AnonymBruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Min mann og hans kvinnelige kollega sender bilder til hverandre. Ikke nakenbilder eller noe slikt. Hun poserer gjerne i kjoler , eller i bukse og genser. Sitter i sofaen sin, står foran speilet o.l. Han sender bilde av seg selv fra kontorpulten eller motorsykkelen. De slenger gjerne med 😍. Må si jeg ble litt paff og overrasket når jeg oppdaget dette. Burde jeg tenke mer på dette? Jeg har bare kvinnelige kollegaer, så er liksom ukjent for meg hva som er normalt, eller innafor. Anonymkode: cdc4a...37a 3 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. juni Populært innlegg #2 Skrevet 16. juni Uhhh.. ikke normalt å reagere med denne 😍 hvertfall. Jeg har en mannlig kollega jeg kan sende bilder til, men vi sender ikke av oss selv. Mere en øl, et morsomt skilt eller noe annet nerdete. Anonymkode: b6d80...119 51 25
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. juni Populært innlegg #3 Skrevet 16. juni Hadde aldri sendt selfie av meg til kollegaer 😅 i mitt hode er ikke dette så normalt nei. Anonymkode: c1a62...e07 54 1 11
AnonymBruker Skrevet 16. juni #4 Skrevet 16. juni Det høres ikke normalt ut, nei… Jeg hadde reagert. Anonymkode: d21de...1e4 28 7
AnonymBruker Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni Rar ting å gjøre, men ikke kjønnsavhengig. Anonymkode: 02c0a...9af 5 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #6 Skrevet 16. juni Veldig veldig rar ting å gjøre med mindre man er 17 år Anonymkode: 7f654...8d9 16 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni #7 Skrevet 16. juni Begge er rundt 40 åra. Jeg begynner jo å tenke om det er noe mellom de. Han har noen få kvinnelige kollegaer til, han sender ikke noe til de. Ikke jeg som er konen hans får bilder eller 😍. Ts Anonymkode: cdc4a...37a 10 9 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni #9 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Min mann og hans kvinnelige kollega sender bilder til hverandre. Ikke nakenbilder eller noe slikt. Hun poserer gjerne i kjoler , eller i bukse og genser. Sitter i sofaen sin, står foran speilet o.l. Han sender bilde av seg selv fra kontorpulten eller motorsykkelen. De slenger gjerne med 😍. Må si jeg ble litt paff og overrasket når jeg oppdaget dette. Burde jeg tenke mer på dette? Jeg har bare kvinnelige kollegaer, så er liksom ukjent for meg hva som er normalt, eller innafor. Anonymkode: cdc4a...37a Å sende bilder ja. Å sende selfies og reagere med 😍, så absolutt ikke! Og jeg har en mann med flere partnere, så mitt syn er ikke drevet av sjalusi eller monogami. Lag deg en snapkonto til under navnet "Hunken", send bilder til deg selv og se hvordan han reagerer. Hans reaksjon vil røpe hans intensjoner med kollega. Men nei, det er faktisk ikke vanlig. Og så sant ikke det er avtalt, ikke grei adferd! Anonymkode: 2cc23...b8a 19
no shame Skrevet 16. juni #10 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å sende bilder ja. Å sende selfies og reagere med 😍, så absolutt ikke! Og jeg har en mann med flere partnere, så mitt syn er ikke drevet av sjalusi eller monogami. Lag deg en snapkonto til under navnet "Hunken", send bilder til deg selv og se hvordan han reagerer. Hans reaksjon vil røpe hans intensjoner med kollega. Men nei, det er faktisk ikke vanlig. Og så sant ikke det er avtalt, ikke grei adferd! Anonymkode: 2cc23...b8a Skulle ikke være anonym
no shame Skrevet 16. juni #11 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Begge er rundt 40 åra. Jeg begynner jo å tenke om det er noe mellom de. Han har noen få kvinnelige kollegaer til, han sender ikke noe til de. Ikke jeg som er konen hans får bilder eller 😍. Ts Anonymkode: cdc4a...37a Da vet du jo at dette ikke er typisk ham, eller noe han gjør med alle.. 9
AnonymBruker Skrevet 16. juni #12 Skrevet 16. juni Men han er åpen om dette? Anonymkode: e78fe...2c1 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni #13 Skrevet 16. juni Ikke den typen bilder, nei. Jeg sender bilde av ungene mine på en fjelltopp osv til kollegaer av begge kjønn.. Anonymkode: 5483c...3ea 4 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #14 Skrevet 16. juni Jeg pleier heller ikke sende bilder av meg selv til noen kollegaer uansett kjønn. Om vi snakker om hvilken kjole man skal gå med på jobbfesten og jeg er usikker på en av to kunne jeg sendt et kjolebilde, eller om noen lurer på hvorfor jeg ikke er på jobb kunne jeg sendt selfie fra sofaen med forkjølelsesbart sykt barn i fanget. Men å jevnlig, uten kontekst, sende bilder av seg selv og svare med hjerter er veldig, veldig rart. Anonymkode: e0c91...462 5
AnonymBruker Skrevet 16. juni #15 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men han er åpen om dette? Anonymkode: e78fe...2c1 Nei! Anonymkode: cdc4a...37a 4
KaffekoppQueen Skrevet 16. juni #16 Skrevet 16. juni Ikke innafor. Ikke normalt. Kan sende snap til kollegaer, men IKKE som du nevner og absolutt ikke med 😍 5 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #17 Skrevet 16. juni Illrøde flagg, flere av dem. Anonymkode: da16e...d0c 4 8
AnonymBruker Skrevet 16. juni #18 Skrevet 16. juni Ikke normalt nei.. å sende sånne bilder av seg selv, med 😍 er noe man gjør med en man dater eller har mer enn vennskapelige følelser for. Anonymkode: ec0d1...0f6 4 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #19 Skrevet 16. juni Så fort partneren ikke er åpen om slike meldinger, så er det dessverre ofte noe mer enn kollegialt/ vennskap. Det at han ikke sender slike meldinger til deg og andre kollegaer kan tyde på at han har noe på gang med denne kollegaen. Har han endret seg noe i det siste? Opptatt av utseendet, gjemmer mobilen, mindre hjemme e.l. Har du spurt ham om hvorfor han gjør dette? Anonymkode: 72c4f...351 5 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni #20 Skrevet 16. juni Herregud dette er flørting på høyt nivå og ikke greit i min verden. Hadde jeg sett min mann holde på sånn hadde han fått fyken 🤨 Anonymkode: 3d2a9...e6a 10 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå