Gå til innhold

Tråder som omhandler boligmarkedet og beliggenhet bør bli samlet til et eget underforum som heter "Bolig".

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som overskriften sier, så syns jeg det er teit at tråder om "hvor bør jeg flytte", "hvor er det best å bo" og "hvordan er det å bo der og der", blir flyttet til underforumet "Reise og geografi". Det er helt ulogisk. For oss som er interessert i boligmarkedet, så er det mange som ikke er interessert i "Reise og geografi". De har ofte ikke råd til å reise, for de sparer til bolig. Dermed faller det ofte ikke naturlig å gå inn på det underforumet, nettopp fordi det er ulogisk og unaturlig at slike tråder skal ligge der.

Jeg skulle ønske at det var et "under-underforum" (beklager at jeg ikke er flinkere til å vite hva ting heter i et forum), på lik linje som "hekling og strikking" under "Hobby og fritid", eller "krig og konflikter" under "Aktuelle saker og politikk".

Dette "Under-underforumet" kan ligge enten på "forbruker, jus og økonomi" eller "hus og hage", og kan omhandle alt som har med boligmarkedet, boligpriser, beliggenhet, osv.

Endret av Celestia
Endret en litt klønete overskrift.
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei @Celestia!

Takk for gode tilbakemeldinger og innspill om underforumet Reiseliv og geografi.

Dette rommet var tidligere kjent som ''Reiseliv og steder i Norge og verden'', men vi besluttet etter en vurdering at navnet skulle gjøres om for å kunne ha et rom for diskusjon og deling av erfaringer om hvor det er best å reise, jobbe og bo.

Vi har med andre ord sett behovet for et egnet sted å plassere slike emner, men kom frem til den gangen at det ikke var et behov for et eget dedikert underforum. I den sammenhengen var det spørsmål om hvor det var best å gå skole/barnehage for barn det var fokus på, da slike emner dukket opp i flere ulike rom.

Dette er selvfølgelig noe vi kunne tatt en ny vurdering på, så det noteres ned slik at det kan tas med inn i neste vurdering av forumets oppsett.

Rhodiola, adm.

• Liker 1
Skrevet
Rhodiola skrev (3 timer siden):

Hei @Celestia!

Takk for gode tilbakemeldinger og innspill om underforumet Reiseliv og geografi.

Dette rommet var tidligere kjent som ''Reiseliv og steder i Norge og verden'', men vi besluttet etter en vurdering at navnet skulle gjøres om for å kunne ha et rom for diskusjon og deling av erfaringer om hvor det er best å reise, jobbe og bo.

Vi har med andre ord sett behovet for et egnet sted å plassere slike emner, men kom frem til den gangen at det ikke var et behov for et eget dedikert underforum. I den sammenhengen var det spørsmål om hvor det var best å gå skole/barnehage for barn det var fokus på, da slike emner dukket opp i flere ulike rom.

Dette er selvfølgelig noe vi kunne tatt en ny vurdering på, så det noteres ned slik at det kan tas med inn i neste vurdering av forumets oppsett.

Rhodiola, adm.

Takk for svar, og jeg krysser fingrene for at det er noe dere virkelig vurderer! 🤞😄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...