AnonymBruker Skrevet 19. juni #61 Skrevet 19. juni Fikk lest litt flere meldinger nå i kveld. Ja, jeg snoka.. De har visst hatt bursdagsgaver til hverandre... vet ikke hva. Bare leste "takk for gaven og koselig kort". Ellers var det ikke no ille ille meldinger. Var litt "god morgen, god helg", og litt slik hverdagslige meldinger. Var slengt på noen 🥰 innimellom... Jeg sitter her litt sjokkert og vet rett og slett ikke hva jeg skal foreta meg. Ts Anonymkode: cdc4a...37a 1 8
AnonymBruker Skrevet 20. juni #62 Skrevet 20. juni Hm! Syns jo det er litt over streken jeg da. Han gir vel ikke gaver til noen andre på jobb. Anonymkode: d184d...11b 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni #63 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fikk lest litt flere meldinger nå i kveld. Ja, jeg snoka.. De har visst hatt bursdagsgaver til hverandre... vet ikke hva. Bare leste "takk for gaven og koselig kort". Ellers var det ikke no ille ille meldinger. Var litt "god morgen, god helg", og litt slik hverdagslige meldinger. Var slengt på noen 🥰 innimellom... Jeg sitter her litt sjokkert og vet rett og slett ikke hva jeg skal foreta meg. Ts Anonymkode: cdc4a...37a Hm, god morgen sender jeg bare til kjæresten og evt en venninne. Hjerte emojier bare til venninner. Men har ikke så mange mannlige venner da… Har han mange kvinnelige venner ellers? Virker han fornøyd i forholdet med deg? Anonymkode: c0652...178 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #64 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hm, god morgen sender jeg bare til kjæresten og evt en venninne. Hjerte emojier bare til venninner. Men har ikke så mange mannlige venner da… Har han mange kvinnelige venner ellers? Virker han fornøyd i forholdet med deg? Anonymkode: c0652...178 Nei, han har ikke noen kvinnelige venner. Vi har jo vennepar hvor det er damer, men ikke noe venninne nei. Tja... har ikke oppfattet at han er misfornøyd. Han overøser meg ikke med oppmerksomhet heller. Vi har vel et forhold som folk flest. Med jobb og barn som tar mye tid. Er ikke så mye krangling. Anonymkode: cdc4a...37a 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #65 Skrevet 20. juni Dette høres veldig ut som slik jeg har d t med en mannlig kollega. Vi sender mye meldinger, i blant med bilde av oss selv eller hvor vi er, i blant hjerteemojis. Gir i blant en gave ut av det blå, nylig ga jeg han en bok jeg syns han burde lese. Vi møtes i blant og tar en kaffe etter jobb. Jeg kan med hånden på hjertet si at det ikke er noe mellom oss. Men jeg har en sjalu mann som ikke ville forstått vennskapet vårt, så jeg sier ikke noe om dette hjemme. Hadde mannen min vært mindre sjalu, hadde jeg fortalt om det. Anonymkode: b4435...385 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #66 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette høres veldig ut som slik jeg har d t med en mannlig kollega. Vi sender mye meldinger, i blant med bilde av oss selv eller hvor vi er, i blant hjerteemojis. Gir i blant en gave ut av det blå, nylig ga jeg han en bok jeg syns han burde lese. Vi møtes i blant og tar en kaffe etter jobb. Jeg kan med hånden på hjertet si at det ikke er noe mellom oss. Men jeg har en sjalu mann som ikke ville forstått vennskapet vårt, så jeg sier ikke noe om dette hjemme. Hadde mannen min vært mindre sjalu, hadde jeg fortalt om det. Anonymkode: b4435...385 Så du synes det er greit å gjøre ting som du vet gjør mannen din lei seg? Og den dagen han oppdager dette da? Anonymkode: cdc4a...37a 15 1 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni #67 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Så du synes det er greit å gjøre ting som du vet gjør mannen din lei seg? Og den dagen han oppdager dette da? Anonymkode: cdc4a...37a Men er det riktig at det alltid er den mest sjalu parten som skal sette grensene i forholdet, da? Han er jo sjalu uten grunn, jeg har aldri vært utro eller noe i nærheten. Jeg gjør ikke noe som skader forholdet. Men jeg pleier kontakten med en kollega som over tid ble en god venn. Anonymkode: b4435...385 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #68 Skrevet 21. juni Hva feiler det folk som driver å sender bilde av seg selv??? Anonymkode: 2f0aa...fd9 7
AnonymBruker Skrevet 21. juni #69 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (På 16.6.2025 den 17.25): Min mann og hans kvinnelige kollega sender bilder til hverandre. Ikke nakenbilder eller noe slikt. Hun poserer gjerne i kjoler , eller i bukse og genser. Sitter i sofaen sin, står foran speilet o.l. Han sender bilde av seg selv fra kontorpulten eller motorsykkelen. De slenger gjerne med 😍. Må si jeg ble litt paff og overrasket når jeg oppdaget dette. Burde jeg tenke mer på dette? Jeg har bare kvinnelige kollegaer, så er liksom ukjent for meg hva som er normalt, eller innafor. Anonymkode: cdc4a...37a Dette er flørting så det holder.... De viser seg for hverandre. Ikke innafor når man er i et forhold, med mindre det er avtalt at det er greit. Anonymkode: 597fb...f3e 9 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #70 Skrevet 21. juni Selfie til en kollega av motsatt kjønn KAN være innafor hvis det ikke er hovedtyngden av bildene og man sender den til mange mottakere. Å stadig sende selfier frem og tilbake til en spesifikk kollega når man er i fast forhold er rart. Samtidig, det kommer også litt an på hvor nære venner man faktisk er. Min beste venn er en mann og vi sender selvfølgelig noen personlige snapper og innimellom en selfie, typ maks et par ganger i halvåret. Men det er jo fordi vi er nære venner, ikke fordi vi er mann/kvinne og definitivt ikke for å flørte. Som regel er det noe fleiping involvert også. Jeg tenker at denne selfieutvekslingen du beskriver kun er innafor dersom disse to var og er gode venner fra før du kom inn i bildet. Det er dog likevel litt rart dersom det ikke er tonet litt ned av hensyn til deg. De fleste blir jo litt mer varsomme med hvordan de omgås andre når man har fått kjæreste. Anonymkode: e260a...a90 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #71 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Selfie til en kollega av motsatt kjønn KAN være innafor hvis det ikke er hovedtyngden av bildene og man sender den til mange mottakere. Å stadig sende selfier frem og tilbake til en spesifikk kollega når man er i fast forhold er rart. Samtidig, det kommer også litt an på hvor nære venner man faktisk er. Min beste venn er en mann og vi sender selvfølgelig noen personlige snapper og innimellom en selfie, typ maks et par ganger i halvåret. Men det er jo fordi vi er nære venner, ikke fordi vi er mann/kvinne og definitivt ikke for å flørte. Som regel er det noe fleiping involvert også. Jeg tenker at denne selfieutvekslingen du beskriver kun er innafor dersom disse to var og er gode venner fra før du kom inn i bildet. Det er dog likevel litt rart dersom det ikke er tonet litt ned av hensyn til deg. De fleste blir jo litt mer varsomme med hvordan de omgås andre når man har fått kjæreste. Anonymkode: e260a...a90 Neida, disse to ble kollegaer for ca 5 år siden. Å vi har som sagt vært sammen i mange år. Det har begynt å gå opp for meg at disse to mest sannsynlig har mer følelser for hverandre enn bare venner. Hva skal jeg, kan jeg gjøre med det?! Anonymkode: cdc4a...37a 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni #72 Skrevet 21. juni Jeg vet ikke hva han mener og føler for kollegaen din; men jeg har en jeg sender melding med hver dag. Hver eneste dag sender vi god morgen melding til hverandre ++ og med 😍 eller 🥰 eller 😘 og mellom oss er det 100% noe mer enn vennskap. Just saying. Du må velge å stole på han eller ikke, men du må fortelle at du har snoket om du skal fortelle om problemet med hun. Kan jo være den lille prosenten som faktisk bare er venner, MEN… han er vel ikke sånn av type, så for min del er det overtramp og jeg ville ikke godtatt dette. Anonymkode: f431e...b5a 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni #73 Skrevet 22. juni Ts her Jeg prøvde å prate med mannen min i stad... Sa jeg synes jeg hadde sett selfie av ××××× på mobilen hans, og spurte videre om de drev å skrev meldinger med hverandre. Reaksjonen hans overrasket meg litt. Han nektet for det, nesten i litt sint tone. Jeg spurte om jeg kunne få se på mobilen hans, men nei, det kunne jeg hvertfall ikke... Så skulle jeg slutte med slikt tull... Jaja, jeg vet hva jeg har sett, og at han rett og slett lyver for meg... Anonymkode: cdc4a...37a 5 13 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #74 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ts her Jeg prøvde å prate med mannen min i stad... Sa jeg synes jeg hadde sett selfie av ××××× på mobilen hans, og spurte videre om de drev å skrev meldinger med hverandre. Reaksjonen hans overrasket meg litt. Han nektet for det, nesten i litt sint tone. Jeg spurte om jeg kunne få se på mobilen hans, men nei, det kunne jeg hvertfall ikke... Så skulle jeg slutte med slikt tull... Jaja, jeg vet hva jeg har sett, og at han rett og slett lyver for meg... Anonymkode: cdc4a...37a Der har du svaret ditt. Anonymkode: 0a0b1...24e 14 2 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni #75 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 20.6.2025 den 17.15): Dette høres veldig ut som slik jeg har d t med en mannlig kollega. Vi sender mye meldinger, i blant med bilde av oss selv eller hvor vi er, i blant hjerteemojis. Gir i blant en gave ut av det blå, nylig ga jeg han en bok jeg syns han burde lese. Vi møtes i blant og tar en kaffe etter jobb. Jeg kan med hånden på hjertet si at det ikke er noe mellom oss. Men jeg har en sjalu mann som ikke ville forstått vennskapet vårt, så jeg sier ikke noe om dette hjemme. Hadde mannen min vært mindre sjalu, hadde jeg fortalt om det. Anonymkode: b4435...385 Dette er jo åpenbart starten på et kjæresteforhold. Du må virkelig rekalibrere virkelighetsoppfatningne din etter å ha greid å rettferdiggjøre for deg selv at denne oppførselen er grei. Abolutt alle partnere ville med rette blitt sjalu på dette. Anonymkode: 0edce...f1e 7 1 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni #76 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 21.6.2025 den 13.55): Men er det riktig at det alltid er den mest sjalu parten som skal sette grensene i forholdet, da? Han er jo sjalu uten grunn, jeg har aldri vært utro eller noe i nærheten. Jeg gjør ikke noe som skader forholdet. Men jeg pleier kontakten med en kollega som over tid ble en god venn. Anonymkode: b4435...385 Han er ikke sjalu uten grunn. Du holder på en annen mann. Anonymkode: 0edce...f1e 8 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni #77 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 22.28): Fikk lest litt flere meldinger nå i kveld. Ja, jeg snoka.. De har visst hatt bursdagsgaver til hverandre... vet ikke hva. Bare leste "takk for gaven og koselig kort". Ellers var det ikke no ille ille meldinger. Var litt "god morgen, god helg", og litt slik hverdagslige meldinger. Var slengt på noen 🥰 innimellom... Jeg sitter her litt sjokkert og vet rett og slett ikke hva jeg skal foreta meg. Ts Anonymkode: cdc4a...37a men TS, basert på dine svar så tror jo du at partneren din er utro, da er det jo dette du tror og bør handle på da - ikke hva andre evt gjør, ikke gjør osv - jeg sender hjerter til venner og bekjente såvel som kollegaer om det er noe de forteller som jeg blir glad for på deres vegne, det betyr IKKE at jeg er involvert romantisk osv.. Dette handler om DINE følelser og din usikkerhet,det må du nesten ta med partneren din. Anonymkode: b0da2...dbb 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #78 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): men TS, basert på dine svar så tror jo du at partneren din er utro, da er det jo dette du tror og bør handle på da - ikke hva andre evt gjør, ikke gjør osv - jeg sender hjerter til venner og bekjente såvel som kollegaer om det er noe de forteller som jeg blir glad for på deres vegne, det betyr IKKE at jeg er involvert romantisk osv.. Dette handler om DINE følelser og din usikkerhet,det må du nesten ta med partneren din. Anonymkode: b0da2...dbb Jeg tror ikke han er fysisk utro (enda). Men jeg tenker han tydelig flørter og har følelser for denne damen. Man gir vel ikke gaver , sender 🥰 + + til bare en kollega sånn uten videre. Hadde han gjort dette til flere så hadde jeg ikke reagert. Så hva gjør jeg da, går fra mannen fordi han er emosjonelt utro? For jeg har en uggen følelse over dette. Og måten han reagerte på når jeg prøvde å spørre, forteller meg at jeg traff et ømt punkt. Han lyver jo åpenbart. Så, skal jeg pakke salekene mine å gå?? Vet jeg må ta det med partneren min. Men han lyver jo da. Å jeg skriver her for å få tanker og synspunkter fra andre. Anonymkode: cdc4a...37a 3
Fremmed fugl Skrevet 23. juni #79 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 21.6.2025 den 13.55): Men er det riktig at det alltid er den mest sjalu parten som skal sette grensene i forholdet, da? Han er jo sjalu uten grunn, jeg har aldri vært utro eller noe i nærheten. Jeg gjør ikke noe som skader forholdet. Men jeg pleier kontakten med en kollega som over tid ble en god venn. Anonymkode: b4435...385 Er det riktig at det er den part som tøyer grenser og leker med ilden som skal sette grenser. Men det handler om prioriteringer, hva er viktig for deg. Som utfra du skriver virker å være å dyrke en hjemlig mannlig venn. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni #80 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tror ikke han er fysisk utro (enda). Men jeg tenker han tydelig flørter og har følelser for denne damen. Man gir vel ikke gaver , sender 🥰 + + til bare en kollega sånn uten videre. Hadde han gjort dette til flere så hadde jeg ikke reagert. Så hva gjør jeg da, går fra mannen fordi han er emosjonelt utro? For jeg har en uggen følelse over dette. Og måten han reagerte på når jeg prøvde å spørre, forteller meg at jeg traff et ømt punkt. Han lyver jo åpenbart. Så, skal jeg pakke salekene mine å gå?? Vet jeg må ta det med partneren min. Men han lyver jo da. Å jeg skriver her for å få tanker og synspunkter fra andre. Anonymkode: cdc4a...37a «Jeg vet du lyver, jeg har sett meldingene. Dette er langt over grensen for det jeg er komfortabel med. Om vi skal fortsette å være gift, er det nødvendig at du kutter ut denne kontakten. Du har brutt en viktig tillit, og det vil ta tid for meg å stole på deg igjen. Er du villig til å jobbe oss gjennom dette?» Om han er som min mann, vil han prøve å lage en deal av at du også har brutt tillit, ved å lese hans private meldinger. Jeg ville ikke giddet å bruke energi på å forsvare deg her, bare stå i det saken handler om. Han må kjenne etter om denne kontakten er så viktig at han er villig til å risikere ekteskapet sitt. Og du må kjenne etter om du har tillit nok til å bli i denne relasjonen. Om han er villig til å lyve om dette, kan han fint lyve om fortsatt kontakt i framriden. Er han villig til å gi deg full tilgang til telefonen sin? Orker du å leve med uvissheten eller være partneren som trenger å lese meldingene hans for å holde roen? Du er i en skikkelig shitty situasjon ts. Jeg har vært nesten der du er, men da jeg fant det ut, hadde mannen min heldigvis alt avsluttet relasjonen. Tilliten er likevel knust. Anonymkode: fbdf6...35c 9 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå