Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er det spontan selvironi. Gjør jeg noe dumt, blir jeg som regel flau og forlegen, og det er først i ettertid jeg klarer å le av det. Samtidig ser jeg folk som umiddelbart ler seg skakk av tabbene de gjør. For en forløsende egenskap! Noen innspill?

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å IKKE gråte når jeg blir sint. Jeg HATER at jeg begynner å gråte, og det er ingenting jeg gjør som klarer å forhindre det. Heldigvis er det sjeldent jeg blir sint. Det er så ubehagelig. 

Ellers skulle jeg klart å holde på en baby, siden jeg lett blir gravid, men mister like lett. Ekstremt frusterende.

Var litt mindre sjenert i forsamlinger med fremmede. 

• Liker 4
  • Hjerte 8
Skrevet

Evnen til small talk, 

AnonymBruker
Skrevet

Evnen til å reise i tid og rom, 

Anonymkode: cbd1c...0b3

AnonymBruker
Skrevet

Sosialisere på et naturlig vis i ulike sammenkomster. Føler meg som jeg er 14 og klein som bare det i konfirmasjoner med utvidet familie/fremmede, eller på tilstelninger i barnehagen hvor foreldre kan mingle. Skjønner ikke at det skal være sånn. Har jobbet mange år i butikk, hvor small-talk og det å være imøtekommende faller meg helt naturlig, og nå er jeg student og en av få som rekker opp hånden for å komme med innspill foran 80 andre studenter… med en gang det blir personlig eller en-til-en, så slår bare hjernen seg av

Anonymkode: e76b8...8dd

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde evnen til å få meg venner og bare folk å prate med og være med på sosiale arrangement, og å bli likt. Men vet ikke akkurat hvilke egenskaper jeg mangler for å få det til. 

Anonymkode: 6520a...3af

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Sosialisere uten å føle meg utilstrekkelig. Ha trygg tilknytningsstil. Ha evnen til å finne menn som er bra for meg.

Anonymkode: c34d6...06d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en hissigpropp med gode spontane comebacks til alle som kommer med frekke kommentarer eller er ufine mot meg eller andre. Men det blir for mye. Skulle ønske jeg kunne være mer chill, ikke gå rett i forsvarsmodus. La folk være idioter uten at jeg må være politi for idiotien. Venninnen min er sånn, hun blir nesten aldri sint, og det er fascinerende å se på hvordan alt bare preller av henne. Jeg skulle ønske jeg hadde litt mer av det. 

Anonymkode: 66901...ffa

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Lysr og energi til å trene

Anonymkode: b43e1...8f2

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Fikse gruppearbeid, ha klisterhjerne og kunne formidle det jeg har lært på en lettfattet måte. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

At jeg brydde meg mindre. Jeg har så mye stress og angst.

Anonymkode: c3c8e...a03

• Hjerte 4
Skrevet

- Jeg skulle ønske jeg var mer utadvendt og sosial. 

- At jeg kunne danse og ikke var redd for å drite meg ut 😄 

- At jeg var bedre på smalltalk 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg. skulle ønske jeg hadde retningssans. Jeg har veldig lett for å gå meg bort. Når jeg kjører bil er jeg helt avhengig av GPS. Er en vei stengt pga veiarbeid, så skjønner jeg ikke hvilken vei jeg skal kjøre.

Anonymkode: ac780...393

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg var mer tålmodig. 

Anonymkode: 45048...bce

AnonymBruker
Skrevet

Haha, som sent diagnostisert ADHD-er er det mye jeg gjerne skulle endret, men likevel står nok dans øverst på listen. Ikke sånn konkurransedans, bare å kunne bevege seg naturlig etter musikk, kunne "forsvinne inn" i dans. (Kunne jeg også blitt flink i en spesifikk dans hadde jeg valgt west coast swing. Det er så nydelig.) 

Anonymkode: 19d04...702

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Karisma.

Anonymkode: 6bdeb...47c

AnonymBruker
Skrevet

At jeg kunne synge! Elsker å synge, men bommer på 90% av tonene. 

Anonymkode: 704d6...e57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Evnen til å ta imot feks komplimenter og hjelp.

Jeg skjønner ikke hvordan folk greier å bare ta imot, for meg er det helt umulig å bare ta imot. Jeg blir bare satt ut og utrygg av slike situasjoner. Føler meg dum, utakknemlig og at det ikke er fortjent selv om det som tilbys kommer uten at jeg ber om det på noen måte. Selv når det er en situasjon der det er normalt at en part gir og den andre mottar som for eksempel bursdager blir jeg helt satt ut og føler meg rett og slett skitten etterpå. Jeg føler veldig på at jeg ikke fortjener slikt, at jeg utnytter, manipulerer og er ekkel selv om jeg vet at jeg jo ikke har gjort noe slikt. Dette gjelder alle, mannen min, nær familie eller for den del kundeklubber som har det og gir ut bursdagsgaver til alle.

Anonymkode: 85446...467

• Hjerte 2
Skrevet

At jeg kunne sminket meg og kledd meg feminint uten at folk ser på meg som om jeg skal på karneval. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenke positivt

Anonymkode: 936a5...38d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...