Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker gjerne råd om en verdig, men rimelig gave til en kvinnelig jubilant, tenker da maks 500kr. Jeg bruker allerede noen tusenlapper på å delta, så jeg har derfor ikke så mye å bruke på selve gaven. 

Personen er interessert i sminke, hudpleie og er glad i å gå til frisøren 😄

Anonymkode: 14b74...151

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Til en person med interesse for sminke og hudpleie ville jeg nesten aldri turt å kjøpe sminke eller hudpleie, i alle fall, for det blir SÅ lett feil. 

Hva med en flaske champagne? Du får anstendige champagner for under 500 kroner. Alternativt et par flasker vin i 200-250-kronersklassen. 

Anonymkode: 84b0e...ab0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Til en person med interesse for sminke og hudpleie ville jeg nesten aldri turt å kjøpe sminke eller hudpleie, i alle fall, for det blir SÅ lett feil. 

Hva med en flaske champagne? Du får anstendige champagner for under 500 kroner. Alternativt et par flasker vin i 200-250-kronersklassen. 

Anonymkode: 84b0e...ab0

Hun drikker ikke alkohol. Tanken min var muligens gavekort til f.eks. ansiktsmassasje, frisøren eller lignende, men jeg syns det blir så kjedelig å gi bort. Kunne en finere bukett med musserende alkoholfritt vært passende? 

Anonymkode: 14b74...151

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Plante, blomsterbukett, blomsterpotte, pledd, flott handlenett, sjokolade, bok, tøfler, toalettveske, gavekort på noe.

Anonymkode: 0d4ac...a07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...