klarsynte venner, dessverre😊 Anonymkode: b6027...3d8
pennyless Skrevet 17. juni #11 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Podcaster er vel og bra, det😊 Men det er noe helt annet enn å få svar fra klarsynte på konkrete ting i livet man lurer på. Har ingen klarsynte venner, dessverre😊 Anonymkode: b6027...3d8 Hva er du lurer på spesifikt da?
AnonymBruker Skrevet 17. juni #12 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har gått hos en klarsynt healer sporadisk gjennom flere år. Jeg blir litt lei meg pga dette. Hvordan kan en klarsynt si med absolutt sikkerhet at en person ikke elsker en annen, og aldri vil elske den andre? Hvordan kan en klarsynt si at en person ikke vil forplikte seg til kjæresten sin, og aldri kommer til å ville bli samboer med kjæresten sin? Anonymkode: b6027...3d8 Hvorfor bruker du penger på en klarsynt som kommer med klarsyn hvis du ikke vil vite noe? Antar du tror på at vedkommende er klarsynt. Da kan du heller spare pengene. Håper du ikke har brukt mye penger. Anonymkode: 29b0b...588 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #13 Skrevet 18. juni Snåsamannen tok ikke i mot penger, nettopp fordi han ikke ville miste evnene sine. Tror at du bør finne en ekte healer TS, og vær veldig kritisk. Anonymkode: 8a215...2ef
AnonymBruker Skrevet 18. juni #14 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Snåsamannen tok ikke i mot penger, nettopp fordi han ikke ville miste evnene sine. Tror at du bør finne en ekte healer TS, og vær veldig kritisk. Anonymkode: 8a215...2ef Jeg ser hva du mener, men samtidig bruker de jo mye tid på dette da, healere og klarsynte. Det er naturlig at de tar betalt for tiden de bruker, det gjør jo alle mennesker som tilbyr en tjeneste av noe slag. Snåsamannen hadde virkelig sterke evner. Og det er det flere som har, inkl han jeg har hatt kontakt med. Han er ingen svindler. Men han har endret seg, og har nok sett hvordan han kan tjene mest mulig penger på dette, på enklest mulig måte (lesninger og fjernhealing hjemmefra). Og jeg merker at det han har endret seg, at han ikke lenger virker like genuin og empatisk, men mer kynisk. Veldig trist. Kommer ikke til å kontakte han mer. Anonymkode: b6027...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #15 Skrevet 22. juni Du fikk vite noe du ikke håndterte så bra, det er det som egentlig er problemet ❤️🥺 Anonymkode: 4f2b1...2b0 3
Rhodiola Skrevet 22. juni #16 Skrevet 22. juni Tråden er ryddet for avsporing, brukerdebatt, brudd på regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne kilder og tilhørende svar. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 23. juni #17 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Du fikk vite noe du ikke håndterte så bra, det er det som egentlig er problemet ❤️🥺 Anonymkode: 4f2b1...2b0 Du har rett i at jeg ble fortalt noe opprivende og leit. Og det var en veldig tydelig beskjed, ikke noe «jeg føler at..», men beskjeden som ble gitt ble gitt som en absolutt sannhet. Jeg fikk en forferdelig beskjed av den samme healeren for tre år siden, som gjorde meg veldig redd, men det han sa har fortsatt ikke skjedd. Jeg kan fortsatt gå og lure på om det vil skje, så det også har stjelt mye av roen min og livskvaliteten, faktisk. Jeg trodde ikke klarsynte hadde lov til å gi absolutte sannheter om opprivende beskjeder. Anonymkode: b6027...3d8
AnonymBruker Skrevet 23. juni #18 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har rett i at jeg ble fortalt noe opprivende og leit. Og det var en veldig tydelig beskjed, ikke noe «jeg føler at..», men beskjeden som ble gitt ble gitt som en absolutt sannhet. Jeg fikk en forferdelig beskjed av den samme healeren for tre år siden, som gjorde meg veldig redd, men det han sa har fortsatt ikke skjedd. Jeg kan fortsatt gå og lure på om det vil skje, så det også har stjelt mye av roen min og livskvaliteten, faktisk. Jeg trodde ikke klarsynte hadde lov til å gi absolutte sannheter om opprivende beskjeder. Anonymkode: b6027...3d8 Da dropper du denne fyren og glemmer alt han har sagt. Du skriver at han nylig har endret seg, og at han har gitt gode readings før, men det stemmer jo ikke. Han gjorde det samme for tre år siden med samme skråsikkerhet, noe som ga deg dårligere livskvalitet (!) og forstyrret roen din. Dette er ikke greit, det er ikke noen man bør gå tilbake til. Tror du må revurdere oppfatningen din av han fra begynnelsen. Jeg snakker av erfaring med det alternative. Det er så utrolig mange med stort ego som opplever at de har litt intuisjon, og så tar de helt av på "klarsynet" sitt og får sin narsissistiske forsyning på den måten. Man har så mange som leker spirituelle, men så handler det hele egentlig kun bare om å få matet egoet deres. Kan nevne noen få som jeg har sett etter i sømmene; Durek, Osho, Teal Swan, Sadhguru, Sai Baba, Benthino Massaro, Mooji, "Jesus"/John Milller fra Australia. Jeg vil si alle disse er narsissister, jeg fulgte flere av dem før jeg oppdaget det. Og må si jeg er veldig nysgjerrig på hvem han der fyren er nå. Anonymkode: 42316...03f
AnonymBruker Skrevet 23. juni #19 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Da dropper du denne fyren og glemmer alt han har sagt. Du skriver at han nylig har endret seg, og at han har gitt gode readings før, men det stemmer jo ikke. Han gjorde det samme for tre år siden med samme skråsikkerhet, noe som ga deg dårligere livskvalitet (!) og forstyrret roen din. Dette er ikke greit, det er ikke noen man bør gå tilbake til. Tror du må revurdere oppfatningen din av han fra begynnelsen. Jeg snakker av erfaring med det alternative. Det er så utrolig mange med stort ego som opplever at de har litt intuisjon, og så tar de helt av på "klarsynet" sitt og får sin narsissistiske forsyning på den måten. Man har så mange som leker spirituelle, men så handler det hele egentlig kun bare om å få matet egoet deres. Kan nevne noen få som jeg har sett etter i sømmene; Durek, Osho, Teal Swan, Sadhguru, Sai Baba, Benthino Massaro, Mooji, "Jesus"/John Milller fra Australia. Jeg vil si alle disse er narsissister, jeg fulgte flere av dem før jeg oppdaget det. Og må si jeg er veldig nysgjerrig på hvem han der fyren er nå. Anonymkode: 42316...03f Jeg skal ikke nevne navnet hans her inne, det er ikke så viktig heller. Men det er ikke noen av de du nevner. Jeg har tidligere opplevd han som tvers gjennom god og empatisk, en varm sjel, men han har nok gradvis endret seg de siste årene. Det er faktisk enda en ting han nevnte ved en tidligere anledning som ikke stemte, det var en veldig positiv ting som gjorde meg veldig glad, men som selvfølgelig derfor ble ekstra nedtur når det ikke ble noe av. Og nå er det for sent. Men bortsett fra disse tre tingene, har mye stemt. Og han er en fantastisk healer med sterke healingevner, det kjente jeg fra første stund. Men han har nok ødelagt noen av evnene sine på det kommersielle rundt det hele. Jeg skal holde meg unna han i fortsettelsen. Anonymkode: b6027...3d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå