AnonymBruker Skrevet 16. juni #21 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Så fort partneren ikke er åpen om slike meldinger, så er det dessverre ofte noe mer enn kollegialt/ vennskap. Det at han ikke sender slike meldinger til deg og andre kollegaer kan tyde på at han har noe på gang med denne kollegaen. Har han endret seg noe i det siste? Opptatt av utseendet, gjemmer mobilen, mindre hjemme e.l. Har du spurt ham om hvorfor han gjør dette? Anonymkode: 72c4f...351 Måtte tenke etter, og mobilen er med overalt. Når den ligger på stuebordet o.l ligger den bestandig med skjermen ned. Lyden er nok oftere slått av i forhold til hva den har vært før. Nei, har ikke spurt. Måtte gruble litt på dette, for jeg ble så overrasket og begynte å tenke om det er vanlig / ok å sende slike bilder til hverandre. Så noen vanlige tekstmeldinger også, men rakk ikke å lese de 🙈 Ts Anonymkode: cdc4a...37a 1 8
AnonymBruker Skrevet 16. juni #22 Skrevet 16. juni Det høres suspekt ut. Og med egne erfaringer friskt i minne: ikke spør før du har undersøkt litt mer. Jeg gikk «rett på», og spurte da min mann kommuniserte mye med en kollega. Han nektet for at det var noe, og rakk å slette alle bevis. Dvs at han slettet all kommunikasjon mellom dem. Jeg fant kun ut sannheten fordi jeg var grenseoverskridende, snek på mobilen hans, og klarte å gjenopprette et par meldinger. Anonymkode: fbdf6...35c 9 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #23 Skrevet 16. juni Jeg klarer ikke å forholde meg til folk som tar bilder av seg selv i eningen , så jeg hadde antagelig mistenkt at gubben hadde fått en hjernesvulst om han begynte slik. Hvorfor i all verden sender man bilde av seg selv til noen du ser hver dag. Det høres ut som de flørter, eller i bestefall har en intern spøk gående, for det finnes veldig få gode grunner til å ta bilder av seg selv, men forelska folk er ganske irrasjonelle da. Anonymkode: 8c67d...e27 11 2
MizzVic Skrevet 16. juni #24 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Måtte tenke etter, og mobilen er med overalt. Når den ligger på stuebordet o.l ligger den bestandig med skjermen ned. Lyden er nok oftere slått av i forhold til hva den har vært før. Nei, har ikke spurt. Måtte gruble litt på dette, for jeg ble så overrasket og begynte å tenke om det er vanlig / ok å sende slike bilder til hverandre. Så noen vanlige tekstmeldinger også, men rakk ikke å lese de 🙈 Ts Anonymkode: cdc4a...37a Neste gang han legger mobilen på stuebordet, tar du den og sier "få se på tlf din". Stressnivået han da evt vil vise, sier alt. Reagerer han mye, spør rett ut hvilken greie han har for -navn på kollega. 8
AnonymBruker Skrevet 16. juni #25 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg klarer ikke å forholde meg til folk som tar bilder av seg selv i eningen , så jeg hadde antagelig mistenkt at gubben hadde fått en hjernesvulst om han begynte slik. Hvorfor i all verden sender man bilde av seg selv til noen du ser hver dag. Det høres ut som de flørter, eller i bestefall har en intern spøk gående, for det finnes veldig få gode grunner til å ta bilder av seg selv, men forelska folk er ganske irrasjonelle da. Anonymkode: 8c67d...e27 Av det jeg så virket det ikke som noen spøk. Dessverre. Men nå har jeg lest gjennom svarene, og fått "bekreftet" mine følelser og tanker. Jeg likte ikke det jeg så. Å mine tanker er at det dessverre er noe mellom disse to. Ts Anonymkode: cdc4a...37a 9 7 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni #26 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Av det jeg så virket det ikke som noen spøk. Dessverre. Men nå har jeg lest gjennom svarene, og fått "bekreftet" mine følelser og tanker. Jeg likte ikke det jeg så. Å mine tanker er at det dessverre er noe mellom disse to. Ts Anonymkode: cdc4a...37a Har ikke svart før, men dette er mine tanker også. Ikke sikkert de er klar over at det er noe mellom de en gang, men at det er det, er det ingen tvil om. Sender en til deg. Anonymkode: d241c...b75 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #27 Skrevet 16. juni Hadde verken jeg eller forloveden gjort. Hvorfor i all verden skal vi sende bilder av oss selv til motsatt kjønn med mindre vi ønsket oppmerksomhet Anonymkode: 24967...32f 3 1 4
Kygos Skrevet 16. juni #28 Skrevet 16. juni Min eks sendte bilder av seg selv til andre menn og fikk det samme tilbake. Det er noe med det å vise seg for hverandre som rett og slett ikke er til å misforstå som noe annet enn flørting, men mindre bildet klart har fokus på noe annet, feks tatt på genser på vrangen eller noe slikt. Kommer ikke til å akseptere slik kontakt i mine kommende forhold. 3 3 1
Fremmed fugl Skrevet 17. juni #29 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Av det jeg så virket det ikke som noen spøk. Dessverre. Men nå har jeg lest gjennom svarene, og fått "bekreftet" mine følelser og tanker. Jeg likte ikke det jeg så. Å mine tanker er at det dessverre er noe mellom disse to. Ts Anonymkode: cdc4a...37a Som. Jeg leser det så har du hatt følelsen at det er noe. Så gikk du inn, fant bilder som i hvert fall ikke avkreftet det du mistenkte. Hva er normalt? Selvfølgelig er det ikke det vanlige å holde på slikt med kolleger. I så fall hadde inboksen hans vært full av slike meldingsutveklsinger med ulike kolleger med bilder og 😍. Men uheldigvis eller heldigvis, så er det ikke et bevis for at det er noe mer enn et gjensidig behov for sosial oppmerksomhet mellom disse to. Jeg tenker at du må ta et valg. Vil du aksepterere å leve med risikoen at det er utroskap men gi mannen din kunnskap om at du mistenker det, eller ikke. Hvis du kan akseptere den risikoen så syns jeg du skal si ifra til mannen din at dette er noe som du setter svært lite pris på at han driver på med. Er helt unødvendig med slike meldinger med en kollega når han ikke er singel. Hvis du ikke kan risikere den risikoen, så vil jeg anbefale deg så høyt tempo i videre etterforskning som mulig. Det å gå å gnage på en slik misstanke er ikke bra for noen. 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #30 Skrevet 17. juni Helt vanlig på min arbeidsplass. Jeg er personlig ikke en som liker å sende selfie, men motar stadig selfie fra både mannlige og kvinnelige kollegaer. Dette gjaldt også på en annen arbeidsplass jeg var på. Merker også at flere av mine yngre kollegaer svarer automatisk på snappene mine med en selfie. Var litt uvant i starten men nå tenker jeg ikke over det lengre. Jeg sender mye bilder. Også til kollegaer som er gift. Sender også hjerter og får mange hjerter. Ikke interessert i noen av dem utenom kollegialt vennskap. Anonymkode: a011d...a9b 7
Ellah Skrevet 17. juni #31 Skrevet 17. juni Min samboer kan også gjøre det, helt åpent selvsagt. Han jobber i et kvinnedominert yrke, og sjargongen er litt sånn. De sender selfies og er åpne for å gi hverandre komplimenter og også 😍 om det er et fint bilde. Selv får jeg sjelden en melding av han, han er superdårlig på å bruke telefon (disse kollegaene får sjelden svar de også skal sies), men jeg får komplimenter hver eneste dag hjemme så trenger heller ingen 😍 på melding. Men om du føler jeg ukomfortabel med det må du ta det opp med han. Om han likevel på død og liv skal fortsette kontakten på en måte du synes er ubehagelig, må du rett og slett vurdere om dette er mannen du vil fortsette og satse på. Det behøver ikke være noe mellom de, men da burde det også være lett for å han og slutte å sende 😍
AnonymBruker Skrevet 17. juni #32 Skrevet 17. juni Den slage type bilder har jeg overhodet ikke inntrykk av at er normalt, nei.. Og det ville jeg følt veldig ubehagelig om noen gjorde både mot mannen min, og meg selv. Å dele bilder som i "morsomme memes", screenshots av nyhetsklipp osv, er ganske vanlig om man har et kameratslig forhold til kolleagene, men bilder av seg selv...? Nei. Anonymkode: 61d7e...b13 8 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #33 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt vanlig på min arbeidsplass. Jeg er personlig ikke en som liker å sende selfie, men motar stadig selfie fra både mannlige og kvinnelige kollegaer. Dette gjaldt også på en annen arbeidsplass jeg var på. Merker også at flere av mine yngre kollegaer svarer automatisk på snappene mine med en selfie. Var litt uvant i starten men nå tenker jeg ikke over det lengre. Jeg sender mye bilder. Også til kollegaer som er gift. Sender også hjerter og får mange hjerter. Ikke interessert i noen av dem utenom kollegialt vennskap. Anonymkode: a011d...a9b Her er forskjellen på deg og dine kollegaer og min mann. Du sender hjerter til mange og får mange tilbake. Ettersom jeg har oppfattet gjør mannen min det her med kun en kollega. På MMS/SMS. Og hvorfor føler en singel kvinnelig kollega for å sende bilde av seg selv i en trang kjole forann et speil, til min mann? Ser ikke for meg at hun gjør dette til andre mannlige kollegaer. Anonymkode: cdc4a...37a 14 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #34 Skrevet 17. juni hvis du mener sender snap så sender jeg gjerne slike til alle på listen, inkludert folk jeg jobber med uten at det ligger noe bak Anonymkode: b0da2...dbb 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni #35 Skrevet 17. juni Spør om å få låne hans tlf.! Så ringer du venninna hans og spør hva hun holder på med??? Anonymkode: 565a4...edc 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #36 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Veldig veldig rar ting å gjøre med mindre man er 17 år Anonymkode: 7f654...8d9 Veldig rart å sende «😍» til en kollega som 17-åring også. Anonymkode: 703b0...ec9 7 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni #37 Skrevet 17. juni Eksen min gjorde dette og mente jeg var sjuk i huet som reagerte. Nå når han er eks ser jeg at det var han som var «sjuk i huet». Jeg sender trenkngsbilder med en mannlig kollega. Av tavla på trening, av pulsklokka osv, og får det samme tilbake. I det han sender bilder av seg selv poserende sletter jeg han. Anonymkode: 384ad...f10 4 2
SPOCA Skrevet 17. juni #38 Skrevet 17. juni Ikke innafor, tenker jeg. Spesielt når han ikke er åpen om dette. Da tenker jeg at han har noe å skjule. Jeg sender også snap med kolleger, men jeg sender ikke hjerte-emojier til andre menn, og ikke skjuler jeg det for mannen min heller. 7 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #39 Skrevet 17. juni Er det ikke bare vennskapelig flørting da? Jeg sender selv slike emojier men betyr ikke at jeg er forelsket i kollegaene mine. Anonymkode: cc0e0...2b4
AnonymBruker Skrevet 17. juni #40 Skrevet 17. juni Nei, vil si det ikke er normalt. Er kjæresten din veldig kjekk, og hun veldig pen, er det absolutt ikke greit, fordi det kan gå veldig galt. Anonymkode: 79c76...31c 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå