Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei sann, jeg skal søke boliglån hos Himla Bank og lurte på om noen hadde erfaring med dem? Jeg brukte Finansportalen for å se hvilken bank som passer best for meg og Himla kom på toppen av lista. 

For litt mer kontekst, jeg er 26 år, 2.år sykepleierstudent og tjener ca. 3 500 00 i året.

Takk 

Anonymkode: 509b6...4b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt boliglån hos dem, null problem det. 

Det er en løsning som passer om du ikke er interessert i å ha så mye med banken å gjøre - om du fikser ting selv i appen. Om du trenger mye støtte av kundeservice og vil ha kontakt med fysiske personer, så er det ikke stedet for deg. 

Jeg har byttet over til Bulder fordi jeg liker appen og systemet deres bedre, men har ingen negative erfaringer med Himla.

Anonymkode: adccc...111

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hatt boliglån hos dem, null problem det. 

Det er en løsning som passer om du ikke er interessert i å ha så mye med banken å gjøre - om du fikser ting selv i appen. Om du trenger mye støtte av kundeservice og vil ha kontakt med fysiske personer, så er det ikke stedet for deg. 

Jeg har byttet over til Bulder fordi jeg liker appen og systemet deres bedre, men har ingen negative erfaringer med Himla.

Anonymkode: adccc...111

Har akkurat samme erfaring. Null problem med Himla, men har nå byttet til Bulder og er strålende fornøyd.

Som du sier, har du behov for å snakke med rådgiver med personlig oppmøte, er nok en lokal bank bedre.

Anonymkode: d3936...050

AnonymBruker
Skrevet

Husk at du fint kan søke om finansieringsbevis i flere ulike banker samtidig.

Ettersom du er student med lav lønn, kan det hende du kommer bedre ut av det om du får en personlig vurdering.

Så ikke mist motet om du får avslag eller et dårlig tilbud et sted. Lykke til! 🙂

Anonymkode: a8857...d24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...