Gå til innhold

Hår og hybelkaniner! Hvordan få de enklest bort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har akkurat pusset opp badet. Før oppussingen så var hår på gulvet et stort problem. Selv om vi plukket opp etter oss, så ble jo noen små liggende her og der. 

Støvsuger tar de, men det er jo tungvint 

så lurer på om det er en måte å få de raskest mulig opp. Eks hvor jeg kan bare dra over med en mopp «overalt» og få de opp. Jeg så at det Finnes sånne engangs , men er det annen type tørrmopp som funker?  Vi er tre jenter i en familie på fire. 

en flergangs???

Anonymkode: 5eeab...ca4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det som vane å ikke gre håret på badet, men på verandaen i sommermånedene. Det hjalp mye!

Anonymkode: f4ed1...745

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi har akkurat pusset opp badet. Før oppussingen så var hår på gulvet et stort problem. Selv om vi plukket opp etter oss, så ble jo noen små liggende her og der. 

Støvsuger tar de, men det er jo tungvint 

så lurer på om det er en måte å få de raskest mulig opp. Eks hvor jeg kan bare dra over med en mopp «overalt» og få de opp. Jeg så at det Finnes sånne engangs , men er det annen type tørrmopp som funker?  Vi er tre jenter i en familie på fire. 

en flergangs???

Anonymkode: 5eeab...ca4

Ha en liten støvsuger på badet. 

Anonymkode: 0e2d8...37e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker helt vanlig microfiber for å tørrnoppe nesten daglig, og vasker moppen eller drar over den med en kattebørste for å få av hårene ved behov. 

Noe slikt:

https://www.clasohlson.com/no/Smart-Microfiber-rengjøringspakke/

Det blir ikke perfekt, men bra nok! En voksen dame som røyter, tre katter i hus (de er ikke på badet), og vaskemaskin. Tørker en del klær der også. Så det er mye hår og støv! 

Anonymkode: 463a7...0f0

Skrevet

En liten batteridrevet støvsuger som henger på veggen? Trenger ikke akkurat en Dyson til 9000kr, men noe som klarer å suge opp støv og hår.

Om dere har pusset opp badet har dere kanskje fått terskelfri dørløsning til badet? Da kan man ha en robotstøvsuger i gangen som starter automatisk hver dag etter at folk har dratt på skole/jobb

AnonymBruker
Skrevet

Robotstøvsuger er alltid svaret på sånt i min verden. Jeg har en i hver etasje.

Anonymkode: 02019...be6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...