Rosenrød Skrevet 18. mars 2006 #1 Skrevet 18. mars 2006 Skal ut på reise snart og har derfor fått et taxfreemagasin i posten. Der var det tilbud på HR c-vitaminkrem (orange krukke) pluss øyekrem i samme serie til 359 kroner. Synes dette var svært billig, men er usikker på kremene. Er de gode? Jeg bruker vanligvis dermalogica, mend et skader jo ikke å prøve noe nytt, og øyekremen har jeg fått anbefalt her tidligere. Kan noen hjelpe?
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #2 Skrevet 18. mars 2006 Jeg synes kremen er god, fikk den anbefalt på et parfymeri en gang . Men nå sist jeg var ute og reiste, så mente de at den var for aktiv for meg (er snart 30, tørr hud, små porer, lite rynker). Ikke at jeg hadde merket noe til den, men.
Gjest gjest1 Skrevet 18. mars 2006 #3 Skrevet 18. mars 2006 Jeg har øyekremen som jeg fikk i gave for ca. 1 mnd siden. Veldig fornøyd, den fukter godt og virker litt avkjølende. Har aldri brydd meg om å bruke øyekrem, men synes denne duger bra. Ansiktskremen brukte jeg for noen år siden. Den ga for lite fuktighet til min hud, men var en ypperlig sommerkrem.
Gjest Camilla Skrevet 18. mars 2006 #4 Skrevet 18. mars 2006 Øyekremen har vært min favoritt lenge, men siden den er så dyr, så er det ikke alltid jeg kjøper den når jeg skal ha ny. Når det gjelder denne får du absolutt det du betalet for. Konsistensen er super behagelig når man smører den inn. Ansiktskremen har jeg ikke erfaringer med,men kan jo si at jeg generelt er veldig fornøyd med HR produkter, det være seg kremer, rens og sminke. Det var ett bra tilbud ihvetfall, for HR produktene er ikke billige! Mvh Camilla.
Rosenrød Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2006 ja, var det jeg også syntes, at tilbudet var bra. Stod at butikkpris for dette var nærmere 900 kroner, så da er det jo en god deal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå