AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Så lei av de jeg alltid lager så trenger litt inspirasjon 😍 (ostekake, pavlova, sjokoladekake og suksessterte) Anonymkode: 2a638...d5d
AnonymBruker Skrevet 17. juni #2 Skrevet 17. juni Hva mener du med det? Den kaka jeg går til først i selskap? Anonymkode: 06a66...5df
Hedda-78 Skrevet 17. juni #3 Skrevet 17. juni Gulrotkake er godt. Daimiskake. Snickerskake. Oreokake. Krydderkake. Ta en kikk på Det Søte Liv og du kan velge og vrake. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #4 Skrevet 17. juni Tropisk aroma, Daim-iskake og drømmerull er gjengangere i min familie. Selv elsker jeg ostekake og Oreokake så til egne arrangement lager jeg alltid de istedenfor daim-iskaken og drømmerull. Men min mor mener de «hører med» så hun lager gjerne begge/en av de å tar med om hun får spørsmål om det. Kan også sette pris på en god appelsinkake eller en saftig gulrotkake. Anonymkode: 428d5...399
Irja Skrevet 17. juni #5 Skrevet 17. juni De jeg pleier å bake i selskap hos meg? Gulrotkake, sjokoladekake og brownie. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #6 Skrevet 17. juni Saftig sjokoladekake med melkesjokoladekrem (og gjerne noe rørte bær), oreo ostekake, sitronterte og tiramisu. Anonymkode: 82617...fe1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #8 Skrevet 17. juni Kjøper sjokoladekake i frysedisken på rema. Anonymkode: 8a25f...46a 1 1
Brunhilde Skrevet 17. juni #9 Skrevet 17. juni Marsipankake, alltid 🎂 Gulrotkake, sjokoladekake og bollefocaccia havner også på bordet hvis det er mange gjester.
Lili-S Skrevet 17. juni #10 Skrevet 17. juni Jeg pleier å variere mye. Både etter sesong og humør… Det jeg baker mest er bløtkake, gulrotkake, eplekake, daim-iskake, cookies, ostekake, gjærbakst og sjokoladekake.
AnonymBruker Skrevet 17. juni #11 Skrevet 17. juni Kan ikke tenke meg bursdag uten bløtkake. Anonymkode: 38d15...e11
AnonymBruker Skrevet 17. juni #12 Skrevet 17. juni Denne fra Det Søte Liv er en av mine favoritter: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/bananasplittkake-i-langpanne Har man litt dårlig tid kan man jo lage en sjokoladekake eller Brownie fra Toro, og pimpe den opp med oreo, sjokoladepudding og krem, og lage Mississippi Mud Pie: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/mississippi-mud-pie Jeg anbefaler å hente inspo på Det Søte Liv, der finner man utrolig mye godt! Anonymkode: 4547f...90e
AnonymBruker Skrevet 17. juni #13 Skrevet 17. juni Oreokake, succesterte med sjokoladekrem, ostekake. Anonymkode: 1ddfd...750
n0vember Skrevet 17. juni #14 Skrevet 17. juni Jeg liker litt forskjellig: Oreokake, verdens beste, brownie cookies, makroner, kanelsnurrer, miniostekaker, gulrotkakemuffins med kremostglasur.
AnonymBruker Skrevet 20. juni #15 Skrevet 20. juni Pavlova hvis jeg skal ha det hjemme hos meg. Det er også den kaken som alltid blir først spist opp. Anonymkode: 2cdf1...18b 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #16 Skrevet 20. juni Pavlova, sjokoladekake/brownies, gulrotkake. Anonymkode: f9255...6ee
AnonymBruker Skrevet 20. juni #18 Skrevet 20. juni Nerokake (om man liker lakris) https://www.detsoteliv.no/oppskrift/black-magic-med-lakris Matklubben Trondheim sin Terazzokake Hummingbird bakery sin brownies med bringebær https://trinesmatblogg.no/recipe/hummingbirds-brownies-og-ostekake-med-bringebaerkrem/ Og en klassisk rullekake med syltetøy er populært blant store og små Anonymkode: ed5a0...f49
Million Skrevet 20. juni #20 Skrevet 20. juni Må det være kake? Kan det være bakst? Jeg har oppskrift på en eplekrans (gjærbakst, epler, kanel, rosiner osv) hentet fra et gammelt ukeblad for mange år siden. Deigen er stor nok til både en stor krans og en flette ved siden av. Den er god, og godt likt av alle som har smakt den. Også barn. Dersom du er interessert, kan jeg skrive ned oppskriften her, men gidder ikke gjøre det om du ikke er interessert i gjærbakst, men kun kaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå