Gå til innhold

Highasakite, tapt seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes albumet Silent treatment er best, og at de andre albumene gradvis har blitt dårligere og dårligere. 

Synes de var geniale i komposisjonene før, men nå synes jeg singlene de har gitt ut er mye mer mainstream. Den nye singelen «Call me when you need me» synes jeg heller ikke er så veldig bra. Synd egentlig. 

Kan de ha en sammenheng med at halve halve bandet forsvant for en del år siden. Noen synspunkter? 

Anonymkode: bed49...7e0

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg klarer ikke høre på dem.. De lager egentlig fantastisk bra musikk, men vokalisten er så elendig i engelsk at jeg ikke skjønner hvorfor ikke en produsent (eller noen) har tatt tak i henne og brushet opp uttalen hennes. Det er ikke eksentrisk - det er bare dårlig uttale. Det ødelegger opplevelsen. 

Litt det samme problemet som Morten Abel har når han synger på engelsk. Prøver å kamuflere den dårlige engelsken med å prøve å høres kul ut. Men det blir bare teit. 

Synd. I begge tilfeller. 

Anonymkode: c125c...6ef

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg klarer ikke høre på dem.. De lager egentlig fantastisk bra musikk, men vokalisten er så elendig i engelsk at jeg ikke skjønner hvorfor ikke en produsent (eller noen) har tatt tak i henne og brushet opp uttalen hennes. Det er ikke eksentrisk - det er bare dårlig uttale. Det ødelegger opplevelsen. 

Litt det samme problemet som Morten Abel har når han synger på engelsk. Prøver å kamuflere den dårlige engelsken med å prøve å høres kul ut. Men det blir bare teit. 

Synd. I begge tilfeller. 

Anonymkode: c125c...6ef

Hun har en spesiell uttale salg engelsken sin, og det var det som gjorde de spesielle i starten.

Anonymkode: 0dc46...b9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...