AnonymBruker Skrevet 16. juni #21 Skrevet 16. juni Ja absolutt, men da som noen var innom over her måtte mennene vært givere. At de var opptatt av min nytelse og ikke bare å peise på. Om det var 100% sikkert at alle var sykdomsfrie ville jeg foretrukket uten kondom. Men med de kravene jeg nevner så virker det lite realistisk... Anonymkode: 09e89...e32
AnonymBruker Skrevet 16. juni #22 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Jeg antar at jeg da måtte jobbe for dem alle, så det finnes ikke tiltalende. Har en gang hatt trekant med kjæreste og en mann. Var på ingen måte dobbelt opp med nytelse for meg, men dobbelt opp med innsats for å tilfredsstille to menn. Kun grovt regnet 20% av menn jeg har opplevd har vært givere, i balanse, så nei. Og nei man er ikke giver av å knulle på. Det kan fint være en egoistisk handling. Trekant med to kvinner er gøy. Anonymkode: 6c661...603 Dette! 100%! Dersom sex hadde vært like deilig for kvinner hadde jo kvinner hatt like lyst på sex som menn. Det er skuffende mange sosialt oppegående og hyggelige menn som er dårlige og/eller egoistiske når det kommer til sex. Anonymkode: 0405f...46a 4
fjær Skrevet 16. juni #23 Skrevet 16. juni Tidligere ja. Som singel absolutt... Ikke nå, er i ett veldig fint forhold, og jeg er veldig monogam.
AnonymBruker Skrevet 16. juni #24 Skrevet 16. juni Når jeg har eggløsning: ja😮💨 ellers: nei 😇 Anonymkode: 170f7...626 3
Mardina Skrevet 16. juni #25 Skrevet 16. juni Nei. Jeg er og kommer alltid til å være en en manns-kvinne 😊 Som holder meg til 1 mann 😊 1 1
Lorieen Skrevet 16. juni #27 Skrevet 16. juni Nei, aldri. Jeg er interessert i/tiltrukket av kun én mann om gangen. Akkurat nå er det han jeg er gift med, og jeg satser på at det holder seg sånn så lenge vi begge lever. 1 1
Fighter83 Skrevet 17. juni #29 Skrevet 17. juni (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis du fikk være anonym og under trygge omstendigheter (bl a menn testet for sykdom) kunne du i et tenkt tilfelle ha prøvd sex med flere menn, tre eller flere, samtidig? Med eller uten kondom? Komme i eller på deg? Med eller uten partner? Anonymkode: 4e3fb...3dd Har gjort det en del ganger nå. Elsker det👏👏 Vil gjerne ha sæden på og i meg🤗 Endret 17. juni av Fighter83 2 3 2
Snok1 Skrevet 17. juni #30 Skrevet 17. juni Har gjort det mange ganger. Vi er en liten gruppe som møtes nå og da. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #32 Skrevet 17. juni Ingv38 skrev (7 timer siden): Helt klart, med de rette partnerne er det fantastisk😊 Kan jeg spørre om hvor mange menn som har vært involvert samtidig? Anonymkode: 4e3fb...3dd 2
Ingv38 Skrevet 17. juni #34 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan jeg spørre om hvor mange menn som har vært involvert samtidig? Anonymkode: 4e3fb...3dd NåJeg har trekant med typen og en gid venn forholdsvis regelmessig, hva angår flere har jeg for ganske langt tilbake vært med på en «gangbang» setting på en klubb, men jeg foretrekker å holde meg innenfor sånt med de jeg kjenner best.
AnonymBruker Skrevet 17. juni #35 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan jeg spørre om hvor mange menn som har vært involvert samtidig? Anonymkode: 4e3fb...3dd Bruker mennene alltid kondom? Jeg kunne aldri ha dyttet pikken inn i ei fitte med andres sæd-søl i. Anonymkode: 65fca...e5f 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #37 Skrevet 17. juni Når jeg er sprengkåt fantaserer jeg om det😜 Anonymkode: a747c...f19 1 1
Blått Skrevet 17. juni #38 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (På 16.6.2025 den 17.39): Hvis du fikk være anonym og under trygge omstendigheter (bl a menn testet for sykdom) kunne du i et tenkt tilfelle ha prøvd sex med flere menn, tre eller flere, samtidig? Med eller uten kondom? Komme i eller på deg? Med eller uten partner? Anonymkode: 4e3fb...3dd Jeg har fantasert om det men jeg trenger følelser for å like sexen. Sex bare for sex er like spennende som å se på maling tørke, for meg. Dessuten som en som er veldig monogam, så ville så mange på en gang, satt i gang en god del vanskelige følelser.
Victoria93 Skrevet 17. juni #39 Skrevet 17. juni Ja, helt klart. Jeg har gjort det flere ganger, og nyter det veldig. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #40 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bruker mennene alltid kondom? Jeg kunne aldri ha dyttet pikken inn i ei fitte med andres sæd-søl i. Anonymkode: 65fca...e5f Godt vi er forskjellige tenker jeg. Anonymkode: 4e3fb...3dd 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå