Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med dette? Arbeidsgiver har akkurat tatt i bruk Blink som intranett og vi har fått beskjed om at appen lastes ned til mobil. Men de fleste av oss har ikke tjenestetelefon og bruker felles stasjonære pc'er på jobb. Jeg og flere kolleger er ikke interessert i å bruke våre private mobiler til Blink når vi verken får dekket mobil eller abonnement. En kollega påpeker at Blink sender varsler i appen, hvilket gjør at vi som pr nå bruker Blink i nettleser via jobb-pc ikke varsles når det kommer noe nytt i Blink. Det går heller ikke an å få varsler via mail. I praksis betyr det at jeg og andre i samme situasjon som meg (uten tjenestetelefon) må inn og sjekke Blink manuelt for å se om det er noe nytt. Arbeidsgiver har gitt uttrykk for at han synes det er jævlig sært at jeg ikke vil ha appen på mobilen min. Mulig det, men da må han jo sponse mobil med abonnement.  

Hva er deres erfaring med Blink? Og er det flere springer der ute som ikke godtar å bruke privat mobil til jobbting?

Anonymkode: 8de25...458

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...