Erfarenmann Skrevet 18. juni #41 Skrevet 18. juni Blått skrev (20 timer siden): men jeg trenger følelser for å like sexen I en setting der hun har veldig lyst å prøve med to eller flere menn så er dette en ting som blir en dealbreaker for meg. Det må jo være sex for sexen sin skyld, fordi man faktisk liker sex på et selvstendig grunnlag. Følelsene er jo der, men da mellom deg og partner (som selvsagt er med), men ikke for de andre. Man gjør og opplever dette sammen som par. Skal man nå både bli kjent med og få følelser for flere så er Blått skrev (20 timer siden): en god del vanskelige følelser. mildt sagt
AnonymBruker Skrevet 18. juni #42 Skrevet 18. juni Før jeg ble sammen med kona, ble hun innvotert til å være med på en trekant. To menn og henne. Da takket hun nei. Jeg må innrømme at jeg fantaserer om det. I motsetning til hva en annen i denne tråden skriver, kunne jeg godt tenkt med å penetrert min kone med en annen manns sæd inni henne. Anonymkode: 19b5f...5b0 4 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni #43 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (På 16.6.2025 den 17.47): Nei, det holder med en. Helst en jeg har følelser for, ellers blir sexen ganske tom for meg. Anonymkode: d73c1...ecc Dette skjønner jeg ikke. Sex er en fysisk aktivitet, med fysisk nytelse. Det er fysisk tilfredstillende gitt at man ikke ligger med noen fysisk uattraktive. Så om man klarer å jogge uten følelser eller bli massert uten følelser hvorfor klarer du ikke ha sex uten følelser kun for nytelsens del? Min teori er at dette handler om selvbilde og usikkerhet og at man trenger bekreftelsen det gir at noen er der for mer enn bare seksuell nytelse. Anonymkode: daa9a...8b1 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #44 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette skjønner jeg ikke. Sex er en fysisk aktivitet, med fysisk nytelse. Det er fysisk tilfredstillende gitt at man ikke ligger med noen fysisk uattraktive. Så om man klarer å jogge uten følelser eller bli massert uten følelser hvorfor klarer du ikke ha sex uten følelser kun for nytelsens del? Min teori er at dette handler om selvbilde og usikkerhet og at man trenger bekreftelsen det gir at noen er der for mer enn bare seksuell nytelse. Anonymkode: daa9a...8b1 Nja, ikke enig. Sex er først og fremst en emosjonell aktivitet, synes jeg. Både begjæret og nytelsen sitter mest i hodet. Anonymkode: 4962e...304 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni #45 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nja, ikke enig. Sex er først og fremst en emosjonell aktivitet, synes jeg. Både begjæret og nytelsen sitter mest i hodet. Anonymkode: 4962e...304 Er vel ofte knyttet opp til ekte kjærlighet også? I vertfall før i tiden var det ikke uvanlig at man var gift og hadde sex med ektefellen som et resultat av kjærlighet, men det er kanskje for konservativt i dag? Anonymkode: 65fca...e5f
AnonymBruker Skrevet 19. juni #46 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (På 16.6.2025 den 17.39): Hvis du fikk være anonym og under trygge omstendigheter (bl a menn testet for sykdom) kunne du i et tenkt tilfelle ha prøvd sex med flere menn, tre eller flere, samtidig? Med eller uten kondom? Komme i eller på deg? Med eller uten partner? Anonymkode: 4e3fb...3dd Nei. Aldri vært interessert i flere peniser på en gang. Men flere damer, ja. Uten menn. (Jeg er ikke skeiv på noen måte). Anonymkode: f64e1...673
Even Tuell Skrevet 19. juni #47 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (På 17.6.2025 den 17.38): Bruker mennene alltid kondom? Jeg kunne aldri ha dyttet pikken inn i ei fitte med andres sæd-søl i. Anonymkode: 65fca...e5f Jeg tenker at om du er prippen på kroppsvæsker eller andres kropper, så er ikke trekanter, firkanter eller mangekanter noe for deg. Det er en helt reell fare for både at pikkene toucher og at du får både sæd og svette på deg. Sex er gjerne sølete ... "innholdsrik" sex er mer sølete. 1
Tennplugg Skrevet 24. juni #48 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 16.6.2025 den 17.39): Hvis du fikk være anonym og under trygge omstendigheter (bl a menn testet for sykdom) kunne du i et tenkt tilfelle ha prøvd sex med flere menn, tre eller flere, samtidig? Med eller uten kondom? Komme i eller på deg? Med eller uten partner? Anonymkode: 4e3fb...3dd Ja, det kunne jeg. Trenger ikke være anonym, men alt måtte vært avklart på forhånd, altså at det har vært dialog i forkant, ikke bare møt opp. Ville selvsagt hatt et krav om fersk test, slik at det ikke er noen risiko for uønskede kjønnssykdommer. Tre menn er spennende, fire er enda mer spennende, kanskje til og med fem, men stopper der. Om noen insisterte på å bruke kondom ville det vært helt ok. Om jeg fikk bestemme, gjerne noen sprut på meg men også gjerne noen i meg, selv om mange menn nok ikke ønsker å ha sex med ei som allerede er full av en annen. Partner må være med på en slik seanse, enten tilskuer eller deltager. 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #49 Skrevet 24. juni Tennplugg skrev (6 minutter siden): Ja, det kunne jeg. Trenger ikke være anonym, men alt måtte vært avklart på forhånd, altså at det har vært dialog i forkant, ikke bare møt opp. Ville selvsagt hatt et krav om fersk test, slik at det ikke er noen risiko for uønskede kjønnssykdommer. Tre menn er spennende, fire er enda mer spennende, kanskje til og med fem, men stopper der. Om noen insisterte på å bruke kondom ville det vært helt ok. Om jeg fikk bestemme, gjerne noen sprut på meg men også gjerne noen i meg, selv om mange menn nok ikke ønsker å ha sex med ei som allerede er full av en annen. Partner må være med på en slik seanse, enten tilskuer eller deltager. Fy f.... Anonymkode: 65fca...e5f
Ingv38 Skrevet 24. juni #50 Skrevet 24. juni Ja!! jeg elsker det med flere menn, men sjelden mulighetene er der. Det er best mef noen man kjenner og det må være i trygge former sammen med partner😊 1 1
WeirdLady73 Skrevet 25. juni #52 Skrevet 25. juni Snok1 skrev (På 17.6.2025 den 6.57): Har gjort det mange ganger. Vi er en liten gruppe som møtes nå og da. No og da er for sjeldent spør du meg 😌
Snok1 Skrevet 25. juni #53 Skrevet 25. juni WeirdLady73 skrev (2 timer siden): No og da er for sjeldent spør du meg 😌 Enig i det. Logistikk er en utfordring.
Langline Skrevet 25. juni #55 Skrevet 25. juni WeirdLady73 skrev (9 timer siden): No og da er for sjeldent spør du meg 😌 Definer no og da, hvor sjelden er det?😊
WeirdLady73 Skrevet 25. juni #56 Skrevet 25. juni 😜ja hva er no og da 🤷🏻 hmmm kansje hver 3-4 måned, det er et relativt begrep så kommer an på hvem som tolker 😌 Jeg for min del hadde ønsket 1-2 ganger måneden 😅😂 men no er jeg en fucking weirdo og i overkant mer kåt enn gjennomsnittet vil jeg påstå 😌😉
AnonymBruker Skrevet 26. juni #57 Skrevet 26. juni Ja, har hatt det da jeg var ung. Det var tider det. Da og i den settingen var det nok naturlig(husker ikke hvordan det gikk til, men var med mitt samtykke), tenker det er litt mer avansert å få til i dag 16 år etter. Anonymkode: 0c7ac...c92
AnonymBruker Skrevet 26. juni #58 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 15.20): Dette skjønner jeg ikke. Sex er en fysisk aktivitet, med fysisk nytelse. Det er fysisk tilfredstillende gitt at man ikke ligger med noen fysisk uattraktive. Så om man klarer å jogge uten følelser eller bli massert uten følelser hvorfor klarer du ikke ha sex uten følelser kun for nytelsens del? Min teori er at dette handler om selvbilde og usikkerhet og at man trenger bekreftelsen det gir at noen er der for mer enn bare seksuell nytelse. Anonymkode: daa9a...8b1 Jeg tenker at du kanskje er mann? For meg som kvinne sitter en orgasme i ekstrem grad i hodet. Hvis hodet ikke er med og tenningen på PERSONEN (ikke utseendet alene) ikke er tilstede, kan jeg bare glemme å nyte sex. Jeg har hatt sex (forsøkt å ha) med utrolig kjekke menn, en av dem en relativt kjent skuespiller, men fordi jeg ikke følte noen ekte kontakt med dem, skjedde det bare ingenting. Tørr som Sahara og selvfølgelig null orgasmer, så jeg har bare sagt pent takk for meg og dratt hjem. Mens han jeg er sammen med nå (172 cm høy, bare en tilleggsopplysning!) kan gi meg multiorgasmer med hånden mens han ser meg inn i øynene og sier deilige ting til meg. Kontakt. Følelser. Vi snakker en halvtime med orgasmer som kommer og går, fullstendig sinnsykt. Og så en ny runde en time eller to etterpå. Og annen deilig sex i mellomtiden. Det er kanskje mer det kvinner mener med at det må være følelser, at man må være 100% trygg og føle at han genuint bryr seg om deg og at man faktisk liker ham som person. DA kan det skje ting 😄 En muskuløs "hunk" som mener han er Guds gave til kvinner er derimot sjelden særlig effektivt, selv om man objektivt kan se at han er "kjekk". Anonymkode: 3111d...fe8 1
tei Skrevet 26. juni #59 Skrevet 26. juni Ja, gjerne 2 eller opp til 4 menn. Har lenge hatt lyst til å gjøre dette og håper jeg får oppleve det en dag. Helst uten kondom (om alle viser til test) 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå