AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Er på jakt etter nye "shorts" til bruk under kjoler. Både hold in varianter og uten. De jeg har blitt litt lang. Synes under kjoler. Kan strekke litt opp,men blir merker og syns er et mer ubehagelig da. Noen typer er for kort også. Må dekke over der det er bredest og gnisser. Anonymkode: 4af08...1f6
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Hvis det bare er lårgnissing du vil få bukt med, kan jeg anbefale Move Anti chafe balm fra The Skin Agent. Det holder hele dagen for meg, bare smører på litt på innsiden av hvert lår og så slipper jeg såre lår. Anonymkode: 784cf...eab
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Disse liker jeg veldig godt. https://cubus.com/no/p/seamless-sykkelshorts-tan-undertoy-shapewear-dameklar/7363829_F815 Anonymkode: 532d3...d20 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Anbefaler å ha et bredt utvalg. Kommer an på kjole, temperatur, komfort, hvor mye man skal gå, med mer. Jeg har kjøpt fra M&S (synes de har best hold inn) - fra korte shorts med høyt liv, til truser med høyt liv, eller hele bodyer. Lindex har et ok utvalg. Og så har jeg kjøpt noen lår-beskyttere på nett - både varianten du klistrer på, og blonder med strikk som sitter fint rundt låret. Anonymkode: f4f1c...0e8
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hvis det bare er lårgnissing du vil få bukt med, kan jeg anbefale Move Anti chafe balm fra The Skin Agent. Det holder hele dagen for meg, bare smører på litt på innsiden av hvert lår og så slipper jeg såre lår. Anonymkode: 784cf...eab Kan jeg spørre hvordan lårene dine er? For mine er ganske tett, og gbiddr med en gang. Andre får bare litt gnissing og er tynn. Anonymkode: 4af08...1f6
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden Ville ha hold-in? Har du vurdert hold-in body? Anonymkode: 5d6f2...865
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ville ha hold-in? Har du vurdert hold-in body? Anonymkode: 5d6f2...865 Siden lårene gnisser passer det nok best med hold in shorts. Body med shorts blir fort varmt. Anonymkode: 4af08...1f6
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan jeg spørre hvordan lårene dine er? For mine er ganske tett, og gbiddr med en gang. Andre får bare litt gnissing og er tynn. Anonymkode: 4af08...1f6 De er klin inntil hverandre. Jeg er tjukk, så ikke akkurat noe thigh gap her i gården! Anonymkode: 784cf...eab
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden synes kappahl sine er best Anonymkode: 6fa64...907
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden Anbefaler zizzi sine. De krøller seg ikke og holder seg på plass. Anonymkode: 1f88a...ba0
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): De er klin inntil hverandre. Jeg er tjukk, så ikke akkurat noe thigh gap her i gården! Anonymkode: 784cf...eab Kommentar; Handler ikke alltid om tight gap. Er det 30+ grader og du skal gå noen tusen steg, så trenger jeg noe mellom lårene. Handler ikke alltid om veldig lav BMI. Litt ferie-mage, syklys... Så er det veldig ok med litt hold-in i en tynn sommerkjole. Ikke det at vi (kvinner) skal trenge å unnskylde noe som helst. Uansett hva vi velger. Anonymkode: f4f1c...0e8
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden Etter at jeg gikk opp x antall kilo etter fylte 50 har jeg sverget til hold-in fra Lindex om sommeren. Før jeg ble 50 skjønte jeg ikke hva folk snakket om engang.... Mine har ganske god hold in, men de tøyes ved bruk, så de må vaskes ganske ofte for å være like tighte. Jeg bruker truse under, selvsagt, og bruker dem flere ganger før vask. Anonymkode: 0b9a1...063
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Etter at jeg gikk opp x antall kilo etter fylte 50 har jeg sverget til hold-in fra Lindex om sommeren. Før jeg ble 50 skjønte jeg ikke hva folk snakket om engang.... Mine har ganske god hold in, men de tøyes ved bruk, så de må vaskes ganske ofte for å være like tighte. Jeg bruker truse under, selvsagt, og bruker dem flere ganger før vask. Anonymkode: 0b9a1...063 Så hvorfor truse under egentlig? Blir jo smør på flesk? Anonymkode: 5d6f2...865
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå