Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg den eneste som ikke finner dette praktisk i det hele tatt? Det er deilig å ikke ha ledning, men det å tømme den er jo helt forferdelig ekkelt. Jeg ser bare de små, små partiklene fly opp av søppelposen 😣

Jeg lurer litt på om det er noe smart jeg ikke har forstått her. Hva tenker dere andre, eller har dere noen kloke måter å gjøre det på? Jeg bor i leilighet så ønsker helst ikke å gå utenfor for å tømme den. Dessuten kan det jo da bare blåse rett opp i fjeset mitt. 

Anonymkode: 88269...c93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke noe problem med det. Stapper den bare et stykke ned i søppelposen og trykker på åpne knappen. Ikke noe støvsky å snakke om her.

Anonymkode: 28e9c...6bf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser ikke noe problem med det. Stapper den bare et stykke ned i søppelposen og trykker på åpne knappen. Ikke noe støvsky å snakke om her.

Anonymkode: 28e9c...6bf

Jeg må ta ut en beholder og snu den opp ned, samt pelle litt hår og sånt av et filter. Helst også tviste på en "knapp" slik at det aller fineste støvet slipper filteret, så må det filteret tas ut av beholderen og tømmes. Jeg synes jeg kommer skikkelig i nærkontakt med støvet og ser for meg hvordan jeg både puster det inn og at det jo selvsagt sprer seg igjen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg setter søppelbøtten midt

på gulvet. Og passer på å støvsuge rundt der jeg har tømt støvsugeren siden støvet sprer seg 

Anonymkode: d1d9b...735

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er jeg den eneste som ikke finner dette praktisk i det hele tatt? Det er deilig å ikke ha ledning, men det å tømme den er jo helt forferdelig ekkelt. Jeg ser bare de små, små partiklene fly opp av søppelposen 😣

Jeg lurer litt på om det er noe smart jeg ikke har forstått her. Hva tenker dere andre, eller har dere noen kloke måter å gjøre det på? Jeg bor i leilighet så ønsker helst ikke å gå utenfor for å tømme den. Dessuten kan det jo da bare blåse rett opp i fjeset mitt. 

Tømmer den på verandaen, med lukket dør. 
Men har bare robot uten pose, og tømmer den etter hver gangs bruk. Jo mer desto verre. 

Anonymkode: 795ab...4b7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en Dyson, og den er easy peasy å tømme. Den skyter ut støvet og rusket, og bare av og til må jeg dra litt katthår ut av beholderen fordi det fester seg i kanten på filteret. Hvis jeg holder beholderen godt ned i søppelbøtta er det null problem å få tømt uten å spre støvet ut i lufta.

Anonymkode: 9acca...552

AnonymBruker
Skrevet

Vi har også Dyson, og med den søppelbøtten vi har til restavfall, så er det faktisk styrete å tømme den. Den åpner seg ikke før man tar trukket den ganske langt ut, og øverst er det da ofte kommet en del småpartikler. Altså lengden, og det at den nederste delen flapses ut, gjør at man må bruke en hel tom søppelpose som går til over skaftet for å få tømt uten å søle. Siden jeg foretrekker å støvsuge hver dag, så er dette utrolig upraktisk. Den blir jo ikke full hver dag, men jeg liker ikke at den blir stående med ting i beholderen. 

Det at man kan tømme ut etter hver gang var noe som medvirket til at jeg kjøpte en poseløs støvsuger, men jeg er ikke imponert over løsningen som Dyson har på sin. Mulig andre modeller har bedre løsning. Veldig dyr var den også. Så angrer veldig på at vi ikke gikk for noe mye billigere. Har skjønt nå at det er ikke bare Dyson som er god i markedet på det lenger. 

Anonymkode: 11cc4...1d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...