AnonymBruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Skal kjøpe ny vannkoker og er kresen. Vil derfor gjerne se mange først. Hvor (sentralt) i Oslo kan jeg finne et stort utvalg vannkokere? 😊 Anonymkode: 6b2e4...5a7
AnonymBruker Skrevet 17. juni #4 Skrevet 17. juni Hva med å heller etterspørre en anbefaling? Tenker at det viktige ved en vannkoker er at den ser ok ut, koker rakst opp og er god å helle av. Jeg har kjøpt denne, og den oppfyller alle kravene for meg https://www.power.no/kjoekkenmaskiner/kaffe-og-te/vannkoker/kulz-kuwk12glass-12-l-vannkoker/p-1053106/?q=vannkoker Anonymkode: f890e...9a0
newman01 Skrevet 18. juni #5 Skrevet 18. juni Jeg liker slike jeg. Enkelt, slipper å forholde meg til ledning og stikkontakter. Tilnærmet evigvarende. Og siden induksjonstoppen har rimelig høy effekt går det fort å koke opp vann. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #6 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (På 16.6.2025 den 22.23): Skal kjøpe ny vannkoker og er kresen. Vil derfor gjerne se mange først. Hvor (sentralt) i Oslo kan jeg finne et stort utvalg vannkokere? 😊 Anonymkode: 6b2e4...5a7 De fleste har større utvalg på nett. Spesielt her i byen hvor de betaler skjorta for husleie, vil de flere gå for større nettsalg.. Finn en på nett, velg henting i butikk og lever den tilbake på stedet om du ikke er fornøyd. Anonymkode: e4cfd...a95
AnonymBruker Skrevet 18. juni #7 Skrevet 18. juni Jernia har bra utvalg! https://www.jernia.no/kjøkkenutstyr/kjøkkenapparater/vannkoker/wilfa-vannkoker-pure-boil-wkg-2200s-2200w/p/58022561 Jeg kjøpte denne. Ville ha en i glass fordi alt jeg kjøper nytt nå prøver jeg å få så plastfritt som mulig. I tillegg er det et fint lys når man skrur den på! Og så koker den raskt opp. Anonymkode: d9953...517
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå