Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann og hans kvinnelige kollega sender bilder til hverandre. Ikke nakenbilder eller noe slikt. Hun poserer gjerne i kjoler , eller i bukse og genser. Sitter i sofaen sin, står foran speilet o.l. Han sender bilde av seg selv fra kontorpulten eller motorsykkelen. De slenger gjerne med 😍. Må si jeg ble litt paff og overrasket når jeg oppdaget dette. Burde jeg tenke mer på dette? Jeg har bare kvinnelige kollegaer, så er liksom ukjent for meg hva som er normalt, eller innafor. 

Anonymkode: cdc4a...37a

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ikke normalt ut, nei… Jeg hadde reagert.

Anonymkode: d21de...1e4

• Liker 28
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Rar ting å gjøre, men ikke kjønnsavhengig.

Anonymkode: 02c0a...9af

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig veldig rar ting å gjøre med mindre man er 17 år 

Anonymkode: 7f654...8d9

• Liker 16
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Begge er rundt 40 åra. Jeg begynner jo å tenke om det er noe mellom de. Han har noen få kvinnelige kollegaer til, han sender ikke noe til de. Ikke jeg som er konen hans får bilder eller 😍

Ts

• Liker 10
  • Hjerte 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Det eneste unormale er den emojien.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Min mann og hans kvinnelige kollega sender bilder til hverandre. Ikke nakenbilder eller noe slikt. Hun poserer gjerne i kjoler , eller i bukse og genser. Sitter i sofaen sin, står foran speilet o.l. Han sender bilde av seg selv fra kontorpulten eller motorsykkelen. De slenger gjerne med 😍. Må si jeg ble litt paff og overrasket når jeg oppdaget dette. Burde jeg tenke mer på dette? Jeg har bare kvinnelige kollegaer, så er liksom ukjent for meg hva som er normalt, eller innafor. 

Å sende bilder ja. Å sende selfies og reagere med 😍, så absolutt ikke!

Og jeg har en mann med flere partnere, så mitt syn er ikke drevet av sjalusi eller monogami. 

Lag deg en snapkonto til under navnet "Hunken", send bilder til deg selv og se hvordan han reagerer. Hans reaksjon vil røpe hans intensjoner med kollega. 

Men nei, det er faktisk ikke vanlig. Og så sant ikke det er avtalt, ikke grei adferd!

Anonymkode: 2cc23...b8a

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å sende bilder ja. Å sende selfies og reagere med 😍, så absolutt ikke!

Og jeg har en mann med flere partnere, så mitt syn er ikke drevet av sjalusi eller monogami. 

Lag deg en snapkonto til under navnet "Hunken", send bilder til deg selv og se hvordan han reagerer. Hans reaksjon vil røpe hans intensjoner med kollega. 

Men nei, det er faktisk ikke vanlig. Og så sant ikke det er avtalt, ikke grei adferd!

Anonymkode: 2cc23...b8a

Skulle ikke være anonym 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Begge er rundt 40 åra. Jeg begynner jo å tenke om det er noe mellom de. Han har noen få kvinnelige kollegaer til, han sender ikke noe til de. Ikke jeg som er konen hans får bilder eller 😍

Ts

Da vet du jo at dette ikke er typisk ham, eller noe han gjør med alle..

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Men han er åpen om dette?

Anonymkode: e78fe...2c1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke den typen bilder, nei.

Jeg sender bilde av ungene mine på en fjelltopp osv til kollegaer av begge kjønn.. 

Anonymkode: 5483c...3ea

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier heller ikke sende bilder av meg selv til noen kollegaer uansett kjønn. Om vi snakker om hvilken kjole man skal gå med på jobbfesten og jeg er usikker på en av to kunne jeg sendt et kjolebilde, eller om noen lurer på hvorfor jeg ikke er på jobb kunne jeg sendt selfie fra sofaen med forkjølelsesbart sykt barn i fanget. Men å jevnlig, uten kontekst, sende bilder av seg selv og svare med hjerter er veldig, veldig rart.

Anonymkode: e0c91...462

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men han er åpen om dette?

Anonymkode: e78fe...2c1

Nei! 

• Nyttig 4
Skrevet

Ikke innafor. Ikke normalt.

Kan sende snap til kollegaer, men IKKE som du nevner og absolutt ikke med 😍

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Illrøde flagg, flere av dem.

Anonymkode: da16e...d0c

• Liker 4
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Ikke normalt nei.. å sende sånne bilder av seg selv, med 😍 er noe man gjør med en man dater eller har mer enn vennskapelige følelser for. 

Anonymkode: ec0d1...0f6

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så fort partneren ikke er åpen om slike meldinger, så er det dessverre ofte noe mer enn kollegialt/ vennskap. Det at han ikke sender slike meldinger til deg og andre kollegaer kan tyde på at han har noe på gang med denne kollegaen. Har han endret seg noe i det siste? Opptatt av utseendet, gjemmer mobilen, mindre hjemme e.l.

Har du spurt ham om hvorfor han gjør dette?

Anonymkode: 72c4f...351

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Herregud dette er flørting på høyt nivå og ikke greit i min verden. Hadde jeg sett min mann holde på sånn hadde han fått fyken 🤨

Anonymkode: 3d2a9...e6a

• Liker 10
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...