AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:39 #1 Skrevet mandag kl 22:39 Både som venn og kjærlighetsrelasjoner. Har dere noen gode kjennetegn på at noen er genuint interessert i å være venner eller er interessert i noe mer? Og tips til hvordan man kan vise dette selv? Som er basert på sunne relasjoner og grønne flagg. Anonymkode: df54f...29e
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:21 #2 Skrevet tirsdag kl 10:21 At man ikke er redd for å kommunisere og si det man vil si. Trygge relasjoner er ofte basert på åpenhet, ærlighet og at man tør å være direkte med hverandre. Jeg får respekt for mennesker som ikke sier det jeg vil høre, men trenger å høre. Mennesker som snakker meg etter munnen har jeg ikke sansen for, med mindre vi er såpass like at jeg skjønner at det er ekte. Det tar tid å bli kjent med hverandre. Anonymkode: 2977b...67c
BobTheNoob Skrevet tirsdag kl 13:20 #3 Skrevet tirsdag kl 13:20 (endret) Åpen kommunikasjon og at vedkommende gir uttrykk for at han liker deg, pleier å være en god indikasjon. Hva er alternativet? Lurer du på om en mann liker deg ? Svarer han tregt på melding? Er han vanskelig å få tid med? Gir han ikke uttrykk for at han liker deg? Det kan ha sin naturlige forklaring: Alt 1: Han liker deg ikke Alt 2: Han liker deg , men er emosjonelt avstumpet eller på en eller annen måte toxic Alt 3: Han spiller "hard to get" dating-spill med deg (=toxic) Hvilket av disse alternativene håper du er riktig for denne personen?? Guttunger og emosjonelt umodne menn er vanskelig å forstå. Menn gjør det lett for deg å forstå hvor du har dem hen. Enkelt og greit. Endret tirsdag kl 13:20 av BobTheNoob 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå