AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:38 #1 Skrevet mandag kl 18:38 Jeg har en kollega som ikke er enig med meg angående noen jobb saker. Vi har vært venner på Facebook i mange år. I går hadde han bursdag og jeg skulle inn på Facebook og gratulere han. Men finner han ikke. Søker opp navnet, men det kommer ikke opp. Jeg fikk min søster til å søke opp navnet også og da kom han opp. Betyr det at han har blokkert meg? Eller kan det være feil med Facebook? Litt barnslig av voksne folk å blokkere Anonymkode: 7fc10...f77
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:39 #2 Skrevet mandag kl 18:39 Hvis søsteren din fikk han opp, men ikke du, så har han nok blokkert deg ja. Anonymkode: fc660...ee4 7 6
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:48 #3 Skrevet mandag kl 18:48 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis søsteren din fikk han opp, men ikke du, så har han nok blokkert deg ja. Anonymkode: fc660...ee4 Veldig bra oppførsel av en voksen person Anonymkode: 7fc10...f77 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:52 #4 Skrevet mandag kl 18:52 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har en kollega som ikke er enig med meg angående noen jobb saker. Vi har vært venner på Facebook i mange år. I går hadde han bursdag og jeg skulle inn på Facebook og gratulere han. Men finner han ikke. Søker opp navnet, men det kommer ikke opp. Jeg fikk min søster til å søke opp navnet også og da kom han opp. Betyr det at han har blokkert meg? Eller kan det være feil med Facebook? Litt barnslig av voksne folk å blokkere Anonymkode: 7fc10...f77 Ja han har blokkert deg. Min onkel blokkerte meg og ikke min svigerinne 🤣🤣Det er så barnslig. Anonymkode: 6abd4...3c9
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:00 #5 Skrevet mandag kl 19:00 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja han har blokkert deg. Min onkel blokkerte meg og ikke min svigerinne 🤣🤣Det er så barnslig. Anonymkode: 6abd4...3c9 Skjønner ikke vitsen med det. Er jo ikke på Facebook vi har kontakt uansett 😅 Anonymkode: 7fc10...f77
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:01 #6 Skrevet mandag kl 19:01 Har så lyst å være like barnslig tilbake og blokkere han også 🤣 Anonymkode: 7fc10...f77
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:04 #7 Skrevet mandag kl 19:04 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner ikke vitsen med det. Er jo ikke på Facebook vi har kontakt uansett 😅 Anonymkode: 7fc10...f77 Er bare til å le av det. Så må du bare ignorere det. Anonymkode: 6abd4...3c9 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:52 #8 Skrevet mandag kl 19:52 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Er bare til å le av det. Så må du bare ignorere det. Anonymkode: 6abd4...3c9 Kan ikke gjøre noe annet enn å le nei. Anonymkode: 7fc10...f77
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:34 #9 Skrevet mandag kl 20:34 Håper egentlig på at det er noe feil på Facebook pga det blir litt rart å snakke med han på jobb hvis han har blokkert meg Anonymkode: 7fc10...f77
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:45 #10 Skrevet mandag kl 20:45 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Håper egentlig på at det er noe feil på Facebook pga det blir litt rart å snakke med han på jobb hvis han har blokkert meg Anonymkode: 7fc10...f77 Hvis du kan søke opp andre, men ikke han og andre kan finne han er det blokkering av deg Anonymkode: 5571c...74b
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:57 #11 Skrevet mandag kl 20:57 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvis du kan søke opp andre, men ikke han og andre kan finne han er det blokkering av deg Anonymkode: 5571c...74b Ja må nok bare innse at han har gjort det Anonymkode: 7fc10...f77
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:12 #12 Skrevet tirsdag kl 12:12 Det er ikke alltid "barnslig" å blokkere folk. Noen ganger trenger man å beskytte seg selv fra andre, da det er belastende at de har tilgang til det private livet ditt, bilder du legger ut osv. Andre poster så mye dritt at man ikke orker å se det (konspirasjonsteorier, religiøst fjas osv). Nå kjenner jeg ikke relasjonen deres, men det er jo ikke umulig at det ligger mer under her enn at dere bare er uenige om noe på jobb. Anonymkode: f51ff...a76 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:50 #13 Skrevet tirsdag kl 18:50 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ikke alltid "barnslig" å blokkere folk. Noen ganger trenger man å beskytte seg selv fra andre, da det er belastende at de har tilgang til det private livet ditt, bilder du legger ut osv. Andre poster så mye dritt at man ikke orker å se det (konspirasjonsteorier, religiøst fjas osv). Nå kjenner jeg ikke relasjonen deres, men det er jo ikke umulig at det ligger mer under her enn at dere bare er uenige om noe på jobb. Anonymkode: f51ff...a76 Jeg kontakter ikke denne personen på Facebook eller privat. Kanskje jeg liker ett bilde av og til, men ikke mer enn det Anonymkode: 7fc10...f77
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:08 #14 Skrevet onsdag kl 07:08 Er han det er flaut for, ikke du. Kanskje har han sittet en kveld og drukket seg full og blokkert folk. En ting er at det er tøv å blokkere men det er enda flauere å sende ny venneforespørsel og dermed gjøre folk klar over at de faktisk var blokkert. Han håper sikkert ikke du skal legge merke til det Anonymkode: c735a...f8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå