AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:00 #1 Skrevet mandag kl 18:00 Hei! vi skal straks opp fra babybilstol til neste størrelse, og det er jo en jungel der ute. Men jeg lurer på om noen har axkid minikid (hadde det til eldste, og var superfornøyd. Solgte det dessverre videre da han var ferdig med det), og kan fortelle meg hvor bredden er målt? I produktinformasjon står det 44 cm, men er det på det bredeste, eller helt nede på setet hvor det står? Det vil vel kanskje gjelde alle stoler kanskje? Den bredden som står, er det på det bredeste eller ned mot sete? vi har et par timers reisevei til nærmeste butikk som selger stoler så vil gjøre mest mulig research før vi kjører inn og prøver dem i bilen. Anonymkode: fc7ad...a40
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:09 #2 Skrevet tirsdag kl 08:09 Det er jo flere axkid minikid-modeller, hvilken tenker du på? Jeg ville spurt i bilstolgruppa på facebook, der er det mange som bruker de setene Jeg vet dessverre ikke helt hvor de har målt når de måler, men jeg vil jo anta at det er på det bredeste. Det er det som er mest logisk for meg iallfall. Anonymkode: aa3d9...69f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå