AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Skal ta ct - denne koster 16000 Avhengig av hva de finner der må pus ha behandling, da er det kun 10 000 kr igjen på forsikringen for i år. Hun har ikke vært syk før- men hatt et lenger utredningsforløp nå. Hun er 6 år. Redd jeg blir helt ruinert dersom hun må ha spinndyr behandling- men har jo ikke noe valg. Noen med erfaring? Anonymkode: 29d74...def
AnonymBruker Skrevet 17. juni #2 Skrevet 17. juni Huffda. Så trist. Jeg syns ikke du er ond om du velger å avlive i en slik situasjon. Anonymkode: b6b69...1f1 5
Brunhilde Skrevet 18. juni #3 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Huffda. Så trist. Jeg syns ikke du er ond om du velger å avlive i en slik situasjon. Anonymkode: b6b69...1f1 Vet du, jeg syns heller ikke du er ond om du velger å avlive. Jeg tenker også at du må vurdere hvordan livskvaliteten til pus blir hvis den må opereres i nese/svelg. Lykke til, uansett hva du velger. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #4 Skrevet 30. juni Jeg ville tatt CT, og vurdert veien videre etter det. Finnes mange differensial diagnoser, som kanskje ikke krever en inngripende operasjon. Husk å trekke fra egenandel, slik at forsikringssummen vil ligge på 10-13.000. Ergo du har 17-19.000 igjen etter CT:) Anonymkode: e0e5f...a87
AnonymBruker Skrevet 1. juli #5 Skrevet 1. juli Hvorfor er forsikringssummen så lav? Anonymkode: 2271c...69a
AnonymBruker Skrevet 7. juli #6 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2025 den 15.37): Hvorfor er forsikringssummen så lav? Anonymkode: 2271c...69a Den er 30 000 Men de har brukt lang tid og mange undersøkelser på å finne ut hva det er. Nå har hun vært til ct- og de fant ikke noe. Men katten er ikke frisk så vi må ha emda flere undersøkelser. Anonymkode: 29d74...def
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den er 30 000 Men de har brukt lang tid og mange undersøkelser på å finne ut hva det er. Nå har hun vært til ct- og de fant ikke noe. Men katten er ikke frisk så vi må ha emda flere undersøkelser. Anonymkode: 29d74...def Det er en veldig lav sum. Jeg har 90 000 på min hund. Anonymkode: c9c33...0b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå