AnonymBruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Vi skal ta fly 06 fra Gardermoen og vi bor såpass langt unna at vi må reise til Oslo evt dagen før. Bør vi ta inn på hotell? Vi må vel være på flyplassen 04 (to timer før avgang) den natta. Hva er lurt her? Anonymkode: 75614...e0d
AnonymBruker Skrevet 16. juni #2 Skrevet 16. juni Sove på flyplassen? Det er gratis og de har stoler til det. Mange sover også på benkene til serveringsstedene, det gjorde de iallfall når jeg gjorde det for noen år siden. Anonymkode: 98246...116
AnonymBruker Skrevet 16. juni #3 Skrevet 16. juni Hadde definitivt gått for hotell, ja. Anonymkode: aab5b...177 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni #4 Skrevet 16. juni Overnatte på flyplasshotell på Gardermoen - gjerne Radisson Blu eller Red som har gangavstand til terminalen. Anonymkode: c3dfd...00f 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni Jeg tar alltid inn på et av hotellene med gangavstand til terminalen når jeg har tidlig avgang dagen etter. Orker ikke å ødelegge starten på ferien med å være stuptrøtt. Anonymkode: 0eae2...c6a
AnonymBruker Skrevet 17. juni #6 Skrevet 17. juni Jeg gidder aldri betale for hotell om jeg uansett må stå opp kl 03-03.30 for å komme meg på flyplassen. Anonymkode: eab27...97c 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #7 Skrevet 17. juni I dette tilfellet her ville jeg bare ha døgnet og heller sovet godt ut den første natten i ferien. Anonymkode: 7ef55...d0b 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #8 Skrevet 17. juni Som tidligere ansatt ved OSL vil jeg anbefale å sove på hotell. I tillegg til at det kjøres maskiner ved rengjøring, så har det også med sikkerheten å gjøre. Det er en flyplass og ikke et overnattingssted. Anonymkode: cba48...ea3 1 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni #9 Skrevet 17. juni Da hadde jeg heller kjørt om natta slik at jeg vært framme på Gardermoen 04. Synes det er ganske bortkastet å betale for hotell og bare være der en halv natt. Anonymkode: 581fd...91e 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #10 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Som tidligere ansatt ved OSL vil jeg anbefale å sove på hotell. I tillegg til at det kjøres maskiner ved rengjøring, så har det også med sikkerheten å gjøre. Det er en flyplass og ikke et overnattingssted. Anonymkode: cba48...ea3 Ja er helt uaktuelt å sove på flyplassen. Har med meg en tenåring så blir hotell eller tog som kjører kveld/natt evt. Anonymkode: 75614...e0d
Pawn Hearts Skrevet 17. juni #11 Skrevet 17. juni Jeg anbefaler absolutt hotell. Å sove bort en hel dag av en etterlengtet ferie er ikke aktuelt. For øvrig foretrekker kona og jeg tidlige morgenfly siden vi da kan gå ut til lunsj etter å ha sjekket inn.
AnonymBruker Skrevet 17. juni #12 Skrevet 17. juni Vi overnatter på et av flyplasshotellene i slike situasjoner. De som ligger litt unna er ganske billige. De har parkering hvor du kan stå hele ferien, og de har shuttle fra hotellet til flyplassen som tar ca 10 min. Anonymkode: 5bce6...fad
AnonymBruker Skrevet 17. juni #13 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja er helt uaktuelt å sove på flyplassen. Har med meg en tenåring så blir hotell eller tog som kjører kveld/natt evt. Anonymkode: 75614...e0d Da er det fristende med hotellovernatting. Dra til hotellet i rett tid for en god middag før dere tar tidlig kveld og får en god natts søvn før dere skal opp grytidlig. Anonymkode: 30d1b...c6d
AnonymBruker Skrevet 17. juni #14 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja er helt uaktuelt å sove på flyplassen. Har med meg en tenåring så blir hotell eller tog som kjører kveld/natt evt. Anonymkode: 75614...e0d Det er ingen tog som passerer Gardermoen på den tiden du ønsker. De tidligste togene på morgenen, både nordfra og sørfra, stopper der +/- kl 0500. Ta inn på et flyplasshotell, det er det eneste fornuftige. Anonymkode: f6f5e...42a
AnonymBruker Skrevet 17. juni #15 Skrevet 17. juni Sjekk inn bagasjen kvelden før og sov på Radisson Blue - uten frokost. Litt penger og tid spart da. Hadde tatt klokka på 4.30 og dradd fra hotellet kl 5 Anonymkode: 1d538...c56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå