Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ts her igjen. Jeg vet han fremdeles sender meldinger med henne. Og at det sendes ❤️ . Jeg forsøker å late som ingenting, for barnas skyld. Jeg vil at de skal ha en fin sommer. Men det skriker inni meg. Mannen hadde første feriedag på onsdag, så da treffes de ikke på jobb de neste ukene. Men de kommer nok garantert til å ha kontakt allikevel. Jeg forstår ikke hva han vil? Er det i "pose og sekk". En flørt og forelskelse på jobb, og en kone hjemme som ordner hus og barn? 

Anonymkode: cdc4a...37a

fasit: forelskelse og flørt på jobb, åpenbart. 

Anonymkode: f6384...713

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 22.28):

Fikk lest litt flere meldinger nå i kveld. Ja, jeg snoka..

De har visst hatt bursdagsgaver til hverandre... vet ikke hva. Bare leste "takk for gaven og koselig kort". Ellers var det ikke no ille ille meldinger. Var litt "god morgen, god helg", og litt slik hverdagslige meldinger. Var slengt på noen 🥰 innimellom... Jeg sitter her litt sjokkert og vet rett og slett ikke hva jeg skal foreta meg. 

Ts

Jeg forstår du er sjokkert. Du kjenner mannen din, du vet hva dere gjør generelt i deres daglige liv. Du vet x antall dager og år dere har bodd sammen, hva dere har bygd opp sammen, og hva dere eier sammen. Hvis han sa engang at han skulle slutte med det, men allikevel ikke har gjort det, så bygger det jo ikke noe i ditt og hans kjærlighetsliv. 

Du kan stille spørsmålet hva fikk han i gave? hvilken hensikt var det. 

Er hun gift? eller kun singel med barn?

Og så komme med ultimatumet vil han være gift med deg mer? da er det jo lett for deg å ta neste steg i livet.   

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2025 den 14.01):

Hva feiler det folk som driver å sender bilde av seg selv??? 

Anonymkode: 2f0aa...fd9

de vil respondere det fordi kvinnen gjorde det først. 

Kvinner gjør det for å få frem sine feminine sider. Mann for å gi gehør på signaleffektet. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.6.2025 den 17.25):

Min mann og hans kvinnelige kollega sender bilder til hverandre. Ikke nakenbilder eller noe slikt. Hun poserer gjerne i kjoler , eller i bukse og genser. Sitter i sofaen sin, står foran speilet o.l. Han sender bilde av seg selv fra kontorpulten eller motorsykkelen. De slenger gjerne med 😍. Må si jeg ble litt paff og overrasket når jeg oppdaget dette. Burde jeg tenke mer på dette? Jeg har bare kvinnelige kollegaer, så er liksom ukjent for meg hva som er normalt, eller innafor. 

Kollegaene mine sender sender snap til meg og jeg til de. Vet noen står foran speilet å sender klesbilder, men det er gjerne de yngre. Men er jo veldig spesielt med 😍

Anonymkode: 847de...7c4

AnonymBruker
Skrevet

sende bilder er normalt. Typ bilde av utsikten, bilde av se så søt hunden min er, se denne gode maten, se vi er på båttur etc.

Sende bilde av seg selv, ikke normalt 😳

Anonymkode: 4c390...1e7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 7.58):

Han la fra seg mobilen på bordet da han måtte løpe ut. Og da var det bildet av denne damen på skjermen. Nei, han er ikke sjefen hennes. 

Jeg får ta det opp med han for å høre hva det her er for noe. 

Det er et interessant tidspunkt i ditt liv du har kommet i, det er ingen menn i verden som kan elske to kvinner. At det har kommet en kollega som demonstrerer ved å sende flotte bilder av seg selv er en ting, men en annen ting er hvilke samtaleemner de har på jobben? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

sende bilder er normalt. Typ bilde av utsikten, bilde av se så søt hunden min er, se denne gode maten, se vi er på båttur etc.

Sende bilde av seg selv, ikke normalt 😳

Anonymkode: 4c390...1e7

jeg kan ikke annet enn å tro dette er ei singel kvinne. Nå vet vi ikke hvilken alder trådstarter har, mannen hennes, og kollegaen. 

Men jeg skulle tro det var 40+, og kollega 35+? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er greit, men så lenge kollegaen forsøker å ødelegge ts sitt familieliv, så er hun faktisk involvert. Da er hun faktisk frekk som forsøker å stjele fra ts, selv om mannen begår et ennå større svik. 

Anonymkode: f4746...583

Nei. Kollegaen har ingentingmed ts å gjøre. Ts bør være sint og skuffet og lei seg - ja. Fordi MANNEN hennes er utro. Hvem han er utro med, er helt irrelevant. Det er HAN som ødelegger forholdet sitt. Ikke elskerinnen. HAN. Å fokusere på henne, betyr å ikke fokusere på han. 

Anonymkode: 83d77...bb4

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg forstår du er sjokkert. Du kjenner mannen din, du vet hva dere gjør generelt i deres daglige liv. Du vet x antall dager og år dere har bodd sammen, hva dere har bygd opp sammen, og hva dere eier sammen. Hvis han sa engang at han skulle slutte med det, men allikevel ikke har gjort det, så bygger det jo ikke noe i ditt og hans kjærlighetsliv. 

Du kan stille spørsmålet hva fikk han i gave? hvilken hensikt var det. 

Er hun gift? eller kun singel med barn?

Og så komme med ultimatumet vil han være gift med deg mer? da er det jo lett for deg å ta neste steg i livet.   

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

jeg kan ikke annet enn å tro dette er ei singel kvinne. Nå vet vi ikke hvilken alder trådstarter har, mannen hennes, og kollegaen. 

Men jeg skulle tro det var 40+, og kollega 35+? 

Hun er skilt, med barn. Jepp, 40 +. Og ja, hun er nok i slutten av 30 årene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.6.2025 den 17.25):

Min mann og hans kvinnelige kollega sender bilder til hverandre. Ikke nakenbilder eller noe slikt. Hun poserer gjerne i kjoler , eller i bukse og genser. Sitter i sofaen sin, står foran speilet o.l. Han sender bilde av seg selv fra kontorpulten eller motorsykkelen. De slenger gjerne med 😍. Må si jeg ble litt paff og overrasket når jeg oppdaget dette. Burde jeg tenke mer på dette? Jeg har bare kvinnelige kollegaer, så er liksom ukjent for meg hva som er normalt, eller innafor. 

skriv dagbok, for din reaksjon var jo ekstra ordinært, og du må ha mange tanker i hodet, og ikke minst tvil. Kan du tro på mannen din mer? Den usikkerheten kan du ikke la få være i mellom deg og din mann mer... Det er det handler om. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.6.2025 den 17.48):

Begge er rundt 40 åra. Jeg begynner jo å tenke om det er noe mellom de. Han har noen få kvinnelige kollegaer til, han sender ikke noe til de. Ikke jeg som er konen hans får bilder eller 😍

Ts

Snakker vi daglig et bilde, en melding per dag, eller er på nivå med to og tre bilder daglig? og ikke minst hvilken klokkeslett blir bildene sendt? en ting er bilde, neste nivå blir hva dialogen deres går ut på?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hun er skilt, med barn. Jepp, 40 +. Og ja, hun er nok i slutten av 30 årene. 

For ei bitch, hun vet jo at han er gift regner jeg med

Og for en idiot av en mann. Lurer på om han i hele tatt forstår hva han holder på med og hvilke konsekvenser dette kan få.

Han har barn , hun har barn og ingen moralske skrupler begge to. 

Blir litt av ei suppe dette

Lei meg på vegne av TS

Anonymkode: b0317...b9a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.6.2025 den 20.23):

Måtte tenke etter, og mobilen er med overalt. Når den ligger på stuebordet o.l ligger den bestandig med skjermen ned. Lyden er nok oftere slått av i forhold til hva den har vært før. Nei, har ikke spurt. Måtte gruble litt på dette, for jeg ble så overrasket og begynte å tenke om det er vanlig / ok å sende slike bilder til hverandre. Så noen vanlige tekstmeldinger også, men rakk ikke å lese de 🙈

Ts

hvilket yrke snakker vi?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville komt meg bort altså! 

eksmannen min hadde gode venninner på jobb han tekstet og meldet med. Jeg er ikke en sjalu person. Han ble mer og mer «på mobilen» da jeg var høygravid med vår yngste (som det var han som var mest pådriver på at vi skulle få). 

da jeg var høygravid med vår yngste kom han ut av det blå i juleferien rett før vi skulle få middagsgjester og sa han ikke hadde følelser for meg lenger. Rett etter vi tok ut seperasjon ble han sammen med bestevenninnen på jobb

Anonymkode: 95db1...538

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.6.2025 den 19.10):

Ts her

Jeg prøvde å prate med mannen min i stad... Sa jeg synes jeg hadde sett selfie av ××××× på mobilen hans, og spurte videre om de drev å skrev meldinger med hverandre. Reaksjonen hans overrasket meg litt. Han nektet for det, nesten i litt sint tone. Jeg spurte om jeg kunne få se på mobilen hans, men nei, det kunne jeg hvertfall ikke... Så skulle jeg slutte med slikt tull... Jaja, jeg vet hva jeg har sett, og at han rett og slett lyver for meg... 

Ja, her er vendepunktet. Han ble avslørt og responderer deg sånn, det vil si han har sin baktanke, og ikke kollega samtale som  handler om jobb. 

Men det kan være noen menn føler seg ensom som gift, og strekker seg ut for å respons fra andre kvinner der konen ikke makter å respondere. Det kan være noe. Men bra av deg at du vågde å spørre rett ut... 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 15.13):

Men hadde dere gått fra mannen pga dette? Eller er det småting man burde leve med? Vi har barn, så jeg tenker jo selvfølgelig mye på de oppi dette... 

en må jo gi dette en tid, fordi du trenger faktisk mer informasjon, egentlig er kjernen for deg å vite hvem egentlig kvinnen er... hvor lenge har hun vært gift, hvor lenge har dem vært kollegaer, og en skal ikke sette under en stol det er viktig med godt vennskap som kollega. Kanskje du vil få anledning å komme i snakk med kollegaen engang, da vil du jo kanskje få bli kjent med henne fra en annen side?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.6.2025 den 14.36):

Jeg tok bilde av en melding hvor hun skrev : tusen takk, og takk, det var en fin gave ❤️ Det var i forbindelse med bursdagen hennes. Viste den til han, han svarte da jeg spurte om hva han hadde gitt : Nei, det kan jeg ikke huske. Jeg har ikke hatt gave til henne jeg... 

Hun er en søt dame, penere og slankere enn meg. De er omtrent like gamle. Tror han er 2 år eldre. Hun har to barn, singel. Hobbyer vet jeg ikke. 

Ts

men hvordan uttrykker han kjærlighet ovenfor deg i dag? viser han sin uttrykkelig kjærlighet til deg i dag? og planlegger dere reiser sammen noen steder?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.7.2025 den 11.07):

Nei selvfølgelig har jeg ikke lyst til å være moren hans og forklare hvordan han bør oppføre seg.

På søndag kveld viste jeg han et par av bildene jeg tok fra mobilen hans, siden han nektet for alt. Og da innrømmet han at han / de kanskje hadde gått over grensen for hva som var greit. Men det hadde ikke skjedd noe fysisk, og han var ikke forelsket eller noe. Han lovet å ikke sende mer meldinger eller bilder med henne. Kun den kontakten de må ha på jobb. Så får vi se da. Jeg synes jo fremdeles dette er vondt, og det er ikke noe jeg bare klarer å glemme. 

Ts

tøft gjort av deg. Du vil iallfall kjempe for ekteskapet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 12.16):

Jeg tror ikke han har vært fysisk utro. Ikke sex i hvertfall. Men det er det kun de to som vet helt sikkert. Men jeg tror ikke det. 

Han avslutter aldri arbeidsdagen til et fast klokkeslett. Å jeg ville jo vært ganske synlig hvis jeg stod ved jobben hans for å se. Men jeg har veldig lyst til å prate med henne. Så det vurderer jeg veldig. 

Han nekter meg å se mobilen hans. Jeg har spurt. Men den hadde jeg ingenting med... Men jeg har som sagt funnet ut koden hans, og det vet ikke han. Jeg vet det er stygt av meg å snoke. Men jeg leser overhodet ikke noe annet på den enn det som er til/fra henne. 

Det er viktig grep. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 1.05):

Vel vel. Han holdt ikke løftet sitt veldig lenge. Fikk tittet på mobilen hans mens han dusjet i kveld. Fant ingenting på meldinger, men gikk i arkiverte meldinger. Der lå det meldinger fra i dag. Så var det bilde av en sjokolade på skrivebordet hans. Så stod det; det var derfor du lurte på hva favoritt sjokoladen min var ja. Tusen takk, du er god, nå skal jeg kose meg ❤️ Nyt fridagene dine , så sees vi på mandag 🥰 Hun hadde svart : kos deg, og god helg 🥰 

Han gikk tidligere fra jobb i går pga tannlegetime. Hun har sikkert lagt den der etter han gikk. 

Jepp. Har lyst til å bare hive han ut av huset! 😢 Sier jeg noe forstår han at jeg har kikket og kan koden hans til mobilen...så føler meg litt låst. Fikk tatt bilde av det. 

Ts

wow, dette formidler at menn ikke er til å stole på, dette er jo åpenbart en startprosess til seksuell affære, kun tidsspørsmål. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...