AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Dere som er delevis uføre (eller delevis langtidssykemlete eller på AAP) og i delevis jobb: Forteller dere dette til familie og venner? Forteller dere dette når dere møter noen og de spør hva dere jobber med? Eller forteller dere kun om jobben dere er i? Anonymkode: e998c...d53
AnonymBruker Skrevet 17. juni #2 Skrevet 17. juni Stort sett så forteller jeg hva jeg er utdannet/egentlig jobber som, og så legger jeg på at "men jeg har vært ute av stand til å jobbe siden xx på grunn av sykdom". Hva slags stønader jeg får legger jeg ut om hvis ikke folk spør spesifikt. Det pleier de ikke å gjøre. Men jeg opplever det som enklere å lede med utdanning og egenrlig jobb, fordi folk er fordomsfulle og det gjør at de ikke stiller så mye spørsmål. Anonymkode: 1e103...da8
AnonymBruker Skrevet 17. juni #3 Skrevet 17. juni Jeg forteller ærlig om uførhet og årsaken bak. At jeg ble rammet av kreft i ung alder er ikke noe jeg skammer meg over, ei heller at det fortsatt påvirker meg. Det hadde kanskje vært annerledes om det lå psykiatriske diagnoser i bunnen, det er så stigmatisert. Anonymkode: bf8d1...689 1