Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på straks 38. Siden jeg var rundt 28 har jeg oppdaget noen grå hår her og der. Det er absolutt veldig få fortsatt, mest rundt tinningen, men et og annet ellers på hodet også. Siden jeg er naturlig mørk, syns de kanskje bedre enn hvis jeg hadde hatt lysere hår. I flere år nå, har frisørene jeg har vært hos, kommentert dem. "Åja, ser at du har et par grå her og der. Skal jeg klippe dem av for deg?" for eksempel. Jeg er ikke ofte hos frisør, men samtlige frisørbesøk jeg har vært på de siste årene, har frisørene enten tilbudt seg å nappe dem ut, klippe dem kort eller gitt meg tips om hvordan jeg skal farge dem eller skjule dem mest mulig. Enda jeg sier nei takk og at jeg ikke har noe imot dem. For jeg bryr meg veldig lite om det. Er det en grunn til at man skal presses til å fjerne eller skjule dem? Selv etter man sier nei? De gir seg jo ikke, de blir nesten overrasket over svaret mitt når jeg takker nei. Er det et triks for å få meg til å bestille time til farging?

Anonymkode: 8d4c7...942

Skrevet

Sikkert fordi du er ung😄

Jeg får høre at gråfargen min er fin😀

Skrevet

Høyst sannsynlig fordi 90% av kundene deres er hysteriske over grått hår. 

• Liker 4
Skrevet

Frisørene vil jo tjene penger. Jeg synes det er fint og naturlig med grått hår.

• Nyttig 3
Skrevet
Ilene skrev (6 minutter siden):

Sikkert fordi du er ung😄

Jeg får høre at gråfargen min er fin😀

Men er jeg egentlig SÅ ung? Pusher jo 40, er jo ikke såå rart at de grå popper frem😅 synes grått er fint!

Skrevet
Jadzia skrev (6 minutter siden):

Høyst sannsynlig fordi 90% av kundene deres er hysteriske over grått hår. 

Helt sikkert. Men mine er jo like lange som resten av håret. Hadde jeg vært like hysterisk, hadde de vel vært en del av en ettervekst😄 synes bare det er merkelig at de tror jeg plutselig skulle bry meg, når håret når meg til under puppene😄

Skrevet
exictence skrev (7 minutter siden):

Frisørene vil jo tjene penger. Jeg synes det er fint og naturlig med grått hår.

Mistenker det... Ja, det er fint og naturlig🥰

Skrevet

Frisøren vil ha meirsalg

• Liker 2
Skrevet

Mye vil ha mer og faen vil ha fler 

Anonymkode: 0fea2...903

AnonymBruker
Skrevet

Det handler nok om mersalg. Samme med produkter de prøver å selge deg. Begynner alltid å vise og forklare og setter dem foran meg slik at jeg tilslutt skal få lyst på det. Not gonna happen. Bestiller heller på nett til lavere pris. Jeg har endel grått i håret og har sagt til frisøren at jeg ønsker å bli naturlig grå.

Anonymkode: 99740...890

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 37 år og har hatt grått hår siden begynnelsen av 20 årene. Så nå har jeg en god del, og har sluttet å farge/strippe håret. Har likevel aldri fått kommentar på det av frisørene, så det må være litt tilfeldig.

Anonymkode: 48713...2c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...