AnonymBruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Har over fire år på deltid jobbet ganske hardt med mastergraden innenfor barnehagefeltet, kombinert med familie og full jobb ved siden av. Gjennom veiledning og ulike framlegg underveis i masterløpet har jeg skjønt det slik at jeg var på riktig spor og at masteren jeg skrev var bra. Så får jeg C på masteren og kjenner at jeg har gått i kjelleren siden sensuren for to uker siden… jeg hadde vurdert akademia videre, men det skjer nok ikke nå.. Noen trøstende ord blir satt pris på. Anonymkode: a66ec...cc2 1
Daisy-love Skrevet 16. juni #2 Skrevet 16. juni Sender deg en klem, og en venninne hadde A på alt på master, utenom masteroppgaven, den fikk hun faktisk C på. Det lukket mange dører, men så åpnet andre seg, og hun har vært trainee, politisk rådgiver og mye annet til tross for det. Har du bedt om begrunnelse, så du selv kan se hva det var? Jeg synes du skal være stolt over en C med tanke på alt du har sjonglert ved siden av. Det er faktisk utrolig bra 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #3 Skrevet 16. juni Gratulerer, det er kjempebra! Anonymkode: e71f8...701 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #4 Skrevet 16. juni Daisy-love skrev (10 minutter siden): Sender deg en klem, og en venninne hadde A på alt på master, utenom masteroppgaven, den fikk hun faktisk C på. Det lukket mange dører, men så åpnet andre seg, og hun har vært trainee, politisk rådgiver og mye annet til tross for det. Har du bedt om begrunnelse, så du selv kan se hva det var? Jeg synes du skal være stolt over en C med tanke på alt du har sjonglert ved siden av. Det er faktisk utrolig bra Takk, jeg har hatt B på det meste og trodde jeg skulle få B også på masteren. Håper det samme skjer med meg som med venninnen din🥰ts Anonymkode: a66ec...cc2 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Gratulerer, det er kjempebra! Anonymkode: e71f8...701 Tusen takk🥰ts Anonymkode: a66ec...cc2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #6 Skrevet 16. juni Jeg fikk også C på masteren min, i ca samme situasjon som deg. I stedet for å tenke at det burde vært en annen karakter, kan du tenke at du er en superhelt som klarte det ved siden av jobb og familie. Og, det har ingen konsekvenser, utover at doktorgrad kanskje faller bort. Du får bare mer lønn, mestring og flere jobbmuligheter. Anonymkode: 73205...278 7
Gentleman59 Skrevet 16. juni #7 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har over fire år på deltid jobbet ganske hardt med mastergraden innenfor barnehagefeltet, kombinert med familie og full jobb ved siden av. Gjennom veiledning og ulike framlegg underveis i masterløpet har jeg skjønt det slik at jeg var på riktig spor og at masteren jeg skrev var bra. Så får jeg C på masteren og kjenner at jeg har gått i kjelleren siden sensuren for to uker siden… jeg hadde vurdert akademia videre, men det skjer nok ikke nå.. Noen trøstende ord blir satt pris på. Anonymkode: a66ec...cc2 M66: Du har en mastergrad. Punktum. Ingen spør om karakterer i et voksent seriøst arbeidsliv. 5 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #8 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg fikk også C på masteren min, i ca samme situasjon som deg. I stedet for å tenke at det burde vært en annen karakter, kan du tenke at du er en superhelt som klarte det ved siden av jobb og familie. Og, det har ingen konsekvenser, utover at doktorgrad kanskje faller bort. Du får bare mer lønn, mestring og flere jobbmuligheter. Anonymkode: 73205...278 Takk, det er godt å høre at det åpner noen dører og det er jo sant; det er godt jobbet ved siden av et hektisk liv med barn og full jobb🥰ts Anonymkode: a66ec...cc2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #9 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Har over fire år på deltid jobbet ganske hardt med mastergraden innenfor barnehagefeltet, kombinert med familie og full jobb ved siden av. Gjennom veiledning og ulike framlegg underveis i masterløpet har jeg skjønt det slik at jeg var på riktig spor og at masteren jeg skrev var bra. Så får jeg C på masteren og kjenner at jeg har gått i kjelleren siden sensuren for to uker siden… jeg hadde vurdert akademia videre, men det skjer nok ikke nå.. Noen trøstende ord blir satt pris på. Anonymkode: a66ec...cc2 Skal du ikke forsvare masteren muntlig? Da kan du vippe opp 1 karakter! Anonymkode: b1c06...e9a
AnonymBruker Skrevet 16. juni #10 Skrevet 16. juni Gentleman59 skrev (4 minutter siden): M66: Du har en mastergrad. Punktum. Ingen spør om karakterer i et voksent seriøst arbeidsliv. Takk, ja jeg hører flere si det samme som deg, jeg må nok bare venne meg litt til tanken om at jeg ikke fikk karakteren jeg trodde jeg skulle få🥰ts Anonymkode: a66ec...cc2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #11 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal du ikke forsvare masteren muntlig? Da kan du vippe opp 1 karakter! Anonymkode: b1c06...e9a Jeg har allerede gjort det og fikk karakteren for to uker siden..ts Anonymkode: a66ec...cc2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #12 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har allerede gjort det og fikk karakteren for to uker siden..ts Anonymkode: a66ec...cc2 Så du fikk egentlig D, men klarte å snakke deg opp til en C? Anonymkode: 8ca4c...12f
AnonymBruker Skrevet 16. juni #13 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har allerede gjort det og fikk karakteren for to uker siden..ts Anonymkode: a66ec...cc2 Ah okei da forstår jeg. Jeg kjente på det samme etter min karakter. Ble stående på den samme etter muntlig. Men det gikk over i løpet av 1-2 måneder. Jeg hadde en nyfødt baby så egentlig er jeg bare glad jeg klarte fullføre! Nå. Men ikke rett etter, da var jeg så i bobla og skuffet. Men det går over, jeg lover. Anonymkode: b1c06...e9a
AnonymBruker Skrevet 16. juni #14 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så du fikk egentlig D, men klarte å snakke deg opp til en C? Anonymkode: 8ca4c...12f Neida, jeg fikk ikke vite karakter før etter muntlig forsvar. Ts Anonymkode: a66ec...cc2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #15 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ah okei da forstår jeg. Jeg kjente på det samme etter min karakter. Ble stående på den samme etter muntlig. Men det gikk over i løpet av 1-2 måneder. Jeg hadde en nyfødt baby så egentlig er jeg bare glad jeg klarte fullføre! Nå. Men ikke rett etter, da var jeg så i bobla og skuffet. Men det går over, jeg lover. Anonymkode: b1c06...e9a Skjønner deg godt, sikkert et annet universitet som først gir en karakter på skriftlig og deretter muntlig. Du har vært rå som har kommet gjennom med en C og nyfødt baby! Ts🥰 Anonymkode: a66ec...cc2 1
frøkna Skrevet 16. juni #16 Skrevet 16. juni Jeg fikk en D på min bacheloroppgave og trodde det var verdens undergang. På mitt første jobbintervju var jeg bekymret for hvordan de ville stille seg. Det er nå snart 15 år siden og har ikke påvirket min karriere det grann. Jeg studerte sosialt arbeid. Du har jo gjort dette samtidig som du har sjonglerte familieliv og full jobb. Jeg vil jo si det er et utrolig bra resultat!
AnonymBruker Skrevet 16. juni #17 Skrevet 16. juni Jeg fikk også C på masteren, fikk nesten bare A og noen B på masteremnene jeg tok og egentlig generelt gjennom graden min. Ble superskuffa og klaget på oppfordring fra veilederen min, ble stående på C, hehe. Jeg hadde allerede landet jobb før masteren ble levert, og ingen har noensinne spurt i ettertid hva jeg fikk på masteren (og jeg hadde ikke barn og familie en gang!). Det lukket døra for å bli stipendiat, men oppdaget senere at det ikke hadde vært noe for meg uansett. Så selv om det var kjipt der og da, så har det ikke hatt noen betydning for livet i etterkant. Anonymkode: 5a60f...9ee
AnonymBruker Skrevet 16. juni #18 Skrevet 16. juni Så bra at du er ferdig! Da kan du prioritere familien framover. Anonymkode: d6ce7...3e2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #19 Skrevet 16. juni frøkna skrev (7 minutter siden): Jeg fikk en D på min bacheloroppgave og trodde det var verdens undergang. På mitt første jobbintervju var jeg bekymret for hvordan de ville stille seg. Det er nå snart 15 år siden og har ikke påvirket min karriere det grann. Jeg studerte sosialt arbeid. Du har jo gjort dette samtidig som du har sjonglerte familieliv og full jobb. Jeg vil jo si det er et utrolig bra resultat! Det påvirker master Anonymkode: 4b178...18b
AnonymBruker Skrevet 16. juni #20 Skrevet 16. juni Jeg fikk også C på masteroppgaven, men var fornøyd! Sjonglere også masterskriving med familieliv, og det er krevende. Jobber i akademia nå, så det er absolutt mulig om du ønsker det! Anonymkode: 7d446...a74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå