AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Ref. "Min mote" Stjernenes sminke- og skjønnhetstips til sommeren En tid da alt skal være Perfekt, behagelig og trendy i alt fra sminke, klær, innredning/hjem, hytter, feriereiser. Det meste av dette skaper for det første en del folk som blir "utenfor", de har ikke råd og midler til å henge med, for det andre er det ikke bærekraftig med hensyn til miljøet heller. Er dette noe folk burde tenke mer over, eller blåser du i taperne (de uten råd) og miljøet blir i fremtiden? Anonymkode: 48a0c...2d5
AnonymBruker Skrevet 17. juni #2 Skrevet 17. juni Det er en veldig liten gruppe som hiver seg på slike trende for en ganske kort periode av livet. Det er andre arenaer som er mye viktigere. Anonymkode: a10e0...57c 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #3 Skrevet 17. juni Sånn har et jo alltid vært, noen har god råd, andre ikke. Anonymkode: 3ebcd...af8 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #4 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det er en veldig liten gruppe som hiver seg på slike trende for en ganske kort periode av livet. Det er andre arenaer som er mye viktigere. Anonymkode: a10e0...57c Det er slettes ikke noen liten gruppe. Gå på et kjøpesenter og tell forretninger som omhandler klær og "beauty" produkter så får du svar på omfanget. Det totale nysalget av slike (miljøskadelige) produkter er big business. Anonymkode: 48a0c...2d5
AnonymBruker Skrevet 17. juni #5 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ref. "Min mote" Stjernenes sminke- og skjønnhetstips til sommeren En tid da alt skal være Perfekt, behagelig og trendy i alt fra sminke, klær, innredning/hjem, hytter, feriereiser. Det meste av dette skaper for det første en del folk som blir "utenfor", de har ikke råd og midler til å henge med, for det andre er det ikke bærekraftig med hensyn til miljøet heller. Er dette noe folk burde tenke mer over, eller blåser du i taperne (de uten råd) og miljøet blir i fremtiden? Anonymkode: 48a0c...2d5 Slik har det alltid vært og kommer alltid til å være at man havner utenfor målgruppen. Og ja jeg blåser i taperne og hvordan miljøet blir i fremtiden Anonymkode: 4c9e7...b54
AnonymBruker Skrevet 18. juni #6 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Slik har det alltid vært og kommer alltid til å være at man havner utenfor målgruppen. Og ja jeg blåser i taperne og hvordan miljøet blir i fremtiden Anonymkode: 4c9e7...b54 På grunn av slike holdninger og egoister vil verden gå under om ikke lenge Anonymkode: 48a0c...2d5 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni #7 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): På grunn av slike holdninger og egoister vil verden gå under om ikke lenge Anonymkode: 48a0c...2d5 Verden vil gå under uansett Anonymkode: 4c9e7...b54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå