Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #1 Del Skrevet 21. november 2002 I disse tider hvor "outing" er het hett tema kan vi i dag bringe følgende avsløring: http://www.akersavis.no/arkiv/2002/1120/sak1.doc Go Litago! Åsså så pen som du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 21. november 2002 #2 Del Skrevet 21. november 2002 Åhhh Kua mi......... så søøøt du er. Men - det visste jeg. Jeg bare visste det jeg. Ei så klok, kjekk, snill, oppmerksom, varm, omsorgsfull ku som deg MÅ jo være skjønn uttapå også! 8) Klem fra Usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. november 2002 #3 Del Skrevet 21. november 2002 Ååå... Litago, så peeen du er! Både utenpå og inni. Liker Kua mi og håper du slipper med skrekken. Slaktebenk... hmprf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 21. november 2002 #4 Del Skrevet 21. november 2002 Det var da enda godt at Litago ble reddet. Hva skulle vi ha gjort uten kua vår? At kua vår er en sjelden rase visste vi jo, nå kan vi heldigvis puste lettet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 21. november 2002 #5 Del Skrevet 21. november 2002 He-he! Ekke outa jeg nei! Dette er nemlig kusinen min dette. Litago Lux som vi kaller henne, ettersom hun er kjendis og filmstjerne. Skjønner godt at hun har fått mange oppdrag ja. Hun er både vakker, intelligent, koselig og fotogen. Da vi var unge hang vi mye sammen. Må kanskje innrømme at Litago Lux hadde litt mer draget enn meg, men vi fikk begge filmoppdrag. Jeg fikk oppmerksomhet på grunn av mine glansfulle sorte og hvite pels, bløte mule og laaaaange øynevipper. Juret er det bare Kristian som har hatt tenning på så langt....! Dessverre gikk det hele litt til hodet på meg og jeg reiste over dammen for å gjøre det stort i Hollywood. Og nå sitter jeg her da. Solbrent og nysminket og bare veeeeenter på å bli oppdaget. Men jeg har ofte kontakt med Litago Lux. Hun er fremdeles skjelven etter opplevelsen, men tar det med relativ fatning. Det er stoisk ro i den kua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 21. november 2002 #6 Del Skrevet 21. november 2002 *ringer Steven Spielberg med en gang jeg* Riiiinnnggg Riiiiiinnnnnnngggg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 21. november 2002 #7 Del Skrevet 21. november 2002 Hjelper ikke å ringe Steven Usikker. Du skjønner, jeg var litt uheldig på en fest for en stund siden. Ved et uhell stanget jeg ham i ... "#** der du vet, og nå er jeg bannlyst fra stedene han går for evig og alltid. Og fem øre salti. Jajamennsan. Akkja... Moralen må være å holde horna sine for seg sjæl! Men takk for tanken vennen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå