Gå til innhold

Dominans?

Fremhevede innlegg

Gjest nobilian
Skrevet (endret)

Lurer på hvordan prosentene er i forhold til hvor mange som fantaserer om å bli dominert og hvor mange som liker å leve det ut.

Er selv en mann som har en del erfaring med dominans i forskjellige grader, hvor mange av dere tenner på å gi fra dere kontrollen (til en partner derer stoler på)?

Mens jeg er i gang, hvor mange av dere tenner på å ha full kontroll over partneren i seksuell sammenheng?

Synspunkter fra andre er også velkomne.

Endret av nobilian
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jente og dominans tenner meg noe voldsomt... Fantaserer ofte om å bli fulstendig dominert av en eller fler menn. Har luftet fantasien for min mann uten å få noen tilbakemelding :grine:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er jente og dominans tenner meg noe voldsomt... Fantaserer ofte om å bli fulstendig dominert av en eller fler menn. Har luftet fantasien for min mann uten å få noen tilbakemelding  :grine:

Det gjorde jeg også... ingen respons her heller.

Der har man en av fordelene ved samlivsbrudd. Ny sjanse til å treffe en som vil det samme som en selv.

Men det var ren flaks at det klaffet på det området. *gleder meg til neste helg* ;)

Skrevet

Jeg fantaserer om å bli dominert. Sambo er ikke den dominante typen, ei heller en submissiv type. Men vi har det da fint for det. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Åååå gi meg en mann som kan dominere meg og "bruke" meg som han vil. Dette savner jeg.. Sambo er ikke helt med på den, han syns ikke det er dumt eller noe, men det ligger ikke helt for han om du skjønner og kanskje han til og med syns det da blir litt flaut fordi det blir mye skuspill fra hans side. Men men, fantasiene kan ingen ta fra meg :)

Gjest Gjest
Skrevet
Åååå gi meg en mann som kan dominere meg og "bruke" meg som han vil. Dette savner jeg.. Sambo er ikke helt med på den, han syns ikke det er dumt eller noe, men det ligger ikke helt for han om du skjønner og kanskje han til og med syns det da blir litt flaut fordi det blir mye skuspill fra hans side. Men men, fantasiene kan ingen ta fra meg :)

Kjente ei jente som var VELDIG inni S/M. Hun mente at S/M og Analsex, ikke regns som Sex. Jeg er ikke enig - Jeg elsker Analsex - og alt ei Jenta kan/vil gjøre

Gjest Gjest
Skrevet

JEG LIKer ¨¨ å bli dominert av mannnen...! men min mann er ikke såærlig interessert i sliklt..

Skrevet

Så er det meg som blir avvikeren her inne:

dette er bare en trist side ved seksualitet, syns jeg.

Jeg har surfet vidt og bredt og gjort meg kjent med alle retninger

som er lovlige på nett, for å kunne argumentere på en skikkelig måte.

Men det der er og blir bare triste greier. :tristbla:

Kjenner en fyr, som betrodde meg at han tente som bare det

på denslags aktiviteter. Ville gjerne at jeg skulle...

Men det kunne jeg aldri tenkt meg, gitt.

...når det finnes mye hyggelig en kan bedrive...

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg tenner ikke på hverken underkastelse eller dominans, men jeg har ikke noe problemer med å forstå at noen kan gjøre det. Det er vel ikke trist for de som nyter det?

Skrevet

Jeg liker at kjæresten er "skikkelig" mann for å si det sånn....men hvis han drar det for langt :frustrert: han prøvde seg med noen klaps på baken en gang....det var totalt turnoff for meg... :ler::ler: han gjør ikke det flere ganger, for å si det sånn

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg tror ikke de som liker S/M blir tilfredsstilt av noen klaps på baken, for å si det sånn. :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det kunne aldri falle meg inn at mannen skulle binde meg, piske meg eller gjøre meg vondt på andre måter.

Gjest Gjest
Skrevet

Som jeg skulle ha sagt det selv!

Gjest nobilian
Skrevet
Så er det meg som blir avvikeren her inne:

dette er bare en trist side ved seksualitet, syns jeg.

Jeg har surfet vidt og bredt og gjort meg kjent med alle retninger

som er lovlige på nett, for å kunne argumentere på en skikkelig måte.

Men det der er og blir bare triste greier.  :tristbla:

Kjenner en fyr, som betrodde meg at han tente som bare det

på denslags aktiviteter. Ville gjerne at jeg skulle...

Men det kunne jeg aldri tenkt meg, gitt.

...når det finnes mye hyggelig en kan bedrive...

Når det kommer til legning og seksuelle preferanser, er jeg av den formening at det ikke er noe man skal argumenterer for eller imot i det hele tatt.

Enten så liker man det, eller så liker man det ikke.

Gjest nobilian
Skrevet
Det kunne aldri falle meg inn at mannen skulle binde meg, piske meg eller gjøre meg vondt på andre måter.

Nå kan dominans være så mye, da, det trenger ikke være verre enn at partneren din på et eller annet tidspunkt forteller deg hva du skal gjøre i enkelte situasjoner.

Skrevet

Skulle til å si det samme som nobilian.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nå kan dominans være så mye, da, det trenger ikke være verre enn at partneren din på et eller annet tidspunkt forteller deg hva du skal gjøre i enkelte situasjoner.

Det kunne i hvert fall ikke falle meg inn. Er det rart folk nevner frihet som det beste med å være singel?

Skrevet

og når alt kommer til alt så er det den "underdanige" som har kontrollen. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ikke interessert i S/M.

Men jeg tenner noe veldig på å bli dominert i en noe mildere grad..

Han jeg har sex med nå passer meg helt aldeles utmerket :sjarmor:

Det innebærer noe spanking på rompa ;) men det er mer at han virkelig TAR meg. "Bruker" meg for det det er verdt på en måte..

Men uten at jeg føler meg dårlig behandlet på noen slags måte.

Han forrige jeg var med, var mye mer passiv og forsiktig.

Det passer meg bare IKKE. Jeg må ha en "mann" som virkelig kan ta kontrollen og bestemmer :sjarmor::Nikke:

Gjest nobilian
Skrevet (endret)
Det kunne i hvert fall ikke falle meg inn. Er det rart folk nevner frihet som det beste med å være singel?

Greit, skjønner at det ikke har noen hensikt for meg å si mer til deg om dette her.

Det handler vel i bunn og grunn om å respektere andres seksualitet også om den avviker fra ens egen.

Kommentaren om frihet og singelliv ser jeg på som noget barnslig, ihvertfall ikke særlig åpen og minst av alt konstruktiv.

Endret av nobilian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...