Gå til innhold

Damene jeg dater blir bare høyere og høyere - har jeg høydekomplekser allikevel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann på 173 (utenlandske gener) som kun har datet norske kvinner høyere enn meg selv, typ 175-180. Jeg har ikke hatt problemer med dette før, men har jo lurt litt på hvorfor jeg aldri har hatt hell hos de som er lavere.

Det har seg slik at jeg nå har kommet i kontakt med en dame på 184 cm via Tinder, og nå merker jeg at jeg begynner å få litt komplekser angående høydeforskjellen. Jeg har komplett profil med høyden min oppgitt, men jeg vet ikke om hun har lagt merke til at jeg er en del lavere enn henne. Blir det ikke litt kleint å spørre henne via chatten?

Eller har vi en del til felles, så jeg vil gjerne møte henne, men må innrømme at jeg blir litt nervøs i tilfelle hun møter opp i høye hæler eller noe...

Anonymkode: 819ff...af4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var motsatt. Datet lavere og lavere. Mer petit og trente for hver date.

Kona mi er 157😊

Anonymkode: 10518...94f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun har garantert lagt merke til det...

Anonymkode: 2d962...530

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke har løyet om at du er høyere enn det du er, og du har opplyst om det i profilen din, så syns jeg det er poengløst og lage det til en sak. Samboeren min er lavere enn meg (dog ikke så mange cm) men jeg tenker ikke over det, fordi energien hans er så maskulin.

Anonymkode: e5746...f34

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være damene var som meg, at høyde ikke er så viktig om du er velutdanna, smart, sjarmerende og ser skapelig ut ellers.

Anonymkode: e677d...68c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dame på 184 her. 

Vært samboer med en på 171. 

Det var ikke et problem for meg, men det ble et problem at han skulle styre skotøy etc.  Det gjorde det veldig klart at han egentlig betydde seg, på tross av at han sjekket opp meg 🙈

Anonymkode: 06cc0...960

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er visst nesten motsatt av meg. Jeg er helt norsk og over 190, men jeg får nesten utelukkende kontakt med lave kvinner med en annen bakgrunn. Har kun vært på date med ei over 170 i løpet av hele livet så langt, og kun to etnisk norske.

Anonymkode: 0f37a...e98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...