AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Hunden min skal opereres denne uken. Han skal opereres i rumpa, og må derfor ha noe for å forhindre han i å slikke på såret. Han greier såvidt å komme til området nå, da han har litt kløe ser jeg ofte at han prøver, og kommer delvis til. Jeg skal bestille ny skjerm til han, da den han har er stor og litt tung.. Hva ville dere anbefalt? Plastskjerm, evt hvordan type? Cane? Oppblåsbar-krage? Kan det være tilstrekkelig med en body? Hunden er middels stor, og en eldre herremann som helst vil være for uten kragen. Anonymkode: b901e...f0d
AnonymBruker Skrevet 18. juni #2 Skrevet 18. juni Enten krage eller oppblåsbar krage. Hilsen dyrlege. Anonymkode: 0a675...59f 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #3 Skrevet 19. juni mine har hatt plastskjerm. De kan virre litt rundt i starten, men det går over. Anonymkode: 202d4...9ad
AnonymBruker Skrevet 19. juni #4 Skrevet 19. juni Min hund hadde oppblåsbar krage etter en operasjon i buken. Jeg var veldig fornøyd med den- med unntak av at jeg ble litt bekymret for hvor godt det var for nakken å sove med en sånn oppblåsbar krage. Jeg tok den derfor av når hunden slumret ved siden av meg på sofaen hvor jeg kunne følge godt med. Anonymkode: 666e9...d7b 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7 Skrevet 20. juni Ha gjerne begge deler slik at han under oppsyn kan få pause fra kragen Anonymkode: 435d8...e52
AnonymBruker Skrevet 30. juni #8 Skrevet 30. juni Kan rapportere om at oppblåsbar krage fungerte dårlig. Han kom til såret, heldigvis var han under oppsyn og fikk avverget det. Så det ble skjerm, fungerte utmerket, selv om han ikke liker å ha den på. Får være uten kragen når jeg har han under oppsyn, så klart!:) Anonymkode: b901e...f0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå