AnonymBruker Skrevet 16. juni 2025 #1 Skrevet 16. juni 2025 Har hatt vondt i i fot i dag, helt øverst bak på leggen. Har googlet litt og kommer stadig til blodpropp men om det hadde vært blodpropp så hadde vel foten hovnet opp/skiftet farge eller? Anonymkode: e4ea9...604
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2025 #2 Skrevet 16. juni 2025 Symptomene kan jo variere veldig da. Er det såpass vondt at du vurderer å ta smertestillende eller går det greit uten? Har du noen grunn til å mistenke blodpropp, f.eks startet p-piller nylig eller noe sånt? Anonymkode: bc30e...d21
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2025 #3 Skrevet 16. juni 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hatt vondt i i fot i dag, helt øverst bak på leggen. Har googlet litt og kommer stadig til blodpropp men om det hadde vært blodpropp så hadde vel foten hovnet opp/skiftet farge eller? Anonymkode: e4ea9...604 Jeg mistenkte det en gang her i fjor sommer for jeg hadd veldig vondt over en blodåre i låret, ringte legevakten og så lenge det ikke var hovent og rødt så ville de at jeg skulle se det an. Men du kan jo ringe legekontoret ditt/legevakten og høre. Anonymkode: 309a3...312 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2025 #4 Skrevet 16. juni 2025 Kan være mange grunner til vondt legg da. Du kan ha fått et stikk? Overbelastning? Åreknuter? Ved dvt blir det varmt,rødlig,hovent og trykkømt. Anonymkode: 7976f...9b7 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2025 #5 Skrevet 17. juni 2025 Takk for svar, det går mye bedre i dag tror jeg bare fikk panikk etter google Anonymkode: e4ea9...604 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2025 #6 Skrevet 18. juni 2025 Jeg hadde blodpropp i leggen under forrige graviditet. Det var ikke en sånn «farlig» blodpropp, så egentlig var det ikke noe de gjorde med det. Jeg tegnet ring rundt for å følge med på hvordan det spredte seg. Var skikkelig varmt, rødt og vondt. Illvondt når jeg stod eller satt med benet ned. Fordi jeg var gravid kunne jeg ikke gjøre noe annet enn å smøre på Hirudoid eller hva det het? De var ikke noe bekymra, men fulgte jo litt med. Egentlig var det jeg som tok kontakt mange ganger med legen/legevakt, for det var så sinnsykt vondt. Ble verre og verre i halvannen uke, og så gradvis bedre i halvannen uke. så ikke alle blodpropper er sånn «å nei, nå kan du dø øyeblikk» (siden du fikk litt panikk ved å få blodpropp som svar hos dr Google). Anonymkode: 68c1d...ae5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2025 #7 Skrevet 18. juni 2025 Gelésåle om det fortsetter? Anonymkode: 68a16...be7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå