Gå til innhold

Takler du at kona di kunne tenkt seg å bli gangbanget?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden viser at det er svært spesielle folk som henger mye på seksualitet forumet.

fototapeter-caveman-med-club-cartoon-character.jpg.jpg

Anonymkode: 126a2...ff3

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne tråden viser at det er svært spesielle folk som henger mye på seksualitet forumet.

Selvportrett?????

Anonymkode: 58a51...c37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Selvportrett?????

Anonymkode: 58a51...c37

Nei, portrett av dere i denne tråden.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Anonymkode: 63619...94b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.6.2025 den 17.54):

Alle kvinner fantaserer om det...

Anonymkode: 929d3...d4c

Nei.

Anonymkode: c2ae0...ef1

• Nyttig 2
Skrevet
Katten.2.0 skrev (På 22.7.2025 den 19.33):

Jeg lurer på hvordan du kan argumentere for at kvinner gjør dette for at de vil holde på en mann, selv om det er flust av single kvinner med på slike arrangementer. Les hva du skriver. Les hva jeg skriver. Svar deretter.

Men single kvinner (og også menn) kan jo selfølgelig ønske seg ting som bekreftelse og anerkjenelse de og. Det er ingen logik i at et mønster for hvordan mam får dette skulle endre seg bare fordi man slår opp med typen.

Jeg sier ikke at det er umulig at kvinner tenner på flere menn, men at din argumentasjon ikke gir mening.

Skrevet
Pippi Lotta skrev (21 minutter siden):

Men single kvinner (og også menn) kan jo selfølgelig ønske seg ting som bekreftelse og anerkjenelse de og. Det er ingen logik i at et mønster for hvordan mam får dette skulle endre seg bare fordi man slår opp med typen.

Jeg sier ikke at det er umulig at kvinner tenner på flere menn, men at din argumentasjon ikke gir mening.

Jeg skjønner ikke helt hvordan dette er et svar til meg. Vedkommende jeg siterte mener at kvinner kun gjør slikt som å delta på gangbang fordi det er noe mannen deres ønsker. Mitt poeng er at det finnes kvinner som tenner på en slik setting uten å ha fått det inn fra en mann.

Det er en måte å ta fra kvinner sin seksualitet ved å si at det som tenner dem utelukkende kommer fra en mann (når det kommer til dette tilfellet).

Min mening er at det finnes kvinner som synes dette er interessant og tennende uten at de vil gjøre det for å holde på mannen sin eller ha fått det fra sin partner (som var vedkommende jeg diskuterte meds påstand). 

Skrevet

Jeg har svart en gang tidligere i tråden hvor jeg skrev at jeg ikke hadde hatt et problem med det.

Men slik tråden har utviklet seg så vil jeg lufte mine egne tanker på hvorfor jeg egentlig synes det er greit.

Jeg eier ikke min kones seksualitet, om hun hadde kommet til meg og ytret et ønske om å prøve så hadde jeg støttet henne og valgt å hjelpe henne med å få gjennomført sin fantasi nettopp for å skape trygge rammer.

- Jeg ville ha tolket det som en stor tillit til meg, og ikke minst vårt forhold ved at hun faktisk kommer med sine fantasier og ønsker, å faktisk ønsker å ta dette opp til debatt.

- Jeg har aldri vært av en sjalu type, og jeg klarer helt fint å skille mellom sex og kjærlighet.

- Jeg finner stor glede av hennes glede, ikke bare når det kommer til sexualitet, men livet generelt.

- Jeg tenker mer på hennes ve og vel enn meg selv, og stiller ingen krav til at "jeg skal siden du har gjort"

- Vi har tidligere hatt mfm uten at dette har skapt noen form for tvil eller sjalusi, dermed så er jeg også mer åpen for om hun vil teste grenser.

-Vi har en velfungerende kommunikasjon så vi har aldri hatt behov for å holde noe tilbake.

Så ja.

Om hun ville ha forsøkt GB eller hva som helst egentlig, jeg hadde støttet henne og heiet på henne for å bruke et flåsete ord.

Men TROR jeg hun ville ha forsøkt seg på GB, nei.

TROR jeg hun fantaserer om GB, nei.

Hun har heller aldri ytret noen fantasi rundt dette, selv ikke mfmm som i teorien er et mini GB har hun vist noen interesse for, dog så snakker hun innimellom om mfm, så om hun ønsker det igjen så skal jeg da absolutt innfri hennes ønsker, men det er ikke noe jeg pusher henne på.

For JEG bestemmer ikke over hennes seksualitet.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er bare turn off om kona sier sånt. Kjenner jeg meg selv rett kan jeg til og med bli forbanna, vil jeg tro, sånn om det gjentar seg.

Anonymkode: f8b13...7da

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...