Gå til innhold

Noen som har vært i Dominikanske Republikk i det siste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Kjæresten og meg bestilte litt på impuls en sommerferie til DR, Punta Cana. Bestilte via TUI og det skal være et 5 stjernes all-inclusive hotell. Så og hørtes fantastisk ut på siden til TUI. 
Men i ettertid har jeg googlet litt mer og finner både fantastiske og katastrofale anmeldelser på nettet. Både om destinasjonen og hotellet. Kjenner jeg begynner å bli superstresset og angrer litt på hele opplegget. 
Ser jo at noen av tilbakemeldingene er fra amerikanere som ALDRI ville vært fornøyd uansett. Og noe virker som de har en agenda (tur operatører), men sikkert også mye som er reelt. Er det noen som har vært i DR og fortelle noe? Gjerne positivt. Vet det primært er store resorter, men akkurat denne ferien skal bare være sol og avslapning… men har så angst rundt turen nå…

Anonymkode: 6e7f8...83e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan finne like sprikende anmeldelser på hotell i Norge. 

Anonymkode: e35d8...9ce

Skrevet

Er vel 20 år siden jeg var der - reiste på egenhånd. Flott land! Om dere bare skal slappe av på hotellet høres det mer enn bra nok ut. Amerikanere har det med å klage over alt mulig. Fin natur, klima og god mat, inkludert sjømat og sevsagt mye god frukt. Drinker, rom og ikke minst gode sigarer. Kunne godt tenke meg en ny tur dit. 

Som vanlig får man mer utbytte av å besøke land (synes jeg) om man leser seg litt opp på historien på forhånd. Denne romanen er sjokkerende, men ganske så nær opp til virkeligheten, slik den var, dessverre:

https://www.nrk.no/kultur/bukkefesten-1.532451

En tur til hovedstaden Santo Domingo bør høre med om dere skal være 14 dager synes jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...