AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Noen som har forslag til fine sandaler som skjuler det meste av tærne? Helst uten mye hæl. Anonymkode: 598bb...bd9 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #2 Skrevet 17. juni Sjekk ut siden Vivaia. De sender til Norge. Det er utrolig gode kvalitetssko. Anonymkode: bd218...5dc
AnonymBruker Skrevet 17. juni #3 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Noen som har forslag til fine sandaler som skjuler det meste av tærne? Helst uten mye hæl. Anonymkode: 598bb...bd9 Jeg synes Angulus har mange fine, som skjuler tærne. Har også god erfaring med klassiske spanske avarcas. Avarcas: Angulus: Anonymkode: 6a696...77d 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #4 Skrevet 17. juni For oss som liker å gå med tynne nylon ankelsokker o.l. er jo også disse fine. Ikke alle som tåler å se folk har nylonstrømper i åpne sko foran da man ser "tå-sømmen" Anonymkode: 2aa8f...536 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #6 Skrevet 18. juni Fant disse. Har ikke prøvd de selv, men jeg likte de. Kan godt brukes med strømpebukse hvis man ønsker. Anita - Komfortable, moderne sandaler med lukket tå – Skandisilk Anonymkode: 5a5b6...53d
AnonymBruker Skrevet 18. juni #7 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Fant disse. Har ikke prøvd de selv, men jeg likte de. Kan godt brukes med strømpebukse hvis man ønsker. Anita - Komfortable, moderne sandaler med lukket tå – Skandisilk Anonymkode: 5a5b6...53d Sant det. Ikke dumme de der! Anonymkode: 2aa8f...536
AnonymBruker Skrevet 29. juni #8 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (På 17.6.2025 den 13.23): Jeg synes Angulus har mange fine, som skjuler tærne. Har også god erfaring med klassiske spanske avarcas. Avarcas: Angulus: Anonymkode: 6a696...77d Sånne brune har pappaen min på 81. Helt like. Anonymkode: f808b...4e0
AnonymBruker Skrevet 29. juni #9 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (På 17.6.2025 den 23.50): Birkenstock Boston Anonymkode: a947c...e1a Dette er ikke en tøffel? Kan man gå med den utendørs? 🤩 Anonymkode: 0aa36...27d
Stor pike Skrevet 29. juni #10 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sånne brune har pappaen min på 81. Helt like. Anonymkode: f808b...4e0 Ja, de var ikke fine.
AnonymBruker Skrevet 29. juni #11 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Dette er ikke en tøffel? Kan man gå med den utendørs? 🤩 Anonymkode: 0aa36...27d Ja kan gå både utendørs og innendørs med de😊 Anonymkode: a947c...e1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå