Gå til innhold

Hvordan vite om noen liker deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både som venn og kjærlighetsrelasjoner. Har dere noen gode kjennetegn på at noen er genuint interessert i å være venner eller er interessert i noe mer? Og tips til hvordan man kan vise dette selv? Som er basert på sunne relasjoner og grønne flagg. 

Anonymkode: df54f...29e

Skrevet

At man ikke er redd for å kommunisere og si det man vil si. Trygge relasjoner er ofte basert på åpenhet, ærlighet og at man tør å være direkte med hverandre. 

Jeg får respekt for mennesker som ikke sier det jeg vil høre, men trenger å høre. Mennesker som snakker meg etter munnen har jeg ikke sansen for, med mindre vi er såpass like at jeg skjønner at det er ekte. 

Det tar tid å bli kjent med hverandre.

Anonymkode: 2977b...67c

Skrevet (endret)

Åpen kommunikasjon og at vedkommende gir uttrykk for at han liker deg, pleier å være en god indikasjon. 

Hva er alternativet? Lurer du på om en mann liker deg ?  Svarer han tregt på melding? Er han vanskelig å få tid med? Gir han ikke uttrykk for at han liker deg? Det kan ha sin naturlige forklaring:

Alt 1: Han liker deg ikke

Alt 2: Han liker deg , men er emosjonelt avstumpet eller på en eller annen måte toxic

Alt 3: Han spiller "hard to get" dating-spill med deg (=toxic) 

Hvilket av disse alternativene håper du er riktig for denne personen??

Guttunger og emosjonelt umodne menn er vanskelig å forstå. Menn gjør det lett for deg å forstå hvor du har dem hen. Enkelt og greit. 

Endret av BobTheNoob
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...