AnonymBruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Hei Er over uke 30 og placenta fortsatt dekker heeele åpningen så legene sa at det blir ks, sjangsen e liten at den flytter seg. så bare lurer på om noen har hatt det sånnt+blødninger, da det e litt ensomt med denne tilstanden da det flytter seg hos de fleste... Er innlagt på sykehuset nå pga en blødning, så bare sitter her og er redd. Skjønner nå at det e en tilstand der man nesten må bare...se dag per dag, men alt er veldig skummelt. Noen flere som har kanskje opplevd lignende? Dele noen erfaringer? Om det var mange blødninger og hvor lenge værte de? Går det bra med babyene? For det e jo den største frykten med å forløse for tidelig...ugh. E så skummelt at jeg vet ikke. Anonymkode: fc574...eb0
AnonymBruker Skrevet 17. juni #2 Skrevet 17. juni Ble innlagt i uke 32 pga blødninger. Hadde også placenta previa som lå godt over åpninga. Var innlagt tre dager tror jeg, så fikk jeg dra hjem og ble sykemeldt resten av svangerskapet. Var til kontroll annenhver uke. I uke 34 fikk jeg beskjed omm å forberede meg på keisersnitt, men i uke 36 hadde morkaka flytta seg! Blødde helt frem til fødsel som ble satt i gang 11 dager på overtid. Hadde også en stor styrtblødning etter stripping, men iom at det ikke rant ville de ikke ha meg inn på kontroll da jeg ringte. Fikk aldri noe klart svar på hva blødningene kom av, men en lege hadde sett et hematom på morkaken. Jeg vet ikke hva det betyr, da. Baby tok ikke noe skade av blødningene og var stor og frisk og robust. Anonymkode: 5de73...6b0
AnonymBruker Skrevet 17. juni #3 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ble innlagt i uke 32 pga blødninger. Hadde også placenta previa som lå godt over åpninga. Var innlagt tre dager tror jeg, så fikk jeg dra hjem og ble sykemeldt resten av svangerskapet. Var til kontroll annenhver uke. I uke 34 fikk jeg beskjed omm å forberede meg på keisersnitt, men i uke 36 hadde morkaka flytta seg! Blødde helt frem til fødsel som ble satt i gang 11 dager på overtid. Hadde også en stor styrtblødning etter stripping, men iom at det ikke rant ville de ikke ha meg inn på kontroll da jeg ringte. Fikk aldri noe klart svar på hva blødningene kom av, men en lege hadde sett et hematom på morkaken. Jeg vet ikke hva det betyr, da. Baby tok ikke noe skade av blødningene og var stor og frisk og robust. Anonymkode: 5de73...6b0 Blødning helt frem til fødsel kunne ikke ha vørt lett å forholdet seg till, herrefred. Men så kjekt å vite at det gikk bra! jeg kan godt gå hjgennom et lite helvete, men viktigste at babyen tar ikke noe skade av disse blødningene. Takk for historien din! Anonymkode: fc574...eb0
AnonymBruker Skrevet 17. juni #4 Skrevet 17. juni Jeg hadde dette, det er 20 år siden. Det ble planlagt keisersnitt, og jeg måtte da det med ro under graviditeten. Hos meg ble det oppdaget ved ordinær UL og jeg fikk allerede da beskjed om at morkaken nokså sikkert ikke ville flytte seg. Jeg hadde noen små blødninger de siste ukene, og ble lagt inn en ukes tid før planlagt snitt. Fikk også begynnende pre-eklampsi like før keisersnitt-operasjonen. Jeg hadde også litt komplikasjoner etter keisersnittet, men alt gikk bra og jeg kom fort i form igjen. Anonymkode: 0d176...f7b
AnonymBruker Skrevet 17. juni #5 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg hadde dette, det er 20 år siden. Det ble planlagt keisersnitt, og jeg måtte da det med ro under graviditeten. Hos meg ble det oppdaget ved ordinær UL og jeg fikk allerede da beskjed om at morkaken nokså sikkert ikke ville flytte seg. Jeg hadde noen små blødninger de siste ukene, og ble lagt inn en ukes tid før planlagt snitt. Fikk også begynnende pre-eklampsi like før keisersnitt-operasjonen. Jeg hadde også litt komplikasjoner etter keisersnittet, men alt gikk bra og jeg kom fort i form igjen. Anonymkode: 0d176...f7b Ah, kjekt at det holdt seg til planlagt ks i hvertfall. Det e vel det som e målet her og. Takk for svaret! Anonymkode: fc574...eb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå