Gå til innhold

Utleie av sparkesykler til barn under 16/18, synes dere det er ok?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her hvor vi bor så har ve 2-3 forskjellige firmaer som leier ut. Mitt barn har siden 6 klasse blitt forbikjørt av sine medelever på disse syklene så når hun ble 12 så gikk jeg for å sjekke aldersgrenser og slikt på utleie og da står det jo at grensene er 16/18 for å få låne disse sparkesyklene. Hvordan gjør barna deres det da? Her er det jo snakk om at det er hun og en til som aldri bruker disse doningene mens alle de andre har tilgang og jeg regner med at foreldrene vet om det..vi har jo truffet flere av de med foreldre så... 

Kjenner at jeg har lite lyst til å legge inn kort og konto på mitt navn og alder og så skal min nesten tenåring suse rundt på dette her. Men dere her inne som har barn som dere har godkjent dette for dere synes det er ok?

Anonymkode: c7897...4fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er ok til folk under 68...

Anonymkode: bb7b3...d35

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg synes ikke det er ok til folk under 68...

Anonymkode: bb7b3...d35

Nei, selv så holder jeg meg langt unna de der og ønsker ikke at barna mine skal bruke de heller, er jo en grunn for at vi ikke kjøper en slik. Men så stusser jeg på alle som lar barna leie disse da det står tydelig i vilkårene alder og det hele så jeg føler kanskje vi er for strenge.

Anonymkode: c7897...4fe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...