AnonymBruker Skrevet 17. juni #41 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er det ikke bare vennskapelig flørting da? Jeg sender selv slike emojier men betyr ikke at jeg er forelsket i kollegaene mine. Anonymkode: cc0e0...2b4 Vennskapelig flørting? Med bare en kvinnelig kollega? Det er respektløs ovenfor den partneren du er med. Anonymkode: ac148...3ba 6 6
AnonymBruker Skrevet 17. juni #42 Skrevet 17. juni Dere er ikke bra for hverandre. Han flørter med andre og du surrer inne på andres mobil. Anonymkode: f1b10...588 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #43 Skrevet 17. juni Enig i mange over. Jeg har 3 stk fra jobb på snap. 2 kvinner og 1 mann (kvinne 36 selv). Av snapper som sendes til mannelig kollega er det 99% treningsrelatert siden det er en felles interesse. Typ av pulsklokken etter endt økt. Kan ikke huske å sendt en selfie, men da ville det nok vært treningsrelatert da også. Jeg hadde reagert på dette. Anonymkode: d184d...11b 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni #44 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ikke bare vennskapelig flørting da? Jeg sender selv slike emojier men betyr ikke at jeg er forelsket i kollegaene mine. Anonymkode: cc0e0...2b4 Hva betyr det da? Anonymkode: ce0e9...fc4 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni #45 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere er ikke bra for hverandre. Han flørter med andre og du surrer inne på andres mobil. Anonymkode: f1b10...588 Det kan du si. Han måtte forte seg ut og da nærmest kastet han mobilen på stuebordet, og da så jeg en dame på skjermen. Dermed scrollet jeg litt oppover, og så dermed flere bilder og meldinger. Sikkert stygt av meg, men nysgjerrigheten tok overhånd... Anonymkode: cdc4a...37a 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #46 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det ikke bare vennskapelig flørting da? Jeg sender selv slike emojier men betyr ikke at jeg er forelsket i kollegaene mine. Anonymkode: cc0e0...2b4 Jo mulig. Men jeg vet med meg selv at jeg tar ikke bilde av meg i en trang kjole og sender til venner eller kollegaer. Anonymkode: cdc4a...37a 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #47 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo mulig. Men jeg vet med meg selv at jeg tar ikke bilde av meg i en trang kjole og sender til venner eller kollegaer. Anonymkode: cdc4a...37a Ikke vær naiv. Det er klart det er noe oå gang. Anonymkode: da16e...d0c 2 7
AnonymBruker Skrevet 17. juni #48 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Her er forskjellen på deg og dine kollegaer og min mann. Du sender hjerter til mange og får mange tilbake. Ettersom jeg har oppfattet gjør mannen min det her med kun en kollega. På MMS/SMS. Og hvorfor føler en singel kvinnelig kollega for å sende bilde av seg selv i en trang kjole forann et speil, til min mann? Ser ikke for meg at hun gjør dette til andre mannlige kollegaer. Anonymkode: cdc4a...37a Siterer din overskrift "Kollegaer som sender bilder til hverandre, normalt?" Ja det er normalt på mange arbeidsplasser. Også bilder i ulike klær mann prøver osv. Viss du ikke er komfortabel med dette så må du snakke med din mann. Men når spørsmålet ditt lyder om dette er om dette er normalt så forstår jeg ikke hvorfor jeg svar om at slikt er vanlig mange steder blir sett på som negativt og ikke gjeldene din mann. Hvorfor et fremmed menneske gjør som de gjør kan ikke vi på et anonymt nett forum vite med såpass lite kontekst, men både antrekk bilder og mye annet rart er helt normalt å sende mellom kollegaer og mange hjerter som var ditt eksakte spørsmål. Om du ikke liker denne kommunikasjonen så er det kun din egen mann du kan snakke med om dette. Men jeg får bilde av kollegaer i ganske lettkledd stil uten at jeg føler det betyr det helt store. Anonymkode: a011d...a9b
AnonymBruker Skrevet 18. juni #49 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Siterer din overskrift "Kollegaer som sender bilder til hverandre, normalt?" Ja det er normalt på mange arbeidsplasser. Også bilder i ulike klær mann prøver osv. Viss du ikke er komfortabel med dette så må du snakke med din mann. Men når spørsmålet ditt lyder om dette er om dette er normalt så forstår jeg ikke hvorfor jeg svar om at slikt er vanlig mange steder blir sett på som negativt og ikke gjeldene din mann. Hvorfor et fremmed menneske gjør som de gjør kan ikke vi på et anonymt nett forum vite med såpass lite kontekst, men både antrekk bilder og mye annet rart er helt normalt å sende mellom kollegaer og mange hjerter som var ditt eksakte spørsmål. Om du ikke liker denne kommunikasjonen så er det kun din egen mann du kan snakke med om dette. Men jeg får bilde av kollegaer i ganske lettkledd stil uten at jeg føler det betyr det helt store. Anonymkode: a011d...a9b Takk for svar. Da er det normalt for deg og dine kollegaer. Og det var det jeg lurte på. Jeg har som sagt bare kvinnelige kollegaer, og vi sender hverandre ikke ofte bilder av oss selv. Et og annet tullebilde på snap, eller når man kanskje er tomatrød i ansiktet etter en hard treningsøkt. Og videre skriver du at det er helt normalt med mange hjerter, og det er hyggelig det. Men her er det snakk om en kollega, og i tillegg er det tydeligvis hemmelig ovenfor meg. Men jeg forstår da at det varierer hva som er vanlig. Takk for svar. Ts Anonymkode: cdc4a...37a 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #50 Skrevet 18. juni Kjære deg. Dette er langt over streken, og det virker det som du syns også. Å sende bilder fra situasjoner vs. selfie i trange kjoler foran speilet er to veldig forskjellig ting. Jeg skjønner ikke hvilken setting man gjør det annet enn om man er forelsket/flørter. Har du tatt det opp med han? Hva stod det på meldingene du leste? Anonymkode: 27201...a7a 5 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #51 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjære deg. Dette er langt over streken, og det virker det som du syns også. Å sende bilder fra situasjoner vs. selfie i trange kjoler foran speilet er to veldig forskjellig ting. Jeg skjønner ikke hvilken setting man gjør det annet enn om man er forelsket/flørter. Har du tatt det opp med han? Hva stod det på meldingene du leste? Anonymkode: 27201...a7a Ja, min følelse og tanke sier at dette er over streken. Har ikke tatt opp noe med han enda, må fordøye og tenke litt først. Rakk ikke å lese så mye egentlig, men så en melding hvor det stod "takk ❤️" som hun hadde skrevet. Ts Anonymkode: cdc4a...37a
Fremmed fugl Skrevet 18. juni #52 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for svar. Da er det normalt for deg og dine kollegaer. Og det var det jeg lurte på. Jeg har som sagt bare kvinnelige kollegaer, og vi sender hverandre ikke ofte bilder av oss selv. Et og annet tullebilde på snap, eller når man kanskje er tomatrød i ansiktet etter en hard treningsøkt. Og videre skriver du at det er helt normalt med mange hjerter, og det er hyggelig det. Men her er det snakk om en kollega, og i tillegg er det tydeligvis hemmelig ovenfor meg. Men jeg forstår da at det varierer hva som er vanlig. Takk for svar. Ts Anonymkode: cdc4a...37a En avdeling på samme store arbeidsplass som avdelingen min regelmessig samhandlet med. Der var det nesten umulig å hold estyr på hvem som hadde hatt seg med hvem, ikke uvanlig med utroskap der både partner og elsker og elskerinne også va kolleger. Vet flere som ikke orket å jobbe i den avdelingen på den tiden. Håper den interne kulturen har endret seg nå. Poenget, er at du nok ikke skal bry det noe særlig om at noen presenterer grenseløs adferd i arbeidslivet som normalt. Som å sende lettkledde bilder av seg selv til folk som "kun" er kolleger. 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni #53 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (På 16.6.2025 den 17.25): Min mann og hans kvinnelige kollega sender bilder til hverandre. Ikke nakenbilder eller noe slikt. Hun poserer gjerne i kjoler , eller i bukse og genser. Sitter i sofaen sin, står foran speilet o.l. Han sender bilde av seg selv fra kontorpulten eller motorsykkelen. De slenger gjerne med 😍. Må si jeg ble litt paff og overrasket når jeg oppdaget dette. Burde jeg tenke mer på dette? Jeg har bare kvinnelige kollegaer, så er liksom ukjent for meg hva som er normalt, eller innafor. Anonymkode: cdc4a...37a 5 mnd senere: «Vet ikke hvorfor, det bare skjedde liksom…» 😄 Anonymkode: 1863b...4b5 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #54 Skrevet 18. juni Har ikke lest alt, men hvordan fant du ut? Kan det være en sånn proximity crush som går fort over? Er han sjefen hennes? Han kommer nok til å nekte. Bare la det gå, men husk at mange blir gale i 40-årskrisen. Anonymkode: 42efa...057
AnonymBruker Skrevet 18. juni #55 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (På 16.6.2025 den 17.25): Min mann og hans kvinnelige kollega sender bilder til hverandre. Ikke nakenbilder eller noe slikt. Hun poserer gjerne i kjoler , eller i bukse og genser. Sitter i sofaen sin, står foran speilet o.l. Han sender bilde av seg selv fra kontorpulten eller motorsykkelen. De slenger gjerne med 😍. Må si jeg ble litt paff og overrasket når jeg oppdaget dette. Burde jeg tenke mer på dette? Jeg har bare kvinnelige kollegaer, så er liksom ukjent for meg hva som er normalt, eller innafor. Anonymkode: cdc4a...37a Syns ikke det er greit, men opp til hvert enkelt forhold å bedømme hva de syns og ikke! Anonymkode: 589de...cea
AnonymBruker Skrevet 19. juni #56 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har ikke lest alt, men hvordan fant du ut? Kan det være en sånn proximity crush som går fort over? Er han sjefen hennes? Han kommer nok til å nekte. Bare la det gå, men husk at mange blir gale i 40-årskrisen. Anonymkode: 42efa...057 Han la fra seg mobilen på bordet da han måtte løpe ut. Og da var det bildet av denne damen på skjermen. Nei, han er ikke sjefen hennes. Jeg får ta det opp med han for å høre hva det her er for noe. Anonymkode: cdc4a...37a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:25 #57 Skrevet torsdag kl 09:25 AnonymBruker skrev (På 17.6.2025 den 11.17): Enig i mange over. Jeg har 3 stk fra jobb på snap. 2 kvinner og 1 mann (kvinne 36 selv). Av snapper som sendes til mannelig kollega er det 99% treningsrelatert siden det er en felles interesse. Typ av pulsklokken etter endt økt. Kan ikke huske å sendt en selfie, men da ville det nok vært treningsrelatert da også. Jeg hadde reagert på dette. Anonymkode: d184d...11b Hvorfor har du behov for å dele dine treningsbilder med en kollega ? det har du fordi det ligger en spenning i mellom dere. Det er starten på slutten Anonymkode: 0edce...f1e 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:28 #58 Skrevet torsdag kl 10:28 AnonymBruker skrev (På 17.6.2025 den 10.34): Er det ikke bare vennskapelig flørting da? Jeg sender selv slike emojier men betyr ikke at jeg er forelsket i kollegaene mine. Anonymkode: cc0e0...2b4 Du sender slikt til en kollega? Nei, du sender til alle. Akkurat som jeg kan sende mye rart til folk uavhengig av kjønn. Men, ikke bak ryggen til partner og absolutt ikke til en bare en kollega hver gang. Intensjonen er altså alfa og omega her, det skjønner vel alle..? Anonymkode: 2cc23...b8a 2 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:34 #59 Skrevet torsdag kl 10:34 Jeg har kollegaer som er venner. Vi sender bilder til hverandre men det er snaps og gjerne fordi vi snakker om hva vi gjør, så noe morsomt eller noe sånt. Altså normale bilder man sender til venner. Å sende bare selfies til hverandre og hjerter tilbake er utrooolig spesielt. Både som kollegaer og venner Anonymkode: ad064...759 4 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:47 #60 Skrevet torsdag kl 14:47 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor har du behov for å dele dine treningsbilder med en kollega ? det har du fordi det ligger en spenning i mellom dere. Det er starten på slutten Anonymkode: 0edce...f1e Behov og behov. Men disse tre kolleagene jeg har på jobb hvorav 1 av dem en mann er de jeg har kjent lengst og jobber nærmest med. Vi alle trener og løper en del og har deltatt på en del løp sammen i regi av jobb og har da en felles interesse av trening og løping. Overhodet ingen "spenning" i å dele spesielt med han, men kan dele til de alle etter en økt vi kanskje har snakket om vi skal gjennomføre på jobb osv Anonymkode: d184d...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå