Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

C er jo ikke en dårlig karakter, men det er helt på snittet. Hvis du ble stående på det også etter muntlig forsvar så stemmer nok karakteren selv om du forventet noe mer. Mange forstår ikke at det faktisk er et ganske stort steg fra C til B, og st de ter vanskeligere å få en B på master enn på en vilkårlig eksamen. Hvis du virkelig ville til akademia burde du jobbet mer med oppgaven rett og slett, men nå ble det som det ble, og i annet arbeidsliv kommer folk kun til åspørre om graden, ikke karakteren.

Anonymkode: 6887a...624

AnonymBruker
Skrevet

C er ikke en dårlig karakter! Jeg har selv satt C på flere masteroppgaver, og det er ikke fordi de er dårlige. Hadde de vært det, hadde karakteren vært en annen. 
Den eneste døren som evt lukkes, er PhD. Og selv det kan det være veier rundt, selv om det nok er vanskeligere. Men - er PhD virkelig drømmen? Det er mye jobb for lite penger. Og akademia kan være ganske toxic. Hvis ikke akademia er drømmen, tenker jeg du skal klappe deg selv på skulderen for en vel gjennomført master! 

Anonymkode: 3d3c3...134

AnonymBruker
Skrevet

Så bra, C e en god karakter, ikke vær skuffet over det!

Hilsen sensor

Anonymkode: bfc07...9d9

Skrevet

Jeg fikk også C, fikk b på muntlig forsvar og veilederen min var sikker på at jeg ville få b på oppgaven, så ja, var skuffet. Samlet karakter har jeg ikke fått enda, men det blir nok C. 
Men, jeg tok den i tillegg til full jobb, jeg har lært mye og jeg er ferdig. Så får det heller være at jeg aldri får tatt doktorgrad, så gøy var det heller ikke å skrive.. 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...