AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:51 #1 Skrevet mandag kl 16:51 Mellom bryna? Anonymkode: a75f5...2b3
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:56 #3 Skrevet mandag kl 16:56 Ser antydninger til 3 fine linjer, ikke rynker. Hvor gammel er du? Anonymkode: 28bc3...7c0
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:00 #4 Skrevet mandag kl 17:00 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser antydninger til 3 fine linjer, ikke rynker. Hvor gammel er du? Anonymkode: 28bc3...7c0 37 hva er forskjell på rynker og linjer Anonymkode: a75f5...2b3
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:38 #5 Skrevet mandag kl 17:38 Ja og linjer ved øynene/nesa. Tegn på at man ikke er død er vel bare flott 😊 Anonymkode: 78988...c6f 3
Mezzosoprena Skrevet mandag kl 20:25 #9 Skrevet mandag kl 20:25 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 37 hva er forskjell på rynker og linjer Anonymkode: a75f5...2b3 Du er 37 år, og stresser over at du kanskje har ne rynke eller to mellom øyenbryna?? Du kommer til å få det tøft framover 😂 13
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:29 #10 Skrevet mandag kl 20:29 Ser bare fin hud jeg🙂Aner ikke hvor di evt rynkene er. Anonymkode: a4817...b6a
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:30 #11 Skrevet mandag kl 20:30 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 37 hva er forskjell på rynker og linjer Anonymkode: a75f5...2b3 Haha, jeg tenkte du gjerne du var 24 eller noe sånn.. rynkene kommer jo, og du har tydeligvis svært få i en alder hvor veldig mange har begynt å få rynker - livets gang! Anonymkode: 28bc3...7c0 1
Helene Skrevet mandag kl 20:44 #12 Skrevet mandag kl 20:44 Jeg fjernet sinnarynen for mange år siden. Dette handlet aldri om hvordan andre oppfattet meg. Dette var hvordan jeg oppfattet meg.
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Skrevet 21 timer siden Hørte nettopp at det var drept fjorten småbarn i et angrep på Gazastripen. Anonymkode: 36bca...93c 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden Helene skrev (16 timer siden): Jeg fjernet sinnarynen for mange år siden. Dette handlet aldri om hvordan andre oppfattet meg. Dette var hvordan jeg oppfattet meg. Fjernet permanent? Anonymkode: a75f5...2b3
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Haha, jeg tenkte du gjerne du var 24 eller noe sånn.. rynkene kommer jo, og du har tydeligvis svært få i en alder hvor veldig mange har begynt å få rynker - livets gang! Anonymkode: 28bc3...7c0 Ingen får vel rynker/linjer i 24 års alderen?? Jeg er kanskje sent ute fordi jeg ikke røyker? Ts Anonymkode: a75f5...2b3
Helene Skrevet 14 timer siden #17 Skrevet 14 timer siden Nei, sinnarynken er ikke fjernet for alltid. Dette var jeg inneforstått med før 1 behandling. Nå har jeg migrene og rynker øynene mye. Derfor sinnarynken. Men jeg er ikke sint. De siste 10 årer har jeg behandlet sinnarynken 3 ganger. De sier at behandlingen skal vare 9 mnd. Jeg har opplevd at det varer mye lengre. Selv i dag, har mindre sinnarynken enn da jeg var 25 år. Andre rynker bryr jeg meg ikke om. Det er tidens tann.
Meowmere Skrevet 14 timer siden #19 Skrevet 14 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ingen får vel rynker/linjer i 24 års alderen?? Jeg er kanskje sent ute fordi jeg ikke røyker? Ts Anonymkode: a75f5...2b3 Kan hende du har vært flink til å bruke solkrem, og ikke solet deg for mye. Endret 14 timer siden av Meowmere
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Skrevet 14 timer siden Nja, så vidt et par linjer. Sønnen min på 18 har mer linjer enn deg 😁 Du har mer grått hår da 😉 Anonymkode: bbe34...eed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå