AnonymBruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Hei! jeg er 9dager over mensen, altså den er 9 dager for sen. Jeg har ømme bryster, ble ordentlig kvalm når jeg spiste lunsj i sted og hu øret går virkelig opp og ned. Jeg er på ferie meg kjæresten som sier jeg har vært litt amper i det siste. Har tenkt til å teste, men vet hvor lei meg jeg blir av å få negativ… jeg testet på dag 4 av forsinket mens men bare negativ test… Syklusene mine ligger på 21-36dager, nå er jeg på 45.. noen som har noe peiling? Anonymkode: ee38d...2c0
AnonymBruker Skrevet 17. juni #2 Skrevet 17. juni Peiling? Vi er jo ikke synske. Eneste måten å få svar på er ved å ta en test. Anonymkode: 18883...c7e 5
mommyaka Skrevet 17. juni #3 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei! jeg er 9dager over mensen, altså den er 9 dager for sen. Jeg har ømme bryster, ble ordentlig kvalm når jeg spiste lunsj i sted og hu øret går virkelig opp og ned. Jeg er på ferie meg kjæresten som sier jeg har vært litt amper i det siste. Har tenkt til å teste, men vet hvor lei meg jeg blir av å få negativ… jeg testet på dag 4 av forsinket mens men bare negativ test… Syklusene mine ligger på 21-36dager, nå er jeg på 45.. noen som har noe peiling? Anonymkode: ee38d...2c0 Kanskje du har hat eggløsning senere denne gangen 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #4 Skrevet 17. juni mommyaka skrev (13 minutter siden): Kanskje du har hat eggløsning senere denne gangen Kanskje. Er så redd for å få enda en negativ test.. snart prøvd i tre år🥹 Anonymkode: ee38d...2c0
AnonymBruker Skrevet 17. juni #5 Skrevet 17. juni Du er redd for negativ test, så du spør inne på et forum i stedet for🤷♀️ Anonymkode: 2baaa...9bf 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #6 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du er redd for negativ test, så du spør inne på et forum i stedet for🤷♀️ Anonymkode: 2baaa...9bf Jeg spør mest fordi jeg aldri har vært gravid. Og om andre kanskje hadde en mening eller vært borti det samme.. jeg har lest inne her i mange år, men så sykt det har blitt med å lage dårlig stemning og være frekke i kommentarfeltet.. Anonymkode: ee38d...2c0
AnonymBruker Skrevet 17. juni #7 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg spør mest fordi jeg aldri har vært gravid. Og om andre kanskje hadde en mening eller vært borti det samme.. jeg har lest inne her i mange år, men så sykt det har blitt med å lage dårlig stemning og være frekke i kommentarfeltet.. Anonymkode: ee38d...2c0 Du har ingen annen valg enn å ta en test eller vente og se om magen vokser. Hjelper lite med «andres meninger». Anonymkode: 2baaa...9bf
AnonymBruker Skrevet 17. juni #8 Skrevet 17. juni Jeg fikk positiv test dagen etter mensen skulle vært her. Eneste du kan gjøre er å ta en test Anonymkode: 1c500...712
AnonymBruker Skrevet 17. juni #9 Skrevet 17. juni Enten må du ta en test eller så får du vente å se om magen vokser eller ikke. Å la andre synse på sånne ting kan bare gjøre deg enda mer lei deg og bekymret, for det kan være så mange grunner til forsinket mens som folk har erfart her inne, der noen også kan være mye verre enn manglende positiv test. Anonymkode: fbda4...56e
AnonymBruker Skrevet 17. juni #10 Skrevet 17. juni Du kan ikke gjøre annet enn å ta en test. Men hvis du har testa 4 dager over forventet mens, og du har rimelig stabil syklus, er du nok ikke gravid. Anonymkode: 96897...f54 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #11 Skrevet 17. juni Jeg hadde tydelig strek den dagen mensen skulle vært her. Har bare testa tidlig en gang i mitt liv. At man er kvalm iblant skjer jo alle. Og at folk er amper på ferie er heller ikke noe nytt. Ømme bryster innimellom er også ganske vanlig. Vet ikke jeg. Jeg hadde ikke regna med å være gravid ut ifra det du beskriver, men så er ikke jeg en graviditetstest heller. Anonymkode: 81390...c53
Sniff76 Skrevet 17. juni #12 Skrevet 17. juni (endret) Jeg var langvarig prøver selv og vet at det er sårt og at man kan bli helt satt ut og lurt av ting man kjenner på kroppen/hormoner. Med så varierende lengde på syklusene, tenker jeg et det er stor risiko for at du har problemer med eggløsning. Dere har prøvd veldig lenge, - er dere i gang med utredning og har undersøkt eggstokkene og tatt blodprøver? Sånn akkurat for den syklusen du er inne i nå: De aller fleste får positiv test omkring datoen for ventet mens. Hvis du testet negativt på dag 4, har enten eggløsningen vært mye senere enn du forventet, eller har ikke vært i det hele tatt. Ta en test for å få klart svar, og bestill legetime hvis dere ikke allerede driver med utredning ❤️ Endret 17. juni av Sniff76
AnonymBruker Skrevet 17. juni #13 Skrevet 17. juni Sniff76 skrev (2 timer siden): Jeg var langvarig prøver selv og vet at det er sårt og at man kan bli helt satt ut og lurt av ting man kjenner på kroppen/hormoner. Med så varierende lengde på syklusene, tenker jeg et det er stor risiko for at du har problemer med eggløsning. Dere har prøvd veldig lenge, - er dere i gang med utredning og har undersøkt eggstokkene og tatt blodprøver? Sånn akkurat for den syklusen du er inne i nå: De aller fleste får positiv test omkring datoen for ventet mens. Hvis du testet negativt på dag 4, har enten eggløsningen vært mye senere enn du forventet, eller har ikke vært i det hele tatt. Ta en test for å få klart svar, og bestill legetime hvis dere ikke allerede driver med utredning ❤️ Takk for fin melding! Vi har tatt tester og driver med utredning ❤️ Anonymkode: ee38d...2c0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå