AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Hei, jeg har en Markslöjd Detroit gulvlampe. Se bilde: Jeg prøver å sette den sammen, men jeg klarer det ikke. Som dere ser på bildet så er det to stenger fester lampebunnen med midten der hvor man slår på lampen og stiller inn lysstyrke. Jeg klarte å feste den ene stangen med denne midten, men den andre stangen som inneholder ledningen klarer jeg ikke sette på. Det virker som om hullet i røret til stangen er for smalt til at den kan tres på midten. Er det noen som har en tilsvarende lampe og som vet hvordan jeg får satt den sammen? Jeg legger også ved et bilde av det den delen jeg sliter med: Anonymkode: 77189...a84
AnonymBruker Skrevet 18. juni #2 Skrevet 18. juni har du forsøkt å bytte plassering på de to stengene. ser ut som du har plassert stange med ledning på venstre side av der bryteren står, mens i monteringsanvisningen skal den være på høyre side Anonymkode: fa1e0...bf8
AnonymBruker Skrevet 19. juni #3 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (På 18.6.2025 den 8.52): har du forsøkt å bytte plassering på de to stengene. ser ut som du har plassert stange med ledning på venstre side av der bryteren står, mens i monteringsanvisningen skal den være på høyre side Anonymkode: fa1e0...bf8 Takk for svar. Godt observert dette med at jeg hadde satt den på venstre siden og i instruksjonen så er den på høyre side. Nå endt jeg med å ødelegge lampen da jeg prøvde å sette den sammen. Så jeg får ikke testet ut forslaget ditt. Men det var trolig det du beskrev som gjorde at jeg ikke fikk delene til å passe sammen. TS Anonymkode: 77189...a84 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #4 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (På 17.6.2025 den 9.53): Hei, jeg har en Markslöjd Detroit gulvlampe. Se bilde: Jeg prøver å sette den sammen, men jeg klarer det ikke. Som dere ser på bildet så er det to stenger fester lampebunnen med midten der hvor man slår på lampen og stiller inn lysstyrke. Jeg klarte å feste den ene stangen med denne midten, men den andre stangen som inneholder ledningen klarer jeg ikke sette på. Det virker som om hullet i røret til stangen er for smalt til at den kan tres på midten. Er det noen som har en tilsvarende lampe og som vet hvordan jeg får satt den sammen? Jeg legger også ved et bilde av det den delen jeg sliter med: Anonymkode: 77189...a84 Les bruksanvisningen/monteringsveilederen. Den er enkel og grei å forstå. Har satt sammen flere slike lamper uten problemer selv med 9 tommeltotter. Anonymkode: 8a2d7...271
AnonymBruker Skrevet 19. juni #5 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar. Godt observert dette med at jeg hadde satt den på venstre siden og i instruksjonen så er den på høyre side. Nå endt jeg med å ødelegge lampen da jeg prøvde å sette den sammen. Så jeg får ikke testet ut forslaget ditt. Men det var trolig det du beskrev som gjorde at jeg ikke fikk delene til å passe sammen. TS Anonymkode: 77189...a84 Kjedelig den blei ødelagt.Det kan skje den beste, at man ser seg litt blind på løsningen når man er frustrert 😊 Anonymkode: bf6eb...aa1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #6 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Les bruksanvisningen/monteringsveilederen. Den er enkel og grei å forstå. Har satt sammen flere slike lamper uten problemer selv med 9 tommeltotter. Anonymkode: 8a2d7...271 Jeg leste bruksanvisningen, men jeg leste den ikke godt nok til å se forskjell på høyre og venstre. AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kjedelig den blei ødelagt.Det kan skje den beste, at man ser seg litt blind på løsningen når man er frustrert 😊 Anonymkode: bf6eb...aa1 Tusen takk! TS Anonymkode: 77189...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå