Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en 3-åring som er ekstremt glad i bøker. Nå er hun inne i en fase hvor hun sluker info om alle slags dyr. Alt fra slanger til edderkopper, elefanter og gorillaen. Og såklart hunder, sauer, griser ol. 

Men jeg lurer på om det finnes ei bok for barn med «alle» dyr og litt kort fakta? Trenger ikke være pekebok, kan godt være en litt stor og tykk faktabok. Mye tekst går bra.

tips? ☺️

Anonymkode: 4ce48...5ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har en 3-åring som er ekstremt glad i bøker. Nå er hun inne i en fase hvor hun sluker info om alle slags dyr. Alt fra slanger til edderkopper, elefanter og gorillaen. Og såklart hunder, sauer, griser ol. 

Men jeg lurer på om det finnes ei bok for barn med «alle» dyr og litt kort fakta? Trenger ikke være pekebok, kan godt være en litt stor og tykk faktabok. Mye tekst går bra.

tips? ☺️

Ta deg en tur på et bibliotek. Finnes ingen bedre steder å dra med bokglade små og store mennesker. 
Finner du den rette boka der, så kan du jo kjøpe den i butikken? Bibliotekarene er òg kunnskapsrike med god oversikt over bøker som kan være aktuelle. 

Anonymkode: 2a0c6...183

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ta deg en tur på et bibliotek. Finnes ingen bedre steder å dra med bokglade små og store mennesker. 
Finner du den rette boka der, så kan du jo kjøpe den i butikken? Bibliotekarene er òg kunnskapsrike med god oversikt over bøker som kan være aktuelle. 

Anonymkode: 2a0c6...183

Vi er på biblioteket hver uke, men har ikke helt klart å finne ei slik bok. Derfor jeg spør her, om noen har tips ☺️

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Min gutt er litt eldre, men han elsker denne :)

Anonymkode: 9f417...796

AnonymBruker
Skrevet

Bøkene til Åshild Skarberg er fine  

Anonymkode: 6e805...b11

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skarberg 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skarberg 

Skadberg!! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2025 den 18.14):

Takk for tips! Fant på biblioteket i dag og var akkurat en slik bok jeg var på jakt etter! ☺️

ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...