Gå til innhold

Kunne du ha hatt sex med flere menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du fikk være anonym og under trygge omstendigheter (bl a menn testet for sykdom) kunne du i et tenkt tilfelle ha prøvd sex med flere menn, tre eller flere, samtidig? Med eller uten kondom? Komme i eller på deg? Med eller uten partner?

Anonymkode: 4e3fb...3dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Vil bare ha han jeg dater, elsker han. Blir ikke tiltrukket av noen andre. 

Anonymkode: 52ee3...de2

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Anonym??

Nei, selvfølgelig skal man ha inngående kjennskap til de involverte!

Ja, selvfølgelig koser jeg meg med begge to når det passer sånn. Og ja, selvfølgelig brukers det kondom.

Anonymkode: 6ad28...60d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ellers takk.

Anonymkode: 4c6cf...ca4

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det holder med en. Helst en jeg har følelser for, ellers blir sexen ganske tom for meg. 

Anonymkode: d73c1...ecc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men bare hvis mannen min hadde vært en av dem, og at alle leker med alle. Kondom er en selvfølge. Og hvorfor skulle jeg være anonym? 

Anonymkode: 4962e...304

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 246a5...703

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 97748...d9f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har allerede gjort det, på sexklubb da jeg var singel. Selvfølgelig med kondom.

Anonymkode: 07570...9d4

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Med en fast partner så kunne jeg prøvd. Kondom er en selvfølge. Kunne spruta på meg.

Anonymkode: 2ccf4...550

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kunne tenkt meg det..

Anonymkode: 4e27f...edf

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg antar at jeg da måtte jobbe for dem alle, så det finnes ikke tiltalende. Har en gang hatt trekant med kjæreste og en mann. Var på ingen måte dobbelt opp med nytelse for meg, men dobbelt opp med innsats for å tilfredsstille to menn. 

Kun grovt regnet 20% av menn jeg har opplevd har vært givere, i balanse, så nei. 

Og nei man er ikke giver av å knulle på. Det kan fint være en egoistisk handling. 

Trekant med to kvinner er gøy. 

Anonymkode: 6c661...603

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nope😊

Anonymkode: 0c249...50d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Nei. Jeg antar at jeg da måtte jobbe for dem alle, så det finnes ikke tiltalende. Har en gang hatt trekant med kjæreste og en mann. Var på ingen måte dobbelt opp med nytelse for meg, men dobbelt opp med innsats for å tilfredsstille to menn. 

Kun grovt regnet 20% av menn jeg har opplevd har vært givere, i balanse, så nei. 

Og nei man er ikke giver av å knulle på. Det kan fint være en egoistisk handling. 

Trekant med to kvinner er gøy. 

Kanskje ditt "problem" med menn grunner i at du muligens ikke heterofil?

Anonymkode: bbf2b...7d9

AnonymBruker
Skrevet

Spyr bare av tanken, så nei, aldri

Anonymkode: 65fca...e5f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får ha på maske med den sex klubben i Trondheim, legger du deg i gloryhole så får du nok en lang kø om du vil bli liggende. Tror kondom er pålagt

Anonymkode: 620ff...be0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spyr bare av tanken, så nei, aldri

Anonymkode: 65fca...e5f

Når jeg hører en mann si liknende når det er snakk om sex med en mann, da tenker jeg automatisk. Hvorfor dette behov å uttrykke så voldsomt, i stedet for si enkelt, det er ikke min greie. Akkurat som en indre skam for egen lyster får frem behovet for å overbevise andre om at man ikke er bøg. Har magefølelse om å mange kvinner her inne er akkurat slik. Henger på seksuell forum og venter på å vise hvor dydige de er. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Kanskje ditt "problem" med menn grunner i at du muligens ikke heterofil?

Jeg er bifil, og det er ikke et problem nei. Jeg er imidlertid for lenge siden ferdig med å være ensidig sexservice for menn som er egoistiske elskere. Jeg har funnet mannen som ikke er slik, og han beholdt jeg. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, men bare hvis mannen min hadde vært en av dem, og at alle leker med alle. Kondom er en selvfølge. Og hvorfor skulle jeg være anonym? 

Anonymkode: 4962e...304

Anonym var tenkt som en mulighet for den som ønsket det og ikke en betingelse.

Anonymkode: 4e3fb...3dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...