Majer Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Hun har sagt at det er den beste sexen hun har hatt, ikke har kommet så mange ganger med andre osv. Det er jo egentlig et komplement, men så vet jeg at det ikke var sexen i seg selv som gjorde det bra. Hun hadde en favorittstilling og den handler ekstremt lite om teknikk fra mannen sin side. Det må heller være relasjonen vår som gjorde at hun nøt det. Og det er det jeg anser som et problem. For den type relasjon hun og jeg hadde er umulig å oppnå i et forhold. Det får meg til å lure på om kvinnene jeg dater nå er som henne, og liker den type sex bedre enn den de evt får i et forhold med meg. Hvordan kan man forsikre seg om at en date foretrekker "forholdssex"? I dagens samfunn virker det ikke som man kan spørre om fortid uten at det blir sett på som fy-fy. Og dersom jeg er sammen med en kvinne vil jeg jo at hun aldri skal ha hatt bedre sex før. Ellers blir det litt som å være sammen med noen som har mer følelser for andre 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #2 Skrevet 16. juni Jeg skjønte ikke hva du mente her? Hadde du en nærere relasjon med FF enn du noen gang kan få med en kjæreste? Anonymkode: 49ced...b96 12 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #3 Skrevet 16. juni Hva legger du i «forholdssex?» Anonymkode: 49ced...b96 13 1
exictence Skrevet 16. juni #4 Skrevet 16. juni Majer skrev (4 minutter siden): Hun har sagt at det er den beste sexen hun har hatt, ikke har kommet så mange ganger med andre osv. Det er jo egentlig et komplement, men så vet jeg at det ikke var sexen i seg selv som gjorde det bra. Hun hadde en favorittstilling og den handler ekstremt lite om teknikk fra mannen sin side. Det må heller være relasjonen vår som gjorde at hun nøt det. Og det er det jeg anser som et problem. For den type relasjon hun og jeg hadde er umulig å oppnå i et forhold. Det får meg til å lure på om kvinnene jeg dater nå er som henne, og liker den type sex bedre enn den de evt får i et forhold med meg. Hvordan kan man forsikre seg om at en date foretrekker "forholdssex"? I dagens samfunn virker det ikke som man kan spørre om fortid uten at det blir sett på som fy-fy. Og dersom jeg er sammen med en kvinne vil jeg jo at hun aldri skal ha hatt bedre sex før. Ellers blir det litt som å være sammen med noen som har mer følelser for andre Er du sikker på at hun ikke var forelsket i deg, og nettopp derfor opplevde det så fantastisk? Da er det kanskje nettopp det du mener med "forholdsex"? Det er naturlig at man opplever den beste sexen nettopp med den man har mye følelser for. I hvert fall opplever jeg det slik. 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni Skal ofte ikke så mye innsats til for å gi en kvinne den beste sex hun har opplevd. Det er bare å være lydhør og villig til å forstå hvordan akkurat hun fungerer seksuelt. Vi er jo ulike vi kvinner, som menn. Mange menn har imidlertid ikke den interesse for å forstå hvordan akkurat den kvinnen fungerer. (Og ja, de samme menn tar det som selvfølgelig at kvinnen skal lære seg hvordan akkurat han liker ting.) Anonymkode: 761db...fac 6 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #6 Skrevet 16. juni griper ikke helt hva du mener eller hva som er problemet her? Anonymkode: 9cbe7...2ce 7
AnonymBruker Skrevet 17. juni #7 Skrevet 17. juni Hadde bare mannfolk flest lagt samme innsats i det å få en dame til å komme som det de legger i å bli kjent med den nye bilen eller tv'n 🙄 Den beste sexen for meg er de som elsker med hele seg. Lydhøre, ikke for seriøse, kan tulle og le, men også være myke, varme og rause. Anonymkode: c936c...9a8 3 2
Mr X Skrevet 17. juni #8 Skrevet 17. juni Du er tydeligvis bedre til å knulle, enn å gjøre deg forstått Majer!🙂 11 9
AnonymBruker Skrevet 17. juni #9 Skrevet 17. juni Vanskelig å forstå her - men jeg kan ikke se at en viss type sex er umulig i et forhold?? For mange går det jo en grense med å involvere - men det er jo mulig å søke alt i et forhold også. Jeg har vært i et forhold hvor vi praktiserte wet og planla å møte andre og fantaserte mye om det samme. Kom oss aldri til å teste det ut i praktisk. Nå er jeg i et forhold hvor dom-sub er veldig aktuellt, og vi har heftig hard sex. For min del er absolutt alt liv innen et forhold men da må man være tidlig åpen om at man ønsker å eksperimentere. Jeg kunne aldri brukt vanlig dating, pga mine preferanser. Jeg måtte starte relasjonen med noen jeg visste var åpen feks noen jeg hadde møtt på nett osv. Noen normal dating hadde absolutt ikke fungert Anonymkode: 808da...7f7 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #10 Skrevet 17. juni Hva skiller sex slik dere hadde det og sexen du har i forhold? Man kan sjeldent få alt det beste i én partner. De færreste er vel sammen med den de har hatt best sex med da det er mye mer som skal klaffe. Og gjerne viktigere ting enn sex. Pluss at det kan være dere var en match underlivsmessig. Noen peniser føles bedre enn andre fordi de treffer bedre. Og vi er alle ulike. Mulig din penis traff et punkt inni henne når du bevegde deg på din måte som gjorde det deilig for henne? Neste dame kan ha annen anatomi eller hennes kropp gjør at du beveger deg annerledes og du blir ikke hennes beste partner. Hva gjør du da om dere klaffer best på veldig mange andre måter? Vil ikke være med henne fordi du ikke er hennes beste sexpartner? Anonymkode: c08a5...25a 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #11 Skrevet 17. juni Så du vil bare at damer alltid skal ri deg? Anonymkode: d8175...edb 2
Blått Skrevet 17. juni #12 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg skjønte ikke hva du mente her? Hadde du en nærere relasjon med FF enn du noen gang kan få med en kjæreste? Anonymkode: 49ced...b96 Ok. Så det var ikke bare meg 😆 Jeg klarte ikke helt å få tak i problemstillingen her. 6
Doolittle Skrevet 17. juni #13 Skrevet 17. juni "Ånei, noen likte å ha sex med meg!" Det tror jeg faktisk ikke jeg har hørt før. 3
Langline Skrevet 17. juni #14 Skrevet 17. juni Her må du utdype litt @Majer Vi strever med å tolke deg😊 2
Majer Skrevet 17. juni Forfatter #15 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva skiller sex slik dere hadde det og sexen du har i forhold? Man kan sjeldent få alt det beste i én partner. De færreste er vel sammen med den de har hatt best sex med da det er mye mer som skal klaffe. Og gjerne viktigere ting enn sex. Pluss at det kan være dere var en match underlivsmessig. Noen peniser føles bedre enn andre fordi de treffer bedre. Og vi er alle ulike. Mulig din penis traff et punkt inni henne når du bevegde deg på din måte som gjorde det deilig for henne? Neste dame kan ha annen anatomi eller hennes kropp gjør at du beveger deg annerledes og du blir ikke hennes beste partner. Hva gjør du da om dere klaffer best på veldig mange andre måter? Vil ikke være med henne fordi du ikke er hennes beste sexpartner? Anonymkode: c08a5...25a Nei, jeg vil være den hun liker best både emosjonelt og seksuelt. Og det er noe jeg må være sikker på. Skulle ønske det var mer akseptert å spørre om sånt. Jeg hadde aldri vært sammen med en kvinne om jeg hadde hatt bedre sex med andre. Da måtte jeg evt sagt det til henne. Føler det hadde vært verre enn utroskap Langline skrev (5 timer siden): Her må du utdype litt @Majer Vi strever med å tolke deg😊 Jeg mener at jeg tror relasjonen hvor jeg ba utilgjengelig og litt "care" gjorde at hun opplevde sexen som bra. Det er umulig å oppnå det samme i et godt forhold. Og veldig mange kvinner har på et eller annet tidspunkt hatt en ff. Da kan det hende de har opplevd den samme følelsen og likt det
Blått Skrevet 17. juni #17 Skrevet 17. juni Virrevirrevapp skrev (Akkurat nå): Høres ut som du overtenker 1000 % Enig. Da jeg var ung så kunne jeg holde på sånn, hvis jeg likte noen veldig godt, også dumpet jeg dem før de dumpet meg 😆Selvsabotasje på høyt nivå. 5
AnonymBruker Skrevet 18. juni #18 Skrevet 18. juni Majer skrev (23 timer siden): Nei, jeg vil være den hun liker best både emosjonelt og seksuelt. Og det er noe jeg må være sikker på. Skulle ønske det var mer akseptert å spørre om sånt. Jeg hadde aldri vært sammen med en kvinne om jeg hadde hatt bedre sex med andre. Da måtte jeg evt sagt det til henne. Føler det hadde vært verre enn utroskap Jeg mener at jeg tror relasjonen hvor jeg ba utilgjengelig og litt "care" gjorde at hun opplevde sexen som bra. Det er umulig å oppnå det samme i et godt forhold. Og veldig mange kvinner har på et eller annet tidspunkt hatt en ff. Da kan det hende de har opplevd den samme følelsen og likt det Du overtenker veldig. Er man intenst forelsket blir sex det beste man har hatt. Det høres ut som at du aldri har opplevd hvordan sex er med noen du virkelig virkelig elsker og ønsker å være sammen med. Så let etter det du. På den andre siden kan man godt la være å være tøffel i et forhold også. Ikke spill et spill, men ikke gi etter for alt. Jeg har min absolutte beste sex nå - med en mann som viser at han er gal etter meg og ønsker at vi skal flytte sammen (jeg er ikke klar pga relativt nylig kommet ut av et forhold). Han viser absolutt at han ønsker og elsker meg - men han finner seg ikke i alt, han er tydelig, forteller meg når han føler seg dårlig behandlet, er uenig med meg i det aller meste (nesten) og er ingen tøffel. Sexen mellom oss er utrolig pga følelsene - MEM også fordi han er utrolig i senga, han er opptatt av min nytelse samtidig som han noen ganger kan ta for seg og fokusere mest på sin egen. Han balanserer det hele - kan være øm og rolig en dag mens han en annen dag kommer inn, kliner litt og tar meg hardt over kjøkkenbenken. Sexen er fantastisk pga variasjon, lidenskap og fordi han noen ganger bruker mye tid på å gi meg hinsides mange orgasmer. Du har nok et litt forvridd syn både på forhold og sex tror jeg. Om sexen er god avhenger om du er god og om dere elsker hverandre. Da blir du uansett den beste hun har hatt Anonymkode: 808da...7f7 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #19 Skrevet 18. juni Majer skrev (23 timer siden): Nei, jeg vil være den hun liker best både emosjonelt og seksuelt. Og det er noe jeg må være sikker på. Skulle ønske det var mer akseptert å spørre om sånt. Jeg hadde aldri vært sammen med en kvinne om jeg hadde hatt bedre sex med andre. Da måtte jeg evt sagt det til henne. Føler det hadde vært verre enn utroskap Jeg mener at jeg tror relasjonen hvor jeg ba utilgjengelig og litt "care" gjorde at hun opplevde sexen som bra. Det er umulig å oppnå det samme i et godt forhold. Og veldig mange kvinner har på et eller annet tidspunkt hatt en ff. Da kan det hende de har opplevd den samme følelsen og likt det Beste sex jeg har hatt er i forhold til den jeg elsker og som elsker meg. Så er jo det at vi hadde fantastisk seksuell match del av hvorfor det ble akkurat oss. Utilgjengelig og "care" er absolutt ikke mannen jeg fremdeles synes er beste i senga, og at han virkelig er tilgjengelig for meg på alle måter, tillit og trygghet, er jo stor del av at sex er så fantastisk med ham. Av mine mange venninner er det en eneste som tenner mest på nytt og spennende. Resten har beste sex med den de elsker. Anonymkode: 761db...fac
Even Tuell Skrevet 18. juni #20 Skrevet 18. juni Majer skrev (På 16.6.2025 den 22.09): Hun har sagt at det er den beste sexen hun har hatt, ikke har kommet så mange ganger med andre osv. Det er jo egentlig et komplement, men så vet jeg at det ikke var sexen i seg selv som gjorde det bra. Hun hadde en favorittstilling og den handler ekstremt lite om teknikk fra mannen sin side. Det må heller være relasjonen vår som gjorde at hun nøt det. Og det er det jeg anser som et problem. For den type relasjon hun og jeg hadde er umulig å oppnå i et forhold. Hva slags relasjon snakker vi om her? Mennesker matcher hverandre på ulikt nivå innenfor alle slags "kategorier". Noen matcher man veldig godt med seksuelt, men kanskje ikke i et forhold. Noen kan man snakke med i timesvis og bare forsvinne inn i samtalen ... andre har samme hobbyer og interesser; en venn man kan gjøre alt med. ... andre har en dyp kobling og kjærlighet selv om man ikke gjør ting sammen så ofte. Man kan gjøre ting hver for seg, likevel er man sammen. Tenk på det som en profil hvor dere scorer litt forskjellig på hver av disse punktene. Ingenting er riktig og ingenting er feil. Og hvert par har sin kombinasjon av hvilke punkter dere matcher på. Jeg har opplevd å være sammen (i en kort periode) med ei som jeg matche helt enormt seksuelt med. Mengden sex og kvaliteten på sexen var himmelhøyt over alt annet jeg har opplevd. Vi gjorde knapt annet enn å pule. Men det var ikke noe forhold vært å samle på ellers egentlig. Vi hadde vidt forskjellige interesser og verdier i livet. Så etter et par måneder var det slutt. Var fuckfriends i en periode og så møtte jeg noen andre som jeg matchet med på helt andre kategorier. Selv om den seksuelle kjemien nå ikke er like godt som med hun andre, så er totalen langt bedre. Jeg vil heller være i dette forholdet enn det andre. Med mindre sex er en ekstremt viktig ting i livet ditt, så er det kanskje bedre å se på totalen med de du møter framover. Sex er en viktig del av et forhold ja ... men ikke alt. Og for guds skyld ikke gå rundt og forvent perfekt match på alle punkter. Det skjer faktisk ikke. Men det at et forhold ikke er 11 av 10 på alle punkter, så betyr ikke det at det ikke er oppriktig grisebra. Ikke drøm deg bort i det ene knullet som var himmelhøyt bra ... nye himmelhøye knull kan forekomme i framtiden også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå