AnonymBruker Skrevet 19. juni #21 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det høres ikke ut som pelsbiller. Du ville sett larver. Og det pleier ikke være mange på ett sted. Har du tatt bilde og lastet opp i chat gpt? Anonymkode: 9e411...f2e God ide, får huske på det neste gang, men jeg er ganske sikker på at det er det. En gang så jeg en med vinger, og pelsbille var det første som dukket opp på Google. De ligner veldig på dem. Noen av billene har også et ganske karakteristisk stripete mønster på ryggen. Anonymkode: 85593...4e9
AnonymBruker Skrevet 19. juni #22 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): God ide, får huske på det neste gang, men jeg er ganske sikker på at det er det. En gang så jeg en med vinger, og pelsbille var det første som dukket opp på Google. De ligner veldig på dem. Noen av billene har også et ganske karakteristisk stripete mønster på ryggen. Anonymkode: 85593...4e9 Pelsbiller har prikker. Ikke striper. Anonymkode: 9e411...f2e
AnonymBruker Skrevet 19. juni #23 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Pelsbiller har prikker. Ikke striper. Anonymkode: 9e411...f2e Hva med de som er ensfarget? Anonymkode: 85593...4e9
AnonymBruker Skrevet 19. juni #24 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med de som er ensfarget? Anonymkode: 85593...4e9 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Pelsbiller har prikker. Ikke striper. Anonymkode: 9e411...f2e Brun, ensfarget rygg mener jeg? Anonymkode: 85593...4e9
AnonymBruker Skrevet 19. juni #25 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Brun, ensfarget rygg mener jeg? Anonymkode: 85593...4e9 Brune ja også er hodet mørkere. Ligner veldig på et linfrø. Kan det være matbiller? Anonymkode: 07403...7fd
AnonymBruker Skrevet 20. juni #26 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Brune ja også er hodet mørkere. Ligner veldig på et linfrø. Kan det være matbiller? Anonymkode: 07403...7fd De er ikke i maten eller på kjøkkenet Anonymkode: 85593...4e9
AnonymBruker Skrevet 24. juni #27 Skrevet 24. juni Mulig det er sebraklanner. Jeg ser oftere de med hvite striper på tvers. Men problemstillingen er som før. Anonymkode: 85593...4e9
AnonymBruker Skrevet 24. juni #28 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mulig det er sebraklanner. Jeg ser oftere de med hvite striper på tvers. Men problemstillingen er som før. Anonymkode: 85593...4e9 De med stripe er Majorstubille Anonymkode: 56ae1...5b1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #29 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (50 minutter siden): De med stripe er Majorstubille Anonymkode: 56ae1...5b1 Jeg så det var to ulike arter. De her lignet mer på zebrakanner enn majorstubille, men mulig jeg tar feil Anonymkode: 85593...4e9
NissUlf Skrevet 24. juni #30 Skrevet 24. juni Hadde pelsbiller når hadde leilighet i Oslo sentrum. De bodde i «gulvet», det var stubbeleire under gulvet og der var deres bo.. De kom hvis jeg tilførte vann, og når skjønte det og kun støvsugde var problemet så å si borte. Vasket veldig ivrig en måned, og problemet bare eksplodere - snakket med skadedyrfirma og de lo godt og sa støvsugde så blir problemet lite, evt fjerne stubbeleiren.. Det kom små svarte larver, som ble biller og fløy mot vinduene - og døde der.. Ble ikke hull i klær da fikk begrenset de. Lykke til 😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå