Gå til innhold

Hva er dine «go-to»-kaker i bursdag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så lei av de jeg alltid lager så trenger litt inspirasjon 😍

(ostekake, pavlova, sjokoladekake og suksessterte)

Anonymkode: 2a638...d5d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med det? Den kaka jeg går til først i selskap?

Anonymkode: 06a66...5df

Skrevet

Gulrotkake er godt. Daimiskake. Snickerskake. Oreokake. Krydderkake. 

Ta en kikk på Det Søte Liv og du kan velge og vrake.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tropisk aroma, Daim-iskake og drømmerull er gjengangere i min familie. Selv elsker jeg ostekake og Oreokake så til egne arrangement lager jeg alltid de istedenfor daim-iskaken og drømmerull. Men min mor mener de «hører med» så hun lager gjerne begge/en av de å tar med om hun får spørsmål om det. Kan også sette pris på en god appelsinkake eller en saftig gulrotkake. 

Anonymkode: 428d5...399

Skrevet

De jeg pleier å bake i selskap hos meg? Gulrotkake, sjokoladekake og brownie.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Saftig sjokoladekake med melkesjokoladekrem (og gjerne noe rørte bær), oreo ostekake, sitronterte og tiramisu.

Anonymkode: 82617...fe1

AnonymBruker
Skrevet

Oreo-rullekake.

Anonymkode: 0b650...dd4

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper sjokoladekake i frysedisken på rema.

Anonymkode: 8a25f...46a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Marsipankake, alltid 🎂

Gulrotkake, sjokoladekake og bollefocaccia havner også på bordet hvis det er mange gjester.

Skrevet

Jeg pleier å variere mye. Både etter sesong og humør… Det jeg baker mest er bløtkake, gulrotkake, eplekake, daim-iskake, cookies, ostekake, gjærbakst og sjokoladekake. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke tenke meg bursdag uten bløtkake. 

Anonymkode: 38d15...e11

AnonymBruker
Skrevet

Denne fra Det Søte Liv er en av mine favoritter: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/bananasplittkake-i-langpanne

Har man litt dårlig tid kan man jo lage en sjokoladekake eller Brownie fra Toro, og pimpe den opp med oreo, sjokoladepudding og krem, og lage Mississippi Mud Pie: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/mississippi-mud-pie

Jeg anbefaler å hente inspo på Det Søte Liv, der finner man utrolig mye godt! :) 

Anonymkode: 4547f...90e

AnonymBruker
Skrevet

Oreokake, succesterte med sjokoladekrem, ostekake. 

Anonymkode: 1ddfd...750

Skrevet

Jeg liker litt forskjellig: Oreokake, verdens beste, brownie cookies, makroner, kanelsnurrer, miniostekaker, gulrotkakemuffins med kremostglasur.

AnonymBruker
Skrevet

Pavlova hvis jeg skal ha det hjemme hos meg. Det er også den kaken som alltid blir først spist opp. 

Anonymkode: 2cdf1...18b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Pavlova, sjokoladekake/brownies, gulrotkake. 

Anonymkode: f9255...6ee

Skrevet

Silviakake.

AnonymBruker
Skrevet

Trippelkremkake

Anonymkode: 9b230...d15

Skrevet

Må det være kake? Kan det være bakst?

Jeg har oppskrift på en eplekrans (gjærbakst, epler, kanel, rosiner osv) hentet fra et gammelt ukeblad for mange år siden. Deigen er stor nok til både en stor krans og en flette ved siden av. Den er god, og godt likt av alle som har smakt den. Også barn.

Dersom du er interessert, kan jeg skrive ned oppskriften her, men gidder ikke gjøre det om du ikke er interessert i gjærbakst, men kun kaker :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...